{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Royal canin -.-' {{forumTopicSubject}}

Så var man i maxi zoo efter hundetræning, og så står der en mand fra Royal canin og deler ting fra deres produkter gratis, det er der også dejligt, borset fra at der var sukker og korn i det alt sammen.
Jeg står så ved siden af deres prodrukt hylde og kigger på et andet foder en Royal canin, han kommer hen til mig, og fortæller om deres foder.
Han siger at deres foder er godt.
Jeg spøger om der er noget af det der ikke er korn i.
Nej siger han, men de har et allergi venligt foder med korn i, (wtf?)
Julie (min kusine) kommer så hen til mig med godbidder uden korn i, fordi hendes hund ikke kan tåle det.
Manden siger så at de godbidder er dårlige, og at det med korn er "farligt" er en myte, og de har rigtig godt af det, at de lever længere osv.
Han begynder at kommenter at julies hund godt kan tåle korn og bliver ved med at spørge om det er testede -.-'
Der bliver man sku irriteret.
Der er næsten ingen kød i og får rigtig mange hundeejere til at vælge et dyrt foder uden kød, og bliver ved med at benægte at korn er "dårligt". Suk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal canin -.-'
  • #1   7. sep 2013 Han var da ikke for smart.. men alligevel ret relevant spørgsmål om test, fordi jeg tror mange falder i masse hysteri om korn..

    Min tidligere hund kunne ikke tåle korn.. fandt jeg ud af via test selvfølgelig og han fik det rigtig godt på kornfrit

    Nu har jeg en lille pige som har det bedst på royal canin, hendes pels er så smuk og jeg er meget meget tilfreds med det foder til hende

    Man skal passe på med at prædke for meget negativitet, en masse andre hunde har det fantastisk på det foder.


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #2   7. sep 2013 Sådan nogle mennesker siger man "gå så væk!!" til (tilpas højt til at de bliver pinligt berørte/stødte), og så informerer man maxi zoo menneskerne om at deres live reklame er anmassende, nederen, fejlinformeret og at de bliver nød til at holde ham i snor, hvis de vil beholde deres kunder..

  • #3   7. sep 2013 Belastende person. Jeg bliver så ligeså belastende ved den slags mennesker, og forklarer dem højt, hvorfor jeg aldrig vil bruge deres l*rt (højt, så andre også kan høre det).
    Kan folk ikke lade mig være, så skal de ikke forvente, jeg er flink :O) Jeg vil kunne handle i fred.


  • #4   7. sep 2013 Maria: personligt mener jeg ikke at korn er godt for hunde, det slider deres maver, derfor har jeg kornfri og er ved at gå over til en smule barf, men det er jo mit valg, der er vi jo forskellige:)

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #5   7. sep 2013 <i>- Maria - :"Han var da ikke for smart.. men alligevel ret relevant spørgsmål om test, fordi jeg tror mange falder i masse hysteri om korn.. [...] Man skal passe på med at prædke for meget negativitet, en masse andre hunde har det fantastisk på det foder."</i>

    Jeg tror de fleste "falder i masse hysteri om korn" hvis deres hund ikke trives på det foder de får på daværende tidspunkt, og derfor begynder at undersøge hvad der kunne være galt.

    Og så vidt jeg ser her er der ingen der prædiker (for meget negativitet?). Det jeg læser ud af TS indlæg er at salgspersonen var belastenden.
    Ville have været det samme som hvis jeg blev forfulgt af en forsikrings-konsulent der blev ved at fortælle mig: At jeg altså ikke havde styr på mine forsikringer, at hans var meget bedre og at han kunne se på mig at jeg i øvrigt slet ikke var dækket for det jeg havde brug for...


  • #6   7. sep 2013 Matilde: ja jeg mente at han var belastende:) jeg bliver også sur, ja ligefrem gal over at han kan tillade sige at sige ar Royal canin er et super sundt hundefoder, og at man kan give det til en hund der ikke kan tåle korn.

  • #7   7. sep 2013 Batdog: ja han har ret til at sige at det er sundt:) men jeg har en anden mening som han benægter..

Kommentér på:
Royal canin -.-'

Annonce