846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tiger butik Tiger butik

Heej. Jeg ville starte med at undskylde for at dette ikke handler om gnaver men det er vel okay!?

Er der nogen her, der har haft gode oplevelser med Tiger makeup? Altså det fra butikken? Har selv en øjneskygge, den er okay, mascara er NO GO! Den lugter og er forfærdelig!! Eyelijneren er god, og neglelakkerne.

Men har i ellers prøvet fx. Læbestifterne eller måske Foundation? Mange tak på forhånd!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiger butik
  • #3   24. feb 2014 Jeg har neglelak derfra, og det er virkelig elendig. Det falder af inden et døgn, er lang tid om at tørre, og er bare generelt slet ikke pengene værd.

Havde engang en veninde der var ret glad for deres mascara, men jeg har ikke været begejstret for den, da jeg prøvede den. Så jeg holder mig egentlig bare fra det - medmindre jeg bare skal bruge en neglelakfarve en enkelt gang, og ikke gider give mange penge for det. :o)

• #4   24. feb 2014 ja neglelakken sucks. Jeg synes så ikke den falder af så hurtigt, men den er aaaaaaaaaaalt for lang tid om at tørre.
    Aldis neglelakker er bedre på det punkt.. selvom der ikke er så mange farver, men til gengæld tørrer de hurtigt.

• #5   24. feb 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig langt væk fra Tigers makeup.
    tag du hellere i Matas, magasin etc. smiley

• #7   24. feb 2014 fru h - hvad har det med noget at gøre?
    det er postet i OT.. fordi det netop er OT

• #9   24. feb 2014 købte lidt øjenskygge og en læbestift i forbindelse med en halloween fest.... Har allergi over for div. ting men slog ikke ud. Holdbarheden var dog under gennemsnittet

• #10   24. feb 2014 har ikke prøvet dem , men kan kommentere på dyr makup og billig ,,, med eye liner så bruger jeg H & M sin , da jeg har prøvet mange dyre og mærkevare og synes de er elendige . men H &M sin holder og jeg synes den er god smiley nu har vi desverre ikke Tiger butik her i norge , men er altid innom en tiger butik i danmark og køber en hel del ting hihi ( ca 1 gang i året )

• #11   25. feb 2014 Hehe, men køber du så makeup?

Kommentér på:
Tiger butik

Annonce