{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laver i HG'er?
  • #1   21. okt 2013 Sidder på sengen og nørder HG.. Overvejer at gå ud og ryge om lidt, inden sengen kalder. Som noget nyt foregår rygning nu udenfor.. Ganske fornuftigt tiltag, RØV irriterende at skulle gå ud.. Hvilket resulterer i at jeg ryger mindre... jubii... Og spiser mere(slik).. ØV haha smiley Må lave mig nogle sunde snacks...

Har fået mørbrad og kartofler med brun sauce. Ikke det helt vilde. Desserten var til gengæld god! Vanilieis med bananer, hindbær, chokoladesovs, chokolade med orangesmag, flødeskum, hindbær syltetøj og en vaffel. MUMS smiley

• #2   21. okt 2013 Årh blev da lige sulten! Jeg har fået kedeligt rugbrød i dag.... desværre..

• #3   21. okt 2013 Du gør mig lækkert sulten med den dessert Caroline smiley

Jeg slapper bare lidt af med HG inden jeg skal smide kæresten i seng. Han SKAL nemlig i skole i morgen, for de har noget brand et eller andet halløj, og hvis de ikke kommer til det, så kan de ikke bestå grunddelen af uddannelsen, så det er vigtigt at han kommer ud af sengen smiley

Vi fik bare suppe hønsekød/oksekød blandet sammen, mums. i morgen står den på hjemmelavet pizza smiley

• #4   21. okt 2013 Er på arbejde i nat så skal bare sidde.
    har ellers fået en mega knold pine hvilket jeg sjældent for, men avs den gør nas.

fik dyrkølle i aftens og rester i morgen

• #5   21. okt 2013 Sidder blot og overvejer kraftigt at gå i seng.. Min kære broder har hentet en GIGA pose matador-mix ind i stuen, og jeg sidder bare og bliver mere og mere sliksulten; men mine otte spisetimer sluttede altså 19:30 så ingen matador-mix til mig..

Aftensmaden blev noget hurtigt lavet noget.. Pasta og grillpølser med en opbagt ostesovs.. Vi havde gæster der smuttede lige inden spisetid, så vi gad ikke lige til at lave det helt store smiley

• #6   21. okt 2013 Lille fis - Den var også SÅÅÅ lækker!
    Er det i øvrigt ikke altid vigtigt at man kommer i skole? smiley

• #7   21. okt 2013 Ligger ser Pretty Little Liars og prøver på at undgå at det kværner rundt inde i mit hoved.. Ved jeg at det gør imorgen og ved at det bliver en kamp uden lige at være i skole imorgen, ja bare at komme igennem dagen imorgen.. smiley

Til aftensmad har jeg fået mors hjemmelavet frikadeller, kartofler og sovs.. smiley

• #8   21. okt 2013 Jo, men han er pt syg (som i forkølet, ondt i maven og døjer en del med ondt i hovedet) så i dag havde han det for skidt til at komme afsted, så det er vigtigt at han får noget søvn så han forhåbentligt har det lidt bedre i morgen, men uanset bliver han nød til at slæbe sig afsted.

men jo han skal selvfølgelig i skole hver dag smiley

• #9   21. okt 2013 Mad:
    idag: medister, pastinak og kartofler og grøn peber sauce.
    Imorgen: honning marineret kylling og ovnbagte rodfrugter.

Laver ikke så meget lige nu.. sidder i sofaen med en kop the. Har lige lavet Nova og Walles fys øvelser med dem, så skal jeg lige have varmedunken varmet og så skal jeg i køjen. smiley

profilbillede
  • #10   21. okt 2013 Sarah - Mmmhh.. Jeg kom gerne til middag hos dig imorgen smiley Det lyder sørme lækkert

• #11   21. okt 2013 Caroline: he he jo tak og det er super nemt at lave.

Frosne kyllinge stykker tøes op.
    Marinade laves af olie, dijonsennep ,honning , tomatketchup , soyasauce, knust hvidløg,salt & peber

Kylling tværes ind i det og får lov at trække nogen timer i en pose i det.

Oven tændes på 200 grader og kyllingen sættes ind (med lidt vand i bunden). Ca. 1 time.

Når der er ca.30 min tilbage sættes et fad med blandede rodfrugter (pastinak, rødbede, gulerod, peberrod m.m alt kan bruges.) ind.
    udover dem hælder jeg vand blandet op med noget olie fra de der syltede hvidløgsglas med krydderier i og hvidløg efter behov.

Passer sig selv i ovnen til det er færdigt.

Skide nemt at gøre klar i forvejen gå en laaang tur med hundene eller tage til træning og så komme hjem , kyle det i ovnen, smutte i bad og fodre hunde og så er der mad. BUM!

• #12   21. okt 2013 manden var så blevet sulten og vil derfor ikke i seng og da jeg har glemt at købe brød, er jeg nu igang med at koge pasta smiley
    men så¨er det også i seng smiley hihi

• #13   21. okt 2013 Sarah - Årh mums! Tak for opskrift, jeg sender den videre til mooar smiley Haha

Lille fis - Haha, du er da alt for god ved ham smiley

• #14   21. okt 2013 Ja, men fik jo selv vildt lyst til pasta når han ævler om mad smiley

Men nu lavede han aftensmad, så jeg kan vidst lige overkomme at koge pasta.. smiley

• #15   21. okt 2013 Så kan du også bare huske at købe brød smiley

• #16   21. okt 2013 Ja, men troede jo ikke han kom til at mangle det før jeg skulle handle i morgen alligevel smiley ih altså.

• -Nanna-
    -Nanna- Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 33
    #17   21. okt 2013 Mmh ja fik smørrebrød til aftensmad :-* ..
    Og nu ligger jeg er ser Harry Potter, med to sovende hunde smiley

profilbillede
  • #18   21. okt 2013 Aftensmaden står på baileys her smiley

Ej det blev til en frysepizza (yay SÅ spændende aftensmad, men gad sgutte lave noget i dag hehe) og så har jeg lige taget hul på den baileys jeg har "tjent" ved at passe marsvin for naboen... sove er ikke en koncept der bruges heri huset -kan sjældent sove mere end et par timer af gangen, så er lige startet på en hut (dims til en hest) jeg fik bestilling på for et par dage siden. Den bliver super fed tror jeg -i turkis med bling bling og det hele.

lige et billede af hvad sådan en hut er :

profilbillede
  • #20   22. okt 2013 Har lagt ind et og et nr fra min gamle mobil til min nye iPhone, og det tog sin tid, så får jeg lege med den i morgen smiley

God bedring smiley

• #21   22. okt 2013 Jeg har været syg nu et døgn med opkastninger, diarre og feber. Har sovet en time hist og pist og kan ikke sove nu, for min ryg kan slet ikke klare at ligge så meget. Men jeg kan heller ikke stå op, for så kaster jeg op igen.

Aftensmad en æblebåd som kom op igen, så 1 døgn uden mad og næsten intet at drikke, sikke en kur!!

• #22   22. okt 2013 kennel mor - lyder bestemt ikke dejligt smiley jeg er også træt af være forkælet og ikke ku høre noget smiley

Sarah - hvad er det for nogle øvelser? noget godt du kan andbefale?
    og hvorfor varme dunke? smiley

• #23   22. okt 2013 Det er Nova der har en sygdom hvor hun dagligt har brug for fysøvelser.
    Walle er bare ved at lære dem for hun får brug dem med tiden. smiley

Varmedunken er til min ryg smiley

Kommentér på:
Laver i HG'er?

Annonce