Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( {{forumTopicSubject}}
Jeg går igennem en svær periode lige nu. Jeg har problemer med depression og angst, som lige for tiden er rimelig slemt. Jeg får medicin, som ikke hjælper en døjt, hvilket jeg har snakket med min psykiater om, derfor har hun sat mig op i mængde, hvilket ikke hjælper heller. Jeg har lige stået med en eksamen og en flytning, som var hårdt for mig, hvor jeg måtte gå til bekendelse hos min lærer, da jeg ikke kunne aflevere flere opgaver, pga. manglende koncentration og søvn, samt at jeg var nedtrykt.Efter eksamen tænkte jeg at nu kunne jeg lige få lidt ro på og komme ovenpå igen. Desværre er det ikke gået sådan, da min praktikaftale er gået i vasken og vi er gået direkte til specialet, som skal skrives sideløbende med undervisningen. Jeg føler simpelthen ikke at jeg kan overskue tingene. Så meget, at jeg nu overvejer at sygemelde mig og stoppe min uddannelse indtil jeg får det bedre. Men på den anden side synes jeg det er dumt, da jeg kun har et halvt år tilbage og jeg er rigtig glad for min klassekammerater. Jeg har aldrig i mit liv opgivet noget jeg har påbegyndt, så derfor vil det komme til at føles som en kæmpe fiasko. Jeg har skrevet til min studievejleder og har bedt om jeg en samtale, da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre. For helvedet hvor er det bare svært lige nu
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.147
nov 2008
Jeg skal have taget blodprøver i morgen som skal vise hvor godt jeg optager min medicin, så min psykiater kan hjælpe mig med at finde den rette medicin og den rette mængde.
Jeg har også netop fået en mail fra min studievejleder og jeg skal op og snakke med hende i morgen, så det bliver rart.
nov 2008
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 275
nov 2008
Tak Helle
feb 2012
Følger: 39 Følgere: 32 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 862
nov 2008
Jeg har heldigvis en dejlig kæreste og en fantastisk familie der støtter mig og har presset mig til at søge hjælp, men nogle gange er det bare rart at hører råd og erfaringer fra andre, når dem fra familien ikke selv har oplevet disse problemer.
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 162
Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :(