{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

den gode ansøgning {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver færdiguddannet her til januar, men inden da vil jeg smide nogle uopfordrede ansøgninger + søge jobopslag.

Men jeg har aldrig før skrevet ansøgninger, så jeg er fuldstændig på bar bund. Vi får desværre først undervisning i det når vi er uddannet smiley

Det skal siges at det er pædagog jeg bliver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den gode ansøgning
  • #2   5. jul 2013 fremtidsplanen er vel at få job hos dem smiley hehe

    Men ja ingen standardansøgning er noteret. Mine erfaringer skal med - tjek.


  • #5   5. jul 2013 tak for det smiley det lyder ikke så svært smiley

  • #6   5. jul 2013 men kan det ikke lyde for selvsikkert at skrive at man glæder sig til samtale?

  • #11   6. jul 2013 Husk at rette din ansøgning til virksomheden. Hvorfor vil du arbejde lige præcis i fx den børnehave.. Hvilke værdier har de som du kan lide.. Vis at du har sat dig ind i virksomheden og ikke bare søger alle steder.
    Jeg vil ikke skrive glæder mig til en samtale men glæder mig til at høre fra jer. Og jeg vil slet ikke skriver håber - så tror du ikke selv på det og hvorfor skulle de så..
    Lav den kort og undgå gentagelser. Skriv ganske kort eller intet om din fritid, det kan I altid snakke om til samtalen.
    Og til forhåbentlig samtale forbered dig som andre skriver. Fine dine svage og stærke sider, det bliver du ofte spurgt om.
    Held og lykke med det smiley
    .


  • #12   7. jul 2013 tusinde tak for hjælpen smiley Jeg vil se om jeg kan strikke noget godt sammen smiley

    Jeg har heldigvis tre udtalelser om mig fra praktikstederne,hvor de beskriver mig som kollega smiley


Kommentér på:
den gode ansøgning

Annonce