Så gik den ikke længere! :/ {{forumTopicSubject}}
Jeg oprettede tidligere et oplæg om gode råd til hvordan jeg kunne få min hund til at spise.. (Havde en belgisk hyrdehund)
Og fik rigtig mange gode råd og vejledning, og det vil jeg med dette oplæg gerne takke for til Jer derude!
Desværre måtte jeg sige farvel til min skønne 1½ år kun dejlige Belgier i onsdags, da hendes sygdom : kronisk tarmlidelse som nok var medfødt tog overhånd. Vi gik ned i dosis, fordi hun fik bivirkninger af medicin, og da vi så gik ned gik alt galt, derfor traf jeg dette hårde valg, 3 gang på et år
Hun blev 62,3 cm i højde og vejede kun 16,1 til sidst, tabte sig næsten 3 kg på en lille uge
men mange tak for alle jeres gode råd og fif! det er rart atv vi her på hundegalleri prøver at hjælpe hinanden!
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.787
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 356
Hvordan fandt I ud af det ?
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
du har truffet en uselvist beslutning og det er rigtig flot !
kram og gode tanker !
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 53
Vi prøvede med binyrebarkomon og desværre fik hun alle bivirkninger som ikek var til at holde ud,men herefter spiste hun og kastede ikke så meget op og kom op på en vægt på 19,5 kg, men så gik vi ned i dosis pga. alle bivirkninger, og så startede vi forfra, og hun tabte sig ned til den 16,1 kg. Det næste var hun skulle have en undersøgelse igen med fuld bedøvelse osv. for at stille den konkrette diagnose, men det fortjente min hund ikke, hun var nok igennem.
SÅ rigtig hårdt, og øv, men vi fik heldigvis taget nogle gode billeder!
Så gik den ikke længere! :/