{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

En god måde xD {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeejer

Jeg har mig en skøn skøn hvalp, som næsten er renlig herhjemme, men ude ved andre er det umuligt at få ham til at gå på toilettet udenfor, ligemeget hvor lang eller kort tur efter mad,leg og drikke, så gør han det når vi kommer ind. Det er simpelhen så træls. Han går ikke på toilettet på tur, kun hjemme i haven og indenfor når vi er på besøg. Så tja, nogen der har en god ide eller har haft lignende problemer???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god måde xD
  • #2   10. okt 2013 En lille hvalp vil helst ikke tisse fremmede steder. At tisse er jo at markerer at "her var jeg". Hvis man er lille og sårbar, så udstiller man sig kun hvor man er tryg. Og det er ikke ude hos fremmede.
    Det vil ændre sig med tiden som han bliver mere selvstændig og mere moden og tryg.

• #3   10. okt 2013 Skal du jævnligt have hvalpen med på besøg, så tag en avis eller lign hvor hvalpen har tisset og læg den hvor du gerne vil have din hvalp til at tisse, fx i haven hos dem du besøger, det er ikke så smart at have en lille hvalp for meget med rundt, så begræns det til nogle få steder;) når hvalpen først har tisset nogle gange i haven hos dine bekendte tør den sikkert godt uden avis;)

• #4   11. okt 2013 Okay, tak for de mange gode indlæg (: Besøgene er kun hjemme ved mig og min kærestes forældre. Så vi forholder ham kun i så trykke omgivelser som muligt. Men vi vil prøve at forholde os til jeres gode svar.

Kommentér på:
En god måde xD

Annonce