{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Så gik den ikke længere :( {{forumTopicSubject}}

Dana og Baby røg i totterne på hinanden idag smiley

Jeg så ikke hvad der udløste det, jeg havde ryggen til og talte i mobil.

Men det var dog ikke være end at jeg snurrede rundt og brølede :

KAN I SÅ STOPPE !!!! smiley

Begge sittede, og kiggede skamfuldt op på mig.

jeg fik afsluttet mit opkald, og satte mig ned foran dem, spurgte med stille stemme : hva var dog det for noget ??
De logre bare og prøver begge at komme til at slikke mig i ansigtet.
Jeg checker lige om nogen af dem er kommet til skade, men nej, de er bare lidt snasket og våde af mundsavl.

Mon Baby har været lidt træt og Dana har drillet hende, så det har udløst en konflikt ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik den ikke længere :(
  • #1   12. mar 2014 Det er ikke til at sige, men øv da smiley
    Hvor gamle er de begge?


  • #2   12. mar 2014 Baby er 5-6 år, og Dana 1 snart 2 år .


    Til dem der ikke kender Baby, så er hun kængtens amstaf/ambul smiley


  • #3   12. mar 2014 Det kan være fordi Dana er ved at være ordentlig voksen i hovedet...

    Nu de er startet så må du holde ekstra øje med dem, og godt du fik dem stoppet... smiley



  • #4   12. mar 2014 Der sker altså et eller andet i især tævers hjerner når de rammer de 2 år...



  • #5   12. mar 2014 Er jo ikke til at sige hvad der udløste det. Men hvis ikke det var værre end det kunne stoppes med stemmen så var det nok ikke så alvorligt.

    Hold øje med dem smiley


  • #6   12. mar 2014 Jeg har tænkt tanken, men Baby har ellers været her hele sidste week-end fra fredag til søndag, uden der har været noget.

    Kun deres sædvanlige : min pind ... nej min pind smiley


  • #7   12. mar 2014 Det kan være så mange ting, det kan bare være Baby har sagt "nu er det nok" - det at de stopper når du siger det antyder, at det har været en mindre uenighed.

  • #9   12. mar 2014 Åh, det kan være hvad som helst, der har udløst det, det er slet ikke sikkert, at du havde set, hvad det var, selv om du havde kigget på dem hele tiden.
    Min ældste hund og min datters hund har også taget deres ture, én gang var det alvorligt, hvor jeg fik fat i kraven på dem begge to - så sad de dér og snerrede af hinanden. Da de var faldet til ro, ignorerede de hinanden resten af aftenen, og dagen efter var der intet (og der har ikke været noget siden, det er ved at være et par år siden nu). De havde i øvrigt gået sammen i over en uge. Og jeg sad i øvrigt lige ved siden af, da konflikten startede, men jeg kunne ikke se, hvad de "sagde til hinanden".


  • #10   12. mar 2014 Som nævnt før, Tervueren er tit hundedominante som voksne - især overfor eget køn, og hvis den anden hund så ikke er enig i at det er Tervueren der bestemmer, så går det galt. Dana har lige alderen til at hun begynder at blive skrap. Man ser det som regel først i 1-2 års aldren.

  • #11   12. mar 2014 Der skal nok holdes øje med dem fremover smiley

    Men ja, jeg tror ej heller det var alvor, blot noget markering, men de lød voldsomme smiley

    Men det lyder ofte også mere voldsomt end det egentligt er .


  • #12   12. mar 2014 Ja, det lyder ofte værre end det er, og er de stoppet lige så hurtigt som de startede, så er det sikkert bare tøsefnidder smiley

  • #14   12. mar 2014 Meget tænkeligt W smiley

  • #15   12. mar 2014 W: Jeg har ikke set videoen, men du kan sagtens have ret. Og specielt når de ikke bor sammen, så kan der godt gå længere tid, før konflikten kommer. Her bliver den irriterende flue (Isla) dagligt irettesat af Luna, når hun synes, at nu er det fandme for meget. Men det bliver så taget lidt af gangen, hvis man kan sige det sådan.

