{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Virkelig mærkelig svigerforældre. {{forumTopicSubject}}

Sådan nogle er min søster i den grad indehaver af. (For nemhedens skyld kalder vi søster for Mette og hendes kæreste for Søren)

Mettes har været sammen med Søren i godt 7 år, og det er først inden for de sidste par år at svigerforældrene faktisk har accepteret at Mette nok er kommet for at blive. Ellers har de talt grimt til og om hende og i det hele taget været mindre fllinke.
Men det har ikke holdt dem tilbage fra at mene at Mette, som det mest naturlige i verden, skulle betale et lån ud som Søren havde hos forældrene .For de penge hun havde fået da hun solgte sin hest. Lånet var blevet til på den måde at Sørens mor havde koden til Sørens netbank og hun gik jævnligt ind og overførte penge til ham, vel at mærke uden at Søren bad om det (!)

Ind til oktober boende Søren og Mette i en lejlighed som er købt af Sørens forældre (det har de vist fortrudt flere gange...),men på trods af at de er flere månder siden at de flyttede betaler Søren stadig husleje. Sørens far VIL have lige knabt 2 millioner for den. Så trods flere interesserede købere er lejligheden stadig ikke blevet solgt. Ude i virkeligheden holder man op med at betale husleje når man flytter, men ens egne unger må man åbenbart godt udnytte lidt....

Såe, ja jeg undres til stadighed.

Har nogle af jer nogle underlige svigerforældre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig mærkelig svigerforældre.
  • #1   21. feb 2011 Det lyder godt nok mærkeligt... Gal en afvisning de giver hende.. :S

Underlige svigerforældre... tør jeg ikke udtale mig om smiley

• #2   21. feb 2011 Øjs, noget svineri.. Ja, jeg har en meget mærkelig svigermor, og fatter overhovedet ikke hvad min svigerfar ser i hende..

• #3   21. feb 2011 Hold da op, sikke nogle svigerforældre. Jeg ville nok blive tosset hvis der var nogle der satte penge ind på min konto uden jeg ville have det og så sagde jeg skulle betale tilbage.

• #5   21. feb 2011 det lyder rimelig underligt? Ang lejligheden så hvis de har givet 2 mil for den kan jeg godt forstå de helst gerne vil have det igen. Men er de bare griske så er de sku for langt ude

• #6   21. feb 2011 Hold da k***. Det er godt nok noget af en omgang smiley

Underlige svigerforældre her? Næh, ikke det mindste. De har dog svært ved at acceptere, at ikke alle lever som dem, og det skal man ofte høre for.

• #8   21. feb 2011 Min svigermor er sød rar og hjælpsom. Hun kan dog også være dominerende og manipulerende.. Og min svigerfar er sød rar og hjælpsom.. Mine forældre er et kapitel for sig selv

• #9   21. feb 2011 Hold da op nogle underlige mennesker... Måske skulle ham Søren mande sig lidt op og fortælle forældrene en ting eller to?

Min svigermor og hendes mand er de sødeste mennesker... Jeg har altid været uheldig med mine kæresters mødre, og jeg slipper aldrig af med dem. Min ene eks-svigermor er sammen med min svigerfar nu og den anden er sammen med min onkel og jeg har aldrig haft det godt med nogen af dem, så det er så hyggeligt til familiesammenkomster smiley

• #10   21. feb 2011 Jeg er vist heldige med mine og det mener jeg også min mand er med sine smiley

• #11   21. feb 2011 jeg er heldigvis heldig med mine svigerforældre, og min kærestes bror og søster. Skønne skønne mennesker.. Gudskelov smiley

• #12   21. feb 2011 Takker for jeres svar.

Jeg glemte at sige at min søter IKKE betalte "lånet" ud, men tænk at svigerforældrene overhovdet kunne finde på at bede om det...!!

Søren er bare for at forældrene slår hånden af ham hvis han holder op med at betale. Men jeg tænker at deres liv ville være noget nemmere uden de "kære" svigerforældre.

Min egen svigermor er meget sød, men kæft hvor hun snakker! Faktisk så meget at hun sjældent høre efter...

• #13   21. feb 2011 Bare =bange

• #14   21. feb 2011 Ja, altså havde det været mig var det blevet sagt stop. Men som svigerdatter kan man næsten ikke tage den konfrontation hvis ikke deres søn/ens kæreste er med.

Noget helt andet er at jeg slet ikke kunne se mig selv i et forhold med en der var SÅ styret af sine forældre. Men det kan søster åbenbart....

• #15   21. feb 2011 Rikke: Jeg er også ganske godt tilfreds med at min kæreste har kappet navlestrenge. *g*

• #16   22. feb 2011 Min forrige svigermor var en rigtig heks, der gerne snakkede grimt til én og om én - selv om man sagde fra. Det stoppede hende ikke.. Hun talte også meget gerne ilde om de to andre svigerdøtre i familien. Svigerfar er så heldig, at han er næsten døv, så han ikke kan høre hendes udgydelser smiley De ville bestemt ikke være i hans ånd - han er et intelligent og rummeligt menneske. Min teori er, at ingen var gode nok til hendes sønner - hun var skidejaloux. Jeg glemmer aldrig første gang, jeg var med hjemme - her sad hun og holdt om min kæreste og nussede ham, så jeg sad og fik helt forkerte tanker smiley Meget underligt at være vidne til...

Det endte dog med, at jeg stillede min kæreste stolen for døren, at nu måtte han altså sige noget til sin mor - for det andet var ikke til at leve med. Det gjorde han så endelig også - og det hjalp. Men jeg var rasende og meget ked af det, når han lod hende spy gift ud, mens han hørte på det - vel at mærke uden at sige noget smiley

Ellers har jeg faktisk altid haft et godt forhold til mine svigerforældre.

Kommentér på:
Virkelig mærkelig svigerforældre.

Annonce