Drømmen går i opfyldelse :) {{forumTopicSubject}}
Havde lige lyst til at dele.
Som nogle af jer ved så har jeg gået et stykke tid og ventet på at få hund igen, og denne gang skulle det være drømme racen, nemlig schæferen.
Og nu går den drøm endelig i opfyldelse, har drømt om at få denne race siden jeg var helt ung, men ville ikk springe ud i den som min første hund. Men nu er tiden endelig kommet, og i morgen får jeg min nye skønhed hjem. Glæder mig vildt meget til at få ham hjem og komme i gang med ham, også kan vi være med når træningen ude i klubben starter op igen her om ca 2½ uge.
Smider lige et billede op af ham, han hedder Ocean og han er 5 måneder gammel. Han vil blive oprettet herinde så snart jeg har lidt flere billeder af ham og lært ham lidt at kende.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.905
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Hvilken opdrætter er han så fra ?
Han ser rigtig lækker ud.
Har du noget i tankerne om, hvad du så vil bruge ham til?
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.905
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 16
Så jeg for et Rottweiler og en Schæffer så de kan holde vagt ved porten til vores nye hus som snart er færdig:)
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 1.401
Det er virkelig en skøn race
Har ikke et sekund fortrudt mit valg (godt nok "kun" en blanding) - tillykke med din flotte dreng - han ligner en gut med god drift!
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
-og fantastisk race!
(Og ja, vi vil høre meget mere)
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 200
Han kommer til at skulle bruges til de forskellige prøver i klubben, regner med at der kommer lidt forsvar med også når han bliver stor nok til det, men ellers så er det lydighed jeg går mest op i, men han skal have lov til at prøve lidt af hvert, og vi skal self også gå spor når jeg lige har lært hvordan man gør. hehe. Og ellers så en god vagthund herhjemme, bor på landet så ville gerne have en hund som man kunne føle sig tryk med når man er hjemme.
aug 2008
Det´ fine hunde
Ja, hvis du skal tag IPO prøver, kommer du bestemt ikke udenom C arbejde (forsvar)............... Men det er også noget hundene synes er herligt.
Spor.................Mmmmmm........... noget af det skønneste, og det er jo egentlig hunde der gør hele arbejdet (når først den har forstået, hvad den skal).
Jeg kører sporhold for kreds30 (Greve) hver tirsdag aften (når vi går til de mørke tider, er det søndag formiddag).
Lige nu hvor vi er ude for sæsonen, mødes vi nogle stykker om tirsdagen og går spor sammen (ellers går man jo meget alene, eller sammen med en eller to andre).
Skal du gå i kreds 43 (Hvidovre ) eller..................?
aug 2008
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 200
Og ja det er rigtig fine hunde, hende som jeg køre med til træning har en søster til ham jeg får i morgen.
Drømmen går i opfyldelse :)