god måde at støtte ens ankel på {{forumTopicSubject}}
vrækkede rundt på foden i sommers og forstuvede min ankel, har så efter følgende brækkede rundt på den flere gange og knaser og knækker godt der inde når der sker :S
og er ved at være træt af at vrække rundt og tænkte om der er nogen der kender noget smart man kan gøre evt med støtte bind?
lægen siger forresten den ikke virker mere ustabil end den anden ankel som jeg aldrig vrækker rundt på, men er ved at være godt træt af det
Har vrækket rundt på den ca 5-6 gange siden det skete første gang i sommers og sidst havde jeg det som om en der stod med en flamme kaster og brændte min ankel inde fra, det gør afsindig ondt :S
så alle forslag til at gør ens ankel stærker modtages gerne
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 242
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
Klipklapper og ballarinaer er no go hvis man vrikker rundt konstant det skal være fodtøj der sidder fast på foden.
Selv har jeg dog støttebind ( sportsbind) til når jeg har været et fjols og er vrikket rundt endnu en gang, nu har jeg efterhånden været igennem en del brud på anklerne så her er inliners/skøjter og skistøvler no go da de er alt for stive, til daglig går jeg gerne i basket støvler, eller lign. fodtøj der går op over ankelen, og det har bestemt virket her , De sidste par år har jeg ikke været ude for helt så mange dumme vrid i ankelen
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
Sabrina: okay troede det ville hjælpe at gå med støtte bind eller noget så var det godt jeg ikke købte det mine sko jeg går meget i pt er med høj ankel så det fint
Forstår bare ikke hvorfor min ankel pluslig er blevet så dum efter jeg vrikkede rundt i sommers
her sidst jeg vrikkede rundt var jeg overbevist om den var brækket har aldrig oplevet sådan en smerte havde som om at min ankel var i ild og havde bare lyst til at råbe, men efter lige have sat og ømmet mig kunne jeg støtte på den igen, så heldigvis ikke brækket, men forstår bare ikke at lægen siger der intet er når jeg vrikker så tit rundt nu
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg brugte den meget i starten, da forbinding og støvle var kommet af og bruger den stadig af og til. Jeg kan godt have den på i et par snørrestøvler eller sneakers og synes den støtter godt.
aug 2007
Jeg har trænet meget på trapper (stepøvelser) op og ned både forlæns, baglæns og med siden til; stå med hælen udover kanten og vip; Scuat, som styrker hele benet; Ligge med fusserne oppe og lave cirkler med fødderne o.s.v.
aug 2007
aug 2008
aug 2007
Prøv at kigge her:
http://www.pricerunner.dk/sp/neopren-ankelbind.html
aug 2008
må håbe det virker
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Vrikkede konstant om som barn, mange mange gange om dagen, og løsningen var sko der støttede og vippebræts øvelser HVER dag. Det har hjulpet!
jul 2013
Du kan også finde et trappetrin, stå med forfoden på trinet. Så rejser du dig op på tæer også køre langsomt ned. Hårdt træning for ankel !
jul 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 56
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Og så skal man huske at det ikke er store hurtige vip, men små, langsomme, kontrollerede vip.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
jul 2013
Fordelen ved ankel træning, er at man (for det meste) altid har en rask side, som kan hjælpe til den dårlige..
Den med trappe trinet, er MEGET langsomme træk. og det er HELT op og HELT ned (med mindre der er smerte selvf)
god måde at støtte ens ankel på