{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

min elskede hund, aflivet:'( {{forumTopicSubject}}

ja, min hund er blevet aflivet idag, fordi at han havde betændelse i maven, det var så gået op i øjet, så han blev blind på det ene øje. lægerne kunne ikke sige om hvor ondt han havde, dyrelægerne mente at det var bedst at han fik sprøjten.
nu et referat om dagen:
jeg vågner ved at buster kom ind med en våd snude og vækker mig. jeg står op og gør mig klar til at komme i skole. jeg ved så godt at buster skal til dyrelæge, da han har haft det dårligt i noget tid. altså han havde ikke rigtig spist noget og han kastede op hver dag.
-jeg havde glemt at sige farvel til ham, og det fortryder jeg nu! men jeg havde jo ikke i tankerne at han skulle aflives. jeg troede at han 'bare' skulle have en operation eller ligende. men nej....
- jeg kommer op på skolen, glad og frisk som altid. dog tænkte jeg meget på lille buster.
kl 11 ringede jeg hjem for at høre hvordan og hvorledes, men min mor vidste da allerede at han var blevet aflivet, men det ville hun jo ikke sige til mig, i mens atr jeg var i skole. så hun siger at de har beholdt ham for at undersøge ham. også skulle vi hente ham lidt senere.
jeg har idræt og morer mig med alle de andre, så ser jeg så at min mor har været henne for at hente min søster. jeg løber hen for at høre om hun har fundet ud af noget mere. men hun siger at det vil hun ikke sige og at vi ses derhjemme, jeg stopper selvfølgelig min mor, og spørg hvad der foregår. men hun bryder grædende sammen - og siger at jeg skal cykle hjem nu, så ses vi derhjemme om lidt, og snakker om det derhjemme.
jeg havde i tankerne at enden skulle eller så var han blevet aflivet! jeg græder hele vejen hjem, og mine veninder spørg hvad der er sket, jeg bliver sur fordi at jeg ikke vil snakke med nogen og råber at de skal lade mig være. (har skrevet til dem, hvad der gik af mig og at jeg helst ikke vil snakke om det i morgen).
da jeg kommer hjem forklare min mor alt hvad der foregik osv.
hun sagde at han klarede det super godt og at han lod lægen undersøge ham. da lægen(hun) havde kigget på ham. siger hun at der er intet at gøre. han skal have sprøjten.
min mor græder helt vildt og putter sig ind til buster.
hun giver ham noget så han kan falde i søvn. min mor sidder med ham imens, han ligger i hendes arme. hun giver ham sprøjten, som får ham til at sove.
min mor kan mærke at han begynder at slappe mere og mere af. da han så sover, sover han med åbne øjne. morfår lov til at holde ham i mens at de giver ham den sidste sprøjte. min mor kysser, krammer og græder helt vildt! så da han er helt væk, ligger hun ham op på briksen og siger farvel for altid. da min mor er på vej ud fra lokalet, vender hun sig om og siger farvel en sidste gang:(
jeg holder bare så meget af ham! han er og bliver den bedste hund for mig<3 jeg elsker og savner ham. jeg fortalte ham ALT! han var min lille øjesten<3, mit et og alt.
min lille hund.

undskyld at det blev lidt langt, men tak fordi at du læste det.
knus den grædende og knuste sarah.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min elskede hund, aflivet:'(
Kommentér på:
min elskede hund, aflivet:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce