{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån penge trods RKI ?
  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 479
    #4   5. okt 2013 Familie, venner osv i den dur.

Ellers er der vist næppe ret mange andre der vil låne penge til en der står i RKI, uanset omstændighederne der har gjort du er landet dér.

• #5   5. okt 2013 Jeg ville finde noget arbejde...( eller mere arbejde ).... få betalt min gamle gæld.... inden jeg lånte flere penge...... ellers går det jo bare længere ned ad bakke... smiley

• #6   5. okt 2013 Ja din private omgangskreds.

Men når man ansøger om at låne penge, så tjekker de om du er i RKI, og er du det kan du ikke låne penge nogle steder. Man kan ikke engang købe en mobil hos et selskab -.-'

Nittib - Det er altså ikke altid bare lige sådan at gøre. Jeg betalte mig selv ud af RKI for 1 måned siden, også tabte jeg en sag jeg havde mod et boligselskab, og uden at de havde kontaktet mig eller noget, og på trods af jeg havde siddet og sagt til dem at jeg var villig til en afdragsordning, så plantede de mig i RKI, hvilket jeg egentlig ikke troede de kunne, når jeg nu ikke havde været dårlig betaler endnu.

• #8   5. okt 2013 står du i Ribers er det fordi du er i seriøse problemer, og så vil det da være tosset at låne flere penge. Se hellere at få lavet en ordning.
    puh ha, du er kun 24 år. Få oden på din økonomi, ellers hænger det der Ribers ved hele livet.
    De lånehajer der vil låne dig penge selvom du står i Ribers tager så høje renter, at du skal låne igen for at betale. Det bliver et rent helvede for dig resten af livet.

• #9   5. okt 2013 Doggymom - aarh seriøse problemer er man altså ikke nødvendigvis i. Første gang jeg endte i RKI, var jeg 20 og det var fordi jeg stolede på en daværende svigerinde, og lod hende få computer + net i mit navn, som hun så valgte ikke at betale en rød reje af. Det kaldes altså ikke seriøse problemer men at være ung og naiv.

• #10   5. okt 2013 Jeg har tidligere været i rki på grund af en tvist om en tlf. regning, så hvis det er seriøse problemer, så kan man da kun smile....

• #11   5. okt 2013 Man står "kun" i RKI i 5 år for hver ting man er i RKI i. Så hele livet er det vist ikke..

• #13   5. okt 2013 Man bliver også slettet i det øjeblik gælden er betalt

• #14   5. okt 2013 Katrine - Du aner da ikke hvad TS skal bruge penge til, så at sige det er det værste hun kan gøre er da en mærkelig kommentar. Du aner ligeledes heller ikke hvad hun er i RKI for, så du ved ikke om hun har været dårlig betaler.

Og jo man kan godt ende i RKI selvom man ikke selv har været dårlig betaler, det har jeg prøvet to gange nu.

• #15   5. okt 2013 --Du aner ligeledes heller ikke hvad hun er i RKI for, så du ved ikke om hun har været dårlig betaler.--
    RKI er jo ikke en kaffeklub. smiley

• #16   5. okt 2013 Doggymom - Nej og derfor holdte jeg mig til at svare på spørgsmålet, uden at drage konklusioner som nogle af jer andre gør smiley

• #18   5. okt 2013 Hvorfor ikke bare svare på det TS spørger om?

• #19   5. okt 2013 giver ikke fem flade øre for Luksusfælde for den hjælper jo ikke på folks Gæld væk har jo set at det kan køre hel af sporet for dem der er med

• #22   5. okt 2013 Jeg kan kun komme i tanker om de hurtige lån, hvor man betaler en frygtelig masse renter. Mit bedste råd er: Lad være, medmindre det gælder liv eller død.

• #24   5. okt 2013 Katrine - Ja det ser jeg ind i mellem og hvor vil du hen med det spørgsmål?

Kathrine - Har jeg nogensinde nævnt dig eller din kommentar? Nej det har jeg ikke.

Jeg synes faktisk det lidt sørgeligt at nogle herinde dømmer folk på den måde uden at vide noget om det, og nej man kan også ende i RKI uden at være dårlig betaler, for at være dårlig betaler skal man lade være med at betale noget og det er ikke altid hvad der sker. Uanset om i vil erkende det eller ej.