  • #17   12. mar 2014 Jeg ser det også her i flokken, specielt mellem Citta og Morgan. De er super gode venner, men Morgan er på alder med Dana, og stadig en lømmel, Citta er 4 år, og ind i mellem er han den mest irriterende drillepind og hun synes det er vældigt fun med gang i gaden, men når nok er nok, og drillepinden stadig er i højeste gear og ikke fatter pointen, sååå knalder hun ud i et split sekund - og så er der fred i lejren.

    eller jeg passede en årrække en retriever blandingstæve, sammenlagt 14 dage om måneden, hun var 2 år yngre end min egen daværende tæve. Og de to gimper var pot og pande, men pludselig kunne de også ryge kortvarigt i totterne på hinanden, for derefter at slutte fred, typisk i forbindelse med mad, legetøj, eller.. bare fordi.. min mistanke var også at retrieveren havde lidt svært ved at falde ned igen, efter de havde leget, og min var træt, så hun råbte SKRIIID. Men det var aldrig noget der betød noget øjeblikket efter.


  • #18   12. mar 2014 Præcis det samme tænkte jeg, W.

    Jeg viste den faktisk til en bekendt for at høre, om jeg tog helt fejl når jeg så en bunke overspringshandlinger fra Baby. Jeg undrede mig over at der ikke var nogen, der gav udtryk for at se det samme som jeg gjorde.

    Jeg husker også at der blev skrevet at det nogle gange gik vildere for sig - alt i alt noget der gør, at jeg ikke undrer mig over at Baby bliver nødt til at sige fra.

    Jeg kunne have ønsket at hendes mennesker havde gjort det på hendes vegne inden det kom dertil at hun selv blev nødt til det.



  • #20   13. mar 2014 Håber de finder ud af det Det kan også være hvis det er baby der er føre hund hos jer At så Dana vil prøve at ta pladsen nu hvor hun næsten er 2 år smiley

  • #21   13. mar 2014 Den video i henv til, er det den hvor Dana tager imod Baby ?

    Normalt stiller Baby sig op med løftet hale og øre, signalere : skal vi lege ?
    Det gjorde hun ikke den dag. normalt farer de afsted sammen, efter kort hilsen .

    Så ja, i har ret, Baby signalere på videoen at Dana er pænt irreterende, og det skal vi være opmærksom på.

    Baby har desværre stort patteflæsk, noget som hun altid vil have, eftersom tidl ejer smed hvalpe på hende ved hendes første løbetid, og igen da hun kom i løbetid efter de første hvalpe, og de næste hvalpe tog politiet og aflivede, da de var 50 % pit.
    Gutten havde lavet andre forseelser end at avle pits, så han røg ind og brumme, og anders var så heldig at få gaflet Baby til sig.


  • #23   13. mar 2014 W: nej de er ikke alene, vi er altid om dem når de er sammen.

    Der var heller ikke noget resten af dagen i går, Det virkede som om at Dana var blevet sat på plads, og gik ikke op i hovedet på Baby.

    Men ja, vi skal være mere opmærksom på at Dana ikke overskrider Baby`s grænser.


  • #26   13. mar 2014 Allergisk ; ok, men når du skriver *tøsen* så mener du Baby , Ikk ?

    Og jeg har givet forklaring på hvorfor hun ser sådan ud under mavsen, det kan aldrig komme på plads, lidt synd for kønt er det skisme ikke smiley

    Hun ligner en der HAR hvalpe lige nu, eller lige er fravendt hvalpe, desværre smiley


  • #28   13. mar 2014 Ja, synes nu mere det er lidt træls for hende, at hun har alt den slasket hud, og grimme dutter... smiley

    Men det kan man takke en anden for, hvor er det træls at folk paratut skal avle på en tæve fra første gang den kommer i løbetid, og så endda med ulovlig hanhund smiley


Kommentér på:
Så gik den ikke længere :(

Annonce