Min elskede hund farvel. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, jeg mistede min hund Cent D 26-01-14. Jeg har levet med han siden jeg var 7, og er i stor sorg nu. Jeg græder flere gange om dagen, og bliver nok ved i meget lang tid endnu.
Jeg tænkte bare på om i havde noget der kunne få mig til at blive gladere, jeg har gjort alt hvad jeg elsker, men kan jo ikke det jeg elskede med ham. Han døde sjovt nok dagen inden sneen kom, og hans ynglings vejr var sne.. Så jeg kan ikke engang pjatte med ham i sneen.
Please hjælp, tiden er bare så hård for mig nu.
Hvil i fred verdens bedste hund. Billedet er fra da vi var på vej hjem med ham. :') 15-12-08 26-01-14 De bedste år i mit liv. :')
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Så er det godt at han har fået fred Jeg græder også når jeg er kommet af med en af mine hunde men det hjælper altid at han havde det godt den tid han var hos dig Du skal nok blive glad igen men det vil nok tage nogen tid
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.756
mvh søren
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.780
aug 2013
Følger: 7 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 26 Svar: 106
Men min far er ved at kigge efter ny hund til mig, pga han har hørt at det måske kunne hjælpe hvis jeg fik en ny at træne med og det. Så vi skal måske have ny hund om nogle få måneder, når vi har råd igen.
Men jeg ved selv og har fået det at vide af rigtig mange mennesker, at Cent og mig var hinandens bedste venner. Og hvis det passer, så ved jeg at han kun ønsker at jeg bliver glad igen, og får mig en ny vuf at gøre de ting jeg elsker med.
Men jeg ved at jeg aldrig kommer til at glemme min lille Centus, og hver vinter de næste mange år hvis ikke for evigt, vil jeg huske de tider Cent og jeg havde der ude, og jeg kommer nok aldrig til at få en lige så god og dejlig hund som Cent var, men jeg ved at jeg en dag vil få en hund der kan gøre mig næsten lige så glad som han gjorde. :')
Sov sødt min lille vovse og jag alle de små rådyr i himlen du kan, vi ses en dag.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.358
aug 2013
Jeg har dog stadig min lille hund Bølle, men han er en fælles hund, og jeg har bare ikke det samme forhold med ham som jeg havde med Cent, for hos min mor (der hvor bølle er) er vi fem børn og en voksen til at passe ham, så jeg har aldrig haft et så godt forhold med en hund før. (Er ene barn hos min far)
Og jeg ved at jeg nok kommer til at fælle mange tåre for ham i mange år, pga han var bare en helt speciel hund.
Men ja min far er jæger, og det vil jeg også være når jeg bliver gammel nok, så jeg vil altid huske Cent, som min første HELT egen jagt hund, selvom vi ikke nåede at komme igang med vores træning, til vi var klar om 2 år til at hjælpe jægerne med at jage vildtet hen. Men jeg ved Cent ønskede det rigtig meget, så jeg håber han kan gøre det sammen med mig om nogle år, bare hvor jeg er på jorden, og han er i himlen til at jage dem videre. :')
Allerede da vi var små elskede vi begge at lege vi jagede rådyrene som i kan se på billedet. :')
aug 2013
maj 2008
Skal du så ha' en hund af samme race igen eller bare en jagthund af samme type?
nvh søren
aug 2013
Mvh Frederikke.
maj 2008
mvh søren
aug 2013
aug 2013
Og jeg ved at når jeg kommer der op en dag vil jeg blive taget i mod af rigtig mange dejlige små venner, jeg har stadig 11 dyr tilbage her på jorden. Og nå jeg så kommer der op, så vil jeg får den bedste tid med alle mine kære venner og familie jeg har mistet. :') og jeg ved at nu kunne Cent endelig møde min gamle hund Rasmus. :') Cent's ene bror døde desværre også af samme sygdom, men nu ved jeg at de to endelig kan få lov at lege som de gjorde da de var hvalpe. :') Og jeg ved at han vil følge med mig i livet indtil vi mødes igen, og kan være sammen igen. :')
aug 2013
aug 2013
Men jeg vil nok aldrig lade være med at sørge over min bedste ven.
Men han ønsker mig kun at jeg bliver glad, det er jeg hundrede på.
Men kender i nogle med Ruehåret hønsehund, som sælger hvalpe opdrættet af meget gode og prof mennesker, med jagt hunde som er meget trænet? For så send gerne et link.
aug 2013
aug 2013
Min elskede hund farvel.