{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Familie problem {{forumTopicSubject}}

Hej har et problem jeg håber i kan hjælpe mig med! beklager på forhånd hvis det bliver lidt langt

Min mor alkoholiker det har hun været i ja rigtig mange år. Har været på afvænning rigtig mange gange det er som sådan ikke problemet.

Jeg startede sidste år på gymnasiet og har pga alt det med min mor svært ved at stole på andre grundet omsorgssvigt. Men når jeg så stoler på en person så har jeg tildens til at stole meget blindt på en person. Hvilket er noget jeg arbejder meget med at blive bedre til at finde en mellemvej. Jeg har så fortalt få piger i klassen om mine problemer der hjemme hvilket så er kommet godt og grundigt rund til de andre piger i klassen. Jeg blev selvfølgelig ked af det, da jeg fandt ud af det men på den anden side er det jo også en stor ting at fortælle andre. Især når man har svært ved at sætte sig ind i situation.

Derfor har jeg tænkt meget over at fortælle det til alle pigerne i klassen. For har ikke lyst til at nogen skal vide sådan en halv sandhed når det er noget så privat. Men jeg har heller ikke lyst til at det skal virke som om at jeg vil være sådan drama queen agtig.

Har i et råd skal jeg fortælle det eller lade være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Familie problem
  • #1   28. jul 2013 Har selv stået i samme situation næsten.
    Det var dog nogen der havde hørt husspetakler hos mig da jeg var 13-14 år, hvorpå der så begyndte at gå en masse rygter.
    Så i stedet for at de bare snakkede hvide løgne, spurgte jeg læreren om jeg lige måtte fortælle noget meget vigtigt.
    Stilte mig op foran klassen, og fortalte jeg vidste der gik en masse rygter pt, og jeg gerne lige ville have afklaret præcis hvordan min situation derhjemme var, og at det ikke var fordi de skulle have medlidenhed med mig på nogen måde, ønskede ikke hjælp eller lign. Men skulle de endelig kagle som en hønsegård, kunne de i det mindste snakke sandhed.
    Derudover bad jeg dem til sidst om at holde mund omkring det når jeg hørte på det, for magtede ikke at de skulle diskutere mit liv, bare fordi deres egne liv tilsyneladende var så uintressante smiley
    Det virkede. De vidste hvad situationen var, og at der ikke var mere i det.
    og jeg fik ro, rygterne døde lige så stille hen, og de affandt sig med jeg ikke havde i sinde at diskutere det yderligere med dem.


  • #2   28. jul 2013 - Held og lykke med tøserne smiley

  • #3   28. jul 2013 I lyder som et par rigtig stærke piger Emma og Maria! Held og lykke med det Emma smiley

Kommentér på:
Familie problem

Annonce