569 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Drømmen går i opfyldelse! Drømmen går i opfyldelse!

Jeg vil gerne dele min glæde med jer!

Sagen er den at jeg skal rejse til rusland. Jeg er selv født der, og vi havde det meget hårdt dengang (fatigdom, ghettoer, mafia). Men alt hvad jeg husker er nogle korte falsh backs (både godt og ondt) og måske er det bare noget jeg husker ud fra min mors fortællinger.
Jeg har længe villet tage til min fødeby og se og opleve alt med egne øjne 8. Møde slægtninge, opsøge min far. Og i det heletaget få svar på alle mine spørgesmål.

Min mor har altid haft den holdning at hun ikke ville tilbage, og det kan jeg godt forstå, da det liv hun levede dengang var forfærdeligt. Og i det hele taget forstår hun ikke at jeg vil ofre så mange penge på den rejse. og hun synes jeg i stedet burde se steder som Paris, ron og andre kendte steder. Men jeg har bare brug for at se det for at få ro i sjælen.
Jeg kan ikke rejse selv, da min russiske er ret dårligt, for jeg var 8 år da vi kom hertil, og derfra har mit sprog ikke uudviklet sig.

Men nu har min mormor sagt ja til at vi skal rejse, og hun vil vise mig det hele. Så nu skal vi rejse om en måneds tid.
Jeg glæder mig sådan til at se familien. Jeg glæder mig til at komme i det gode vejr. jeg glæder mig også til at opleve alle de slemme ting som forsat fattigsom, koruption, og andet der nu kan komme. Vi skal besøge min mormors veninder, og jeg glæder mig til at se hvordan de bor og opleve alle russiske skikke.

Det er bare så fantastisk!

I får lige et par billeder. Byen ligger 4000 km væk fra Danmark. I uralbjergkæden. Meget smuk natur.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmen går i opfyldelse!
Kommentér på:
Drømmen går i opfyldelse!

Annonce