• Dorte H
    Dorte H Online Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 18 Svar: 751
    #25   5. okt 2013 Ikke for at ville afspore tråden unødigt, men man kan faktisk sagtens ende i RKI uden at være en dårlig betaler...

Jeg endte for en del år siden i RKI, og skyldte på det tidspunkt ikke nogen penge nogen steder....

Men en med et navn der ligner mit, og en adresse der også havde ret tæt lighed med min, havde købt en masse, ikke betalt, og var flyttet uden at efterlade sig en ny adresse...

Kreditorerne fandt så frem til mig, og sendte regninger og rykkere til mig, som jeg selvfølgelig kategorisk nægtede at betale.

De endte med at sætte mig i RKI, og det kostede mig faktisk over 2000 kr. at få advokathjælp til at komme ud igen.

Ville have anlagt sag mod dem, for at få dem til at betale de penge tilbage til mig, men valgte at droppe det, da det ville have kostet yderligere mange tusinde, og kunne trække ud i flere år (selv om jeg kunne være sikker på at vinde efter advokatens udsagn), og vi stod for at skulle købe hus.

• #26   5. okt 2013 Venner, familie eller din bank er den eneste vej, der ikke bare udskyder problemet og gør det større i sidste ende. Jeg ville finde en frivillig gældsrådgivning, de er de fleste steder rundt i landet og få et overblik og en plan for fremtiden. Alternativt kontakte kreditor og lave en aftale om nedsat betaling, stop af renteudvikling og ikke mindst realistisk afvikling! De vil hellere have lidt end intet. held og lykke

• Kalle S
    Kalle S Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #27   10. apr 2014 Der er mange sider derude, hvor man kan finde info om forskellige lånmuligheder. Jeg brugte www.laansammenligner.info da det var én af de pænere af slagsen. Under deres gode råd er der nemlig også råd til at blive gældfri og komme ud af den der RKI mølle...

• Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #28   1. maj 2014 Hej

Lidt søgning på Google giver dig flere muligheder.
    denne side vedr. www.quick-laan.dk/laanemuligheder_trods_rki.html beskriver lidt om hvordan man kan få hjælp til at komme ud af RKI. Der er vist også listet en række låneudbydere, hvis du stadig ønsker at låne penge. Husk at være opmærksom på ÅOP. Den kan være høj ved de her hurtige lån!

• poul A
    poul A Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #29   3. maj 2014 Man bør som udgangspunkt ikke låne penge, hvis man står i Ribers Kredit Information. Det eneste man gør, er at optage sig endnu mere gæld og komme i en endnu en dårlige gældspiral. Man kan kun forsvare et lån, som et lån i luksusfælden, hvor man samler alle de dårlige lån til et lån med mindre renter og en længere løbetid.

(link fjernet)

• #30   3. maj 2014 Lad være.
    Vi havnede i en stor gæld, som vi betaler af på endnu.
    Manden røg i rki, og vi havde en del hos leasy, og et par hurtige lån...

Lad vær med at låne mere, det ødelægger mere end det gavner, og det er enormt hårdt at komme ud af.
    Det har taget hårdt på os begge at komme så langt som vi er nu.

Så lad vær.
    Lån af familie eller venner, og betal så snart du har lidt tilbage..

• #31   3. maj 2014 det er en gammel tråd folkens..

• #32   22. maj 2014 Al slags lån her - Jeg fik et lån på 10 min: www.rhinometrics.dk

• Birger H
    Birger H Tilmeldt:
    aug 2014

#33   14. aug 2014 Er du i RKI, så er det nok bedst med noget lånerådgivning http://www.laanekassen.dk/gaeldsraadgivning/
    Dermed kan du komme ud af de gamle lån, og blive slettet i RKI. Så er du fri for at optage lån der er unødvendigt dyre fordi du er i RKI smiley

• #34   14. aug 2014 Det var da en gammel tråd, og sikke mange nyoprettede folk, der skal reklamere lidt...

