Royal canin -.-' {{forumTopicSubject}}
Så var man i maxi zoo efter hundetræning, og så står der en mand fra Royal canin og deler ting fra deres produkter gratis, det er der også dejligt, borset fra at der var sukker og korn i det alt sammen.
Jeg står så ved siden af deres prodrukt hylde og kigger på et andet foder en Royal canin, han kommer hen til mig, og fortæller om deres foder.
Han siger at deres foder er godt.
Jeg spøger om der er noget af det der ikke er korn i.
Nej siger han, men de har et allergi venligt foder med korn i, (wtf?)
Julie (min kusine) kommer så hen til mig med godbidder uden korn i, fordi hendes hund ikke kan tåle det.
Manden siger så at de godbidder er dårlige, og at det med korn er "farligt" er en myte, og de har rigtig godt af det, at de lever længere osv.
Han begynder at kommenter at julies hund godt kan tåle korn og bliver ved med at spørge om det er testede -.-'
Der bliver man sku irriteret.
Der er næsten ingen kød i og får rigtig mange hundeejere til at vælge et dyrt foder uden kød, og bliver ved med at benægte at korn er "dårligt". Suk
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Min tidligere hund kunne ikke tåle korn.. fandt jeg ud af via test selvfølgelig og han fik det rigtig godt på kornfrit
Nu har jeg en lille pige som har det bedst på royal canin, hendes pels er så smuk og jeg er meget meget tilfreds med det foder til hende
Man skal passe på med at prædke for meget negativitet, en masse andre hunde har det fantastisk på det foder.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Kan folk ikke lade mig være, så skal de ikke forvente, jeg er flink :O) Jeg vil kunne handle i fred.
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 181
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
Jeg tror de fleste "falder i masse hysteri om korn" hvis deres hund ikke trives på det foder de får på daværende tidspunkt, og derfor begynder at undersøge hvad der kunne være galt.
Og så vidt jeg ser her er der ingen der prædiker (for meget negativitet?). Det jeg læser ud af TS indlæg er at salgspersonen var belastenden.
Ville have været det samme som hvis jeg blev forfulgt af en forsikrings-konsulent der blev ved at fortælle mig: At jeg altså ikke havde styr på mine forsikringer, at hans var meget bedre og at han kunne se på mig at jeg i øvrigt slet ikke var dækket for det jeg havde brug for...
jan 2013
jan 2013
Royal canin -.-'