{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

At være "hjemløs" efter et break up. {{forumTopicSubject}}

At være "hjemløs" efter et break up. Favorit
0 sekunder siden

Som nogen af jer læste, skrev jeg forleden et emne om at jeg ville lave mad og hygge om min daværende kæreste for lige at gi det det sidste skud og se hvor vi egentlig var på vej hen.

Maden blev lækker, og vi hyggede os. Men vi blev enige om at vi skulle hver vores vej.

Selvfølgelig er det super sørgeligt efter næsten halvandet år sammen, men derudover er vi forholdsvis afklarede. Vi er stadig venner og da jeg ikke har noget sted at tage hen, bor vi stadig sammen.

Jeg kunne selvfølgelig altid tage hjem til mine forældre. Men sagen er den, at de netop lige har fået solgt huset og står og skal til at flytte i en to værelses lejlighed. Hvor der ikke må være hund. Altså skulle vi være 4 mennesker og en hund der slet ikke må være der i en så lille lejlighed. Det er jo ikke holdbart. (Har en stor hund, på omkring 25 kg). Så det er også svært at finde en sofa man kan låne med hunden.

Derfor har jeg fået lov til at være her så længe jeg har lyst til. Og min hund må også gerne blive indtil jeg finder et sted jeg kan have hende.

Jeg ser bare ingen grund til at blive. Jeg kender ingen her, jeg går ikke i skole. Jeg har faktisk slet ikke noget liv her, når jeg ikke er sammen med ham. Så hvorfor sku' jeg blive? Er det ikke bare at trække pinen ud?

Men hvor fanden skal jeg tage hen?! Jeg har omkring 4.000 næste måned fra mit rest su. Og det er jo selvfølgelig ikke nok til en lejlighed, på hverken den ene eller anden måde.

Jeg kunne leje mig ind på et værelse, men sandheden er nok at jeg helst ikke vil bo sammen med andre. Nu har jeg boet sammen med andre mennesker så længe (vi har lejet værelser ud) og jeg vil gerne bare ha mit eget. Jeg kan selvfølgelig blive nødsaget til det, men hvor mange vil tage en lejer ind med en stor hund?

Derudover lider jeg af social angst, selvom jeg selvfølgelig ville ku finde mig til rette med en evt. Anden i lejligheden. Min ville langt hellere være fri. Ku være mig selv og slappe af. Jeg lider også af en spiseforstyrrelse, og det stresser mig ualmindeligt meget med mad og andre mennesker...

Hvad gør jeg lige ???
Er der nogle der kender til en lejlighed der er til at betale, på Sjælland med tilladelse til stor hund?! Eller kender til gode steder at lede. Hvad som helst.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At være "hjemløs" efter et break up.
Kommentér på:
At være "hjemløs" efter et break up.

Annonce