Stakkels And {{forumTopicSubject}}
Her igår var jeg hjemme hos mine svigerforældre med Manse. Ligger og soler mig mens han løber og leger. Haven er hegnet ind, så han kan ikke løbe væk.. Lige pludselig kan jeg bare høre en and sige nogle mærkelig lyde og jeg kan se Manse er urolig. Kan så se han løber efter en hunand. Den kan åbenbart ikke flyve så den gør alt hvad den kan for at komme væk fra Manse.
Manse får så fat i den. ( han bider den ikke, men er lige ved den) anden ligger bare helt stille og krummer sig sammen,
jeg råber nej til Manse og løber hend. Heldigvis står Manse bare og snuser til den stakkels and. Han har hverken bidt eller gjort den noget ondt, bortset fra at have skræmt den. Men kan se han ikke aner hva han skal gøre ved den.
Den løber så igen ind i en busk og Manse er igen efter den. Han kan slet ikke forstå det. Får så fat i Manse og får ham væk fra anden.
Den er så på vej ind til naboen hvor en anden hund er klar på at få fat på den. til sidst når den ned til vandet, men der kommer så 3 hanænder og mishandler den (de vil parre den). Kan så bedre forstå hvorfor den stakkels and ikke ku flyve og derfor havde gemt sig.
Er bare glad for Manse ikke gjorde den noget, men ville da have ønsket jeg ku ha hjulpet den inden den fik de dumme hanænder efter sig.
synes virkelig det var synd for den:(
sorry det blev ret langt
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Og ællinger dræber de også for at kunne parre sig med hunnen..
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 336
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 336
Stakkels And