I skal lige høre.... {{forumTopicSubject}}
I går besøgte jeg Karina og møghundene ( sikke et navn, Karina - de er ski da søde ) .
Vi havde en lille byttehandel - som altså var i mit favør, synes jeg nok.
Hjem kom jeg med 120 liters akvarium og 3 tiger-barber.
Så dagen i dag står på rengøring af det nye akvarium - og så glæder jeg mig som et lille barn til kl. 14. -hvor jeg skal ud til akvarieudstyr.dk ( hvis i ikke kender den - så besøg den. Internetbutik med åbent onsdag og fredag ) og ug og snolde
Der skal købes bundlag og planter - og måske der også lige ryger et par gubbyer i spændende farver med hjem.
Det er en fantastisk flot butik - med kæmpe akvarier, og mange spændende fisk, man ikkke lige ser andre steder.
Det nye akvarium skal være til gubbyer - for mine barber er noget hårde ved dem - især hannernes haler. Jo større og flottere hanner - desto værre er det, og det er jo skidt.
Så en dejlig dag - med sådan nusse-hygge-akvarium ting. Fedt altså.......
Tak Karina - og tigerbarberne har det super.
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 21 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 99 Svar: 2.074
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 21 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 99 Svar: 2.074
men nette...vil ikke give dig ret i det med hundenene... DET ER 4 møghunde!! (-;
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Det er super at bytte gubbyer altså - så der ikke går for meget indavl i den. Jeg havde på et tidspunkt en hel sort han - det var ret specielt. Det er ham der har givet helt sorte haler til noget afkom - som du fik i hvert fald en af, Karina.....
Hæhæ Mette - det er svært for mig at kende en møghund, når jeg ser den, når jeg selv vader rundt i 5 stk ditto herhjemme........
Vi har da i øvrigt også mødt hinanden på Fælleden, er jeg sikker på....
Jo - uld - super!! Jeg spinder 1-2 timer dagligt, og det er spændende at prøve uld af nye racer. Jeg har lige lavet hue og luffer af malemute - det er vist det, som kommer tættest på - og så et sjal i grønlandsk slædehund. Husky har jeg ikke prøvet.......
Mange tak! Hvor sjovt at møde lokale på nettet altså.......... Det kan jo ende i den helt store fiske-byttehandel
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Nogen der er interesseret?
De er begyndt at slå hinanden ihjel
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.558
tetraer kan vist overleve alt vi har 3 sorte og de holder sku til alt... ;o) og så har vi en sort molly han og en hvid molly hun og en rød platy han... og så en stak gule maller og et par kuliål...
I skal lige høre....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside