{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Royal canin {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har gennem de sidste par måneder prøvet noget forskelligt foder på min labrador/ dogo Canario dreng på 8 måneder.
Jeg har overvejet meget at prøve foderet 'Royal Canin maxi Junior', men blev lidt overrasket da jeg så, at ris står først på ingredienslisten.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre - om jeg skal prøve at give det en chance, eller om jeg skal finde noget med kød som første ingrediens. Det kan jo godt være et godt foder alligevel, eller hvad?

Hvad mener I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal canin
  • #1   21. maj 2015 Vores fik royal canin før hen og fungerede fint på det. Men synes altid deres afføring var en smule for tynd.

    Så vi skiftede til Essential og er meget tilfreds med dette


  • #2   21. maj 2015 Er det så det som hedder Essential The beginning large breed?
    Kan da være det skal prøves i stedet, syntes også ingredienslisten er fin smiley


  • #3   21. maj 2015 Vi fodrer med Real Nature Wilderness herhjemme. Efter min mening er det et rigtig godt foder, og det fås både i Junioer og Adult version smiley

  • #4   21. maj 2015 Mine får Orijen og det fungere langt bedst til dem smiley Der er masser af kød i og en del grøntsager og frugter osv. og ingen korn

  • #5   21. maj 2015 Min Boxer på 5 mdr får Wolfsblut Wide Plains.. smiley

    Min Lhasa Apso på 3 år får kornfrit fra Oliver's.. smiley

    Jeg er fuldt ud tilfreds med begge mærker..


  • #6   21. maj 2015 Jeg ville ikke give penge for royal canin
    Jeg synes det er alt for dyrt i forhold til indhold
    Jeg vil have foder hvor første ingridiens er kød
    Jeg fodrer med real nature wilderness


  • #8   21. maj 2015 Jeg synes at det kornfrie ofte ikke er så godt til hvalpe specielt større racer selv min egen og min mors som ikke er af store racer voksede for hurtigt på essentials lage breed hvalpe foder min han begyndte at franske samme skete for min mors springer hvalp på samme foder .. Det er blandt andet pga protein indholdet er alt alt for højt

    Vi er så gået over til eukanuba puppy large breed og min mors hvalp er på RC german shepherd adult foder.. Efter anbefaling fra GD opdrætter der har meget forstand på foder og indeholdets mængde osv

    Så ville nok bare fortsætte med RC hvis han vokser fint på det også skifte til kornfrit når han skal over på voksen foder det er min plan ihvertfald smiley


  • #11   21. maj 2015 det var det vi startede med og hans ben begyndte at dreje voldsomt, skiftede til LB men mindre ændring var at spore men ikke nok skiftede så til eukanuba LB og nu er han lige som han skal være ..
    og blev derfor anbefalet et foder med max 26% protein og at man skulle dividere kalcium indholdet med fosfor indholdet og at dette ikke måtte være over 1,4 og det har hjulpet gevaldigt

    ingen drejede ben ved forfædrene.


  • #15   21. maj 2015 undskyld men har jeg sagt det?
    sagde blot at jeg synes og har oplevet flere hvalpe der voksede forkert på forskelligt kornfrit foder, som rettede sig efter foderskifte..

    Så vel som du har din mening har jeg min mening.. Sådan er det ikke alle er enige eller har samme erfaringer


  • #16   21. maj 2015 Slap lige af en gang nej min hvalp har ikke tavle han er fra familie i skotland der udelukkende har hvalpe når de selv mangler en ny hyrde og kun avler pga arbejdsegenskaber og ja jeg har kendt samtlige af hans forfædre hvad har det i det hele taget med noget at gøre om den har stamtavle eller ej, de er stoppet med tavle efter de kun får kuld i ny og næ når de selv mangler.

    Det er totalt irealevant om der så var eftersom det ikke var en fejl i hans bygning men i kosten der blev ok efter kostændring..

    Min den gamle havde tavle og han var også fra min familie han var beats farfars bror


  • #19   21. maj 2015 Tak for alle jeres svar!
    Jeg vil klart prøve at kigge på noget af det i bruger og anbefaler.. Der er blevet nævnt rigtig mange mærker, som jeg slet ikke kendte til, så det er super dejligt, at I kommer med forslag og erfaringer! smiley


Kommentér på:
Royal canin

Annonce