{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.564 visninger | Oprettet:

Michelle P
Michelle P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Min elskede hund {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den meget meget svære situation at min dejlige hund og jeg er hjemløse og har været det i et godt stykke tid nu og det er nærmest umuligt at finde et sted at bo hvor jeg må have min dejlige skat med. Jeg er under uddannelse og bor pt lidt rundt omkring hos venner og bekendte, men det er bare ikke en stabil situation, hverken for mig eller min pige. Det er efterhånden kommet så vidt at jeg med grædende og blødende hjerte har overvejet at gå af med hende, da jeg ikke synes at hun fortjener den ustabilitet og fordi at jeg pga stressen over situationen ikke føler at jeg kan give hende alt den opmærksomhed og kærlighed hun så inderligt fortjener. Hvad kan jeg gøre? Har prøvet at få hjælp til en lejlighed, men uden held, har også forsøgt at finde en midlertidig plejefamilie til hende, men synes ikke at nogen steder er gode nok, da hun i mine øjne skal have det bedste af det bedste, med massere af kærlighed og opmærksomhed. Nogen der har nogle gode råd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min elskede hund
  • #1   14. sep 2015 Nogen har nævnt boliger i Albertslund, hvor du må have hund.... mener de skulle være for studerende.

• #2   14. sep 2015 Dem i Albertslund hedder Morbærhaven smiley
    De skulle ikke være svære at få

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    sep 2015

#4   14. sep 2015 Du ved vel ikke hvad de boliger hedder? Har været på nærmest samtlige boligsider for at lede, men har ikke kunne finde noget.

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #5   14. sep 2015 Det er det øverste søgeresultat på listen i nedenstående link:

https://www.kollegierneskontor.dk/default.aspx?func=kkikportal.kollegiumlist&mid=40&topmenuid=34&lang=DK

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    sep 2015

#6   14. sep 2015 1000 tak. Har lige skrevet til dem. smiley

• Dothea
    Dothea Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 2 Svar: 7
    #7   14. sep 2015 Jeg bor selv i morbærhven og har gjort i snart 4 år.. Du skal kunne fremvise bevis på at du studere ( ny regel fra okt 2014)

Vi skal desuden igang med en kæmpe renovering af alle lejligheder her fra nov og et lille år frem.

Mej ja, det er noget af det billigste du kan få. - der kommer dog en kæmpe stigning, nu efter renoveringeren, de har varslet 12% stigning.

Det er ikke for at skæmme dig, at jeg skriver overstående, men måske godt at vide smiley - Her er desunden skønt at bo :).

• Dothea
    Dothea Tilmeldt:
    mar 2008

#9   14. sep 2015 Jeg har sammen med min mor boet i Nivå, vibo siden 1994.. og opsagde lejligheden sidste år, da min mor desværre gik bort.. Jeg var SÅ glad for at have advokat på. Vi havde lavet normalt slitage i alle de år, men alligevel skulle jeg personlig af med over 120.000kr i håndværker ved fraflytning og har hørt flere der har haft store regninger. Takket være advokaten blev den ikke på de næsten 250.000 de vill have til at starte med.. Der har også været noget bande rod, fra tid til anden i alle de år jeg/ min mor har boet der, desuden er der kystbanen som jo køre som vinden blæser, skal du til kbh hver dag pga studie kan man derfor godt blive lidt gråhåret i længden af den missede undervisning pga det offenlige.. - Som sagt det er bare min egen beretning, nu lige lige præcis har boet/ bor de steder :).

• #10   14. sep 2015 arg. det kan vist ikke være almindligt slidtage hvis de forlangte en kvart mill. fra.. det kan man renovere ret meget lejlighed for

• Dothea
    Dothea Tilmeldt:
    mar 2008

#11   14. sep 2015 Lejligheden var rigtig pæn, det sagde selv de to mænd der kom og tjekke den til synet, de var overrasket over at vi havde boet der i 20 år (De gav også et overslag på 70.000 for udflytningen med de små ting der var, som jo så blev meget højere, jeg orkede bare ikke kampen mere til sidst og ville have ro i en sorg så jeg takke på et tidspunkt ja og betalte, med råd fra advokaten). Intet var ødelagt. og altid meldt hvis feks køleskabet var gået osv.. ingen har forstået den store regning som der lige pludselig kom, ikke engang Vibo kunne bortforklare det.. Derfor blev den også sat ned, men mange ting var tilføjet EFTER jeg havde skrevet under, under synet.

