Renlighed alene {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er
Jeg er en ejer af en lille 11 uger fransk bulldog, som jeg har haft siden 8 uger, de sidste 3 uger har jeg haft ferie, og været over hende og været ud flere gange dagligt, specielt efter hun har sovet har vi altid gået ud, og hun tisser og laver stort med det samme vi kommer ud. Der har selvfølgelig været nogle smuttere. Hun kan fint sove de 8 timer uden at skulle ud.
Men nu er det store spørgsmål så, jeg er jo begyndt på arbejde igen idag, og jeg var ude og lufte hende lige da vi stod op og 1 time efter lige før jeg tog afsted, derimellem havde hun fået noget og spise og drikke. Da jeg så kom hjem om eftermiddagen havde hun så lavet stort mange gange indenfor (så slemt så hun havde trådt i det og tværet det mere ud) og selvfølgelig lidt små tisse søer hist og pist.
Hvordan kan jeg undgå at det er så slemt? Hun har adgang til vand hele dagen, men intet foder.
- Skal jeg lukke hende inde i soveværelset så hun ikke har hele lejligheden at rende rundt i (derinde hendes hundekurv står, og hvor hun sover når jeg ikke er hjemme)?
- Skal jeg fodre hende om aften og så intet om morgenen?
Tips og råd søges og hvordan lære hun når jeg ikke kan være over hende hele tiden at det ikke er indenfor det skal forgå ?
Beklager den lange smøre, men kunne ikke presse det mere sammen
Vh. Thomas
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
Det skal siges, at jeg har allerede fra den første uge har trænet alene hjemme træning, og har stille og roligt sat mere og mere tid på, og hun små tissede næsten hver gang selvom vi havde gået en god tur.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Hvalpe på 11 uger bør have mad 3 gange i døgnet , så ikke tage maden fra hende. En så lille hvalp kan ikke holde sig en hel dag. Og det kan tænkes hun er lidt utryg ved og være ene, og der dermed kommer mere gang i tarmen.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
Søg evt. i emner herinde med renlighed.. der er en masse gode råd.
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.289
Du kan ikke forvente hun er renlig som 11 ugers....
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
Men jeg prøver at lukke hende ind i soveværelset imorgen med vand og lidt mad, og ser om det skulle hjælpe.
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.289
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Forvent at hun tidligst er renlig som 4½ månede gammel.
Det er bare tålmodighed og så at I begge er dygtige når I er hjemme sammen
Held og lykke..
Renlighed alene