{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

tilbagefald renlighed/alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Aya har bare været super til at være alene hjemme i snart 14 dage og jeg har været lykkelig 1 gang på 14 dage har hun tisset på gulvet og den eneste forandring var at hun gik fra at have 25 kvm til at have 4 kvm, ikke meget men åbenbart nok til hun var renlig når jeg har været afsted(op til 7 timer) men så idag kommer jeg hjem her kl 8 og så har hun over pisset sin kurv og skidt på gulvet(øv jeg blev sur) så hun blev sendt udenfor, mens jeg fik puttet børn og vasket gulv(så ufedt med trægulve)

nu er hun så inde igen og vi har snakket sammen udenfor og inde, udenfor fordi hun tiisser på gulvet når hun har lavet ulykker og bagefter er der ingenting indenfor,

jeg har været væk i 6 timer, hvilket hun har kunne være de sidste par uger efter hun har fået mindre plads,

kan det her bare være et engangstilfælde, eller skal jeg igang igen med den store alene hjemmetræning igen, vi gik faktsik fra at kunne være alene hjemme i 20 min til at kunne være det i 7 timer pga det med pladsen, hun hverken hyler,piver eller gø´r når jeg er væk ifølge vores nabo(min svigermor) og har heller ikke gjort det idag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbagefald renlighed/alene hjemme
Kommentér på:
tilbagefald renlighed/alene hjemme

Annonce