{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin?
  • #1   7. jun 2017 Jeg synes det er et dyrt foder i forhold til indhold (hovedbestanddelen i de fleste er korn) så det var ikke noget jeg ville vælge.
    Omvendt er der mange hunde der fungerer fint på det smiley


  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 8 Emner: 17 Svar: 30
    #2   7. jun 2017 Gav 340 kr for 15 kg. Kan du anbefale noget andet til en rimelig pris?

  • #3   7. jun 2017 Jeg er selv glad for real nature wilderness, det er lidt dyrere, men der er ofte 20% på det. Men det er naturligvis ikke sikkert at din hund fungerer på det. Det er ikke alme hunde der fungerer lige godt på kornfrit foder.

  • #4   7. jun 2017 Mathias -

    Vores 3 malinois fungerer fint på det - har den nødvendige energi, skider ikke ret meget, har fin pels .. og æder det iøvrigt med stor velbehag.

    Super fint foder.


  • #5   7. jun 2017 Ingen af mine gider det, får tør pels og dårlig mave . Jeg er derfor ikke særlig begejstret for det smiley

  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 8 Emner: 17 Svar: 30
    #7   7. jun 2017 Håber hun kan lide det (: Hun plejer at få excellent pet, men har fuldstændig mistet interresen for det.

  • #8   8. jun 2017 Mine to får Royal Canin og har en fin blank pels og Ok afføring.
    Ingen klager herfra smiley




  • #9   8. jun 2017 Mine får også RC og det fungere rigtig fint for os. Den store Maxi Adult og den 'lille' Medium Adult. De er fine i pelsen og har ingen skæl. Doberen er flot skinnende blank og Ireren har ikke tør og mat pels (trimmepels så den bliver ikke blank på samme måde som en korthåret pels, men man kan opleve at den bliver underlig sprød og trist at se på hvis foderet er dårligt). Afføringsmængden på RC er langt mindre end jeg har oplevet på fx Kingsmoor og Taste of the wild. Om hundene elsker smagen af det skal jeg ikke kunne sige; mine er begge typen der bedømmer om noget er godt på en ret simpelt møde: kan det passere drøblen er det per definition et sandt gourmetmåltid smiley

  • #10   8. jun 2017 Mine hunde får RC schæfer foder, de fungerer perfekt på det, de fungerer slet ikke på kornfrit;)

Kommentér på:
Royal Canin?

Annonce