• John F
    John F Tilmeldt:
    okt 2014

#35   16. okt 2014 Jeg har valgt fem lån, som i øjeblikket er meget populære og kan søges af alle, der ikke er registreret i RKI. læs videre her http://www.laan-info.dk/

• Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #36   2. jan 2015 Hej med dig

Lidt søgning på Google giver dig flere muligheder.
    denne side vedr. RKI lån http://laan-hurtigt-penge.dk/ beskriver lidt om hvordan man kan få hjælp til at komme ud af RKI. Der er vist også link til en række låneudbydere, hvis du stadig ønsker at låne penge. Husk at være opmærksom på ÅOP. Den kan være høj ved de her hurtige lån!

• #37   2. jan 2015 Patrick - Øh, dit svar er nærmest helt identisk, med det du skrev i maj sidste år, bortset fra et andet link?

• poul A
    poul A Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #38   12. sep 2015 Du bør som udgangspunkt ikke låne penge, når du er registreret i RKI. Først og fremmest har du jo rod i din økonomi, siden at du ikke betaler dine regninger til tiden.

Derudover vil de fleste pengeinstitutter ikke mene, at det er ansvarligt at give dig et lån, som du har erfaret. Men har du så spurgt sig selv, for hvilken pris skal pengeinstitutterne give dig et lån? En meget høj pris er svaret smiley

Du kan dog læse mere om lån uden sikkerhed, hvor du har lille chance for at du kan få lov til at optage et lån: http://hurtiglan-kviklan.dk/lan-penge/laan-penge-uden-sikkerhed/

Snak med din egen bank i stedet. Held og lykke med det smiley

• Alaskan Dog W
    Alaskan Dog W Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 6
    #39   12. sep 2015 Låne penge til større gæld???

Hvad med at betale det man skylder i første omgang.
    Så har man råd til at låne bag efter.

I stedet for at lave en større gæld.

• #41   12. sep 2015 Tråden er 2 år gammel...

• Alaskan Dog W
    Alaskan Dog W Tilmeldt:
    sep 2015

#42   12. sep 2015 Ja det kan jeg se den er.
    med dog åben for alle endnu.

Så kan andre også se hvad man skriver og lære af det.

• #43   13. sep 2015 Alaskan - Det er jo også fint, hvis man skriver noget nyt til tråden.
    Men du skriver jo bare det, som alle andre også har skrevet. Kan folk så ikke bare lære, af det de andre har skrevet?

• Alaskan Dog W
    Alaskan Dog W Tilmeldt:
    sep 2015

#44   13. sep 2015 Åbenbart ikke

• #45   13. sep 2015 Alaskan - Åbenbart ikke? Hvordan kan du vide det? Folk vil lære af DIT indlæg, men ikke de 30 indlæg der kom før dit?

• Bettina  F
    Bettina F Tilmeldt:
    jun 2017

#48   16. jun 2017 Jeg lånte penge igennem mikonomi.dk's sammenligningstjeneste.

Her får du flere tilbud og kan vælge det billigste og bedste, der matcher dine behov.

se nærmere her:

http://www.mikonomi.dk/penge/laan-penge

VH Bettina

• #49   16. jun 2017 #48 Det må da vist være reklame, du er ude i, med så gammel en tråd og ingen anden aktivitet?

• #50   16. jun 2017 Tråden kommer vist regelmæssigt op, hver gang der lige er en ny bruger, der skal reklamere lidt smiley

• #51   16. jun 2017 Sørgeligt smiley

• #52   16. jun 2017 Sjovt at det altid lige er denne tråd smiley

• #55   16. jun 2017 Isabelle,
    Hun reklamerer for en sammenligningstjeneste og/eller forsøger at lave linkbuilding til den.

• #58   31. aug 2018 Hr itz k, Uha en fake profil, der skal vist anmeldes til administrator. smiley

• #61   31. aug 2018 #57 Fesent kontor, når man har så mange penge at jonglere med smiley

• #62   31. aug 2018 Han trykker dem sikkert selv smiley

• dorte C
    dorte C Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 10 Svar: 3
    #63   12. okt 2018 Prøv denne hjemmeside for kviklån https://xn--billigeforbrugsln-orb.dk/. jeg er glad for dens sammenligningsfunktioner. Måske det kan være det er noget for dig.

• dorte C
    dorte C Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 10 Svar: 3
    #65   12. okt 2018 jeg er ikke en reklamebot..

Kommentér på:
Lån penge trods RKI ?

Annonce