Nu var det ikke for at lægge mit personlige regnskab ud, og du må tro på hvad du vil Steffen C, det var for at fortælle at de kan være nogle hårde negle at bide skeer med i Vibo :).

• #12   14. sep 2015 Dothea hold da op de var da en heftig regning, har du fået kopi af alle kvitteringer for det der er lavet???

• Dothea
    Dothea Tilmeldt:
    mar 2008

#13   14. sep 2015 Self har jeg det, Alt advokaten fik, har jeg en kopi af på emailen og har selv udskrevet og lagt i en mappe om alt dette :)- Jeg tog også billeder af hele lejligheden den dag, og en god ting, de var med til at bevise det advokaten sagde.. idag er de dog slettet fra min telefon, da sagen blev sluttet sidste efterår.. jeg ville bare gerne videre med mit liv :).

Kan da se jeg også fik skrevet lidt forkert, det beklager jeg. regningen lød på 250.000 samlet, men så til 120.000 samlet. så de ca 90.000 kom til at passe ( advokaten overtog alt omkring dødsboet efter min mors bortgang, men han ville vente med at betale alle regninger till sidst, derfor løb der jo desværre rykker på, på bla ikke betalt husleje -.- )

Men for at komme tilbage til Ts emne. Så er morbærhaven et fint sted, for en på SU og under uddannelse at bo ;).

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    sep 2015

#14   15. sep 2015 Har lige snakket med en fra morbærhavens selskab, og der er desværre minimum 1,5 års ventetid, men tak for hjælpen. smiley

• #15   15. sep 2015 Hvilken race er hunden?

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    sep 2015

#17   15. sep 2015 Hun er en blanding af rottweiler dalmatiner og labrador.
    Ville skam gerne flytte til Nivå, men ventetiden er alt for lang.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.045
    #18   15. sep 2015 Jeg stemmer i med Caroline: Nivå (eller rettere: Niverød) er et fedt sted at bo med hund! Jeg bog lige mellem to af Vibos afdelinger (Nivåhøj og Islandshøjparken) og har både strand og velfungerende hundeskov inden for gåafstand smiley

• #19   15. sep 2015 Alt efter hvor lang tid det skal være, vil jeg da gerne snakke med min kæreste om, om vi kan passe hende, hvis det er noget, du / I er interesseret i. Vi har ikke selv hund, det er økonomien desværre ikke til lige nu, så derfor bliver vi nødt til at vente, til den er på plads, før vi kan få vores egen hund.

Så hvis det brænder helt på, kan du eventuelt skrive, så vil jeg tage en snak med kæresten og vi kan eventuelt mødes, før du / I beslutter jer - jeg ved det er svært at overlade sine kæledyr til andre. Jeg fortæller også gerne lidt om os og vores liv, hvis du ønsker det.. Vi bor forresten i Hillerød, der går tog direkte til København smiley

• #20   15. sep 2015 Hvad med en campingvogn ?

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    sep 2015

#21   15. sep 2015 Det er et rigtigt pænt tilbud milla, skal nok sige til hvis det ikke er andre muligheder.
    En campingvogn er ikke helt mulig da jeg ikke har bil og derfor ikke kan fragte den, og derudover må man ikke have sådan en stående hvor som helst, det er primært på campingpladser og sådan og der tager de en ret fed betaling.

• #22   15. sep 2015 Hvad med farum midtpunkt, der mener jeg også der tit er ledige boliger og hunde tilladelse

Kommentér på:
Min elskede hund

Annonce