{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Ansøgning!? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej søde mennesker! smiley

Jeg er har skrevet en ansøgning, men er ikke helt sikker på om den er god nok og om jeg mangler vigtige ting.. Er der en venlig sjæl med gode råd? Her er hvad jeg har skrevet:


Frisk, ung pige søger deltidsjob som kasseassistent

Jeg er en ung pige på 17 år, der bor i en by lidt fra Næstved. Jeg er ved at afslutte min 10 klasse og skal efter sommerferien på gymnasiet. Det er med stor interesse at jeg henvender mig til jer angående en eventuel ledig stilling som kasseassistent, da jeg føler at jeg er godt rustet til at arbejde i et travlt og spændende miljø. Jeg håber deraf at jeg kan få en masse god erfaring.

Af person, vil jeg beskrive mig selv som åben, smilende og tålmodig i stressede situationer eller anden modgang. Jeg vil altid møde op på arbejde glad, positiv og i godt humør. Jeg ser mig selv som pligtopfyldende, loyal, imødekommende, ambitiøs, samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner.

Jeg håber at denne ansøgning har vækket jeres interesse, og jeg er meget interesseret i at få lov til at uddybe mine kompetencer under en eventuel samtale.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning!? Hjælp
  • #1   8. maj 2014 Den skulle vidst ind under Off-Topic smiley

  • #2   8. maj 2014 Hvis du har noget erfaring eller andet job, så skriv det på smiley

  • #4   9. maj 2014 Jeg ville ikke bruge ung to gange. Jeg ville nok endda helt undlade det og erstatte af et mere sigende tillægs ord. Jeg synes ikke ung er et godt til en pige på 17. For selvfølgelig er du ung. Skriv moden, ansvarsbevidst, energisk, for det er gode kvaliteter hos en 17 årig.

  • #5   9. maj 2014 er du lige blevet 17 år? det er måske værd at nævne hvis der er lang tid til du bliver 18 (tænker 10 mån+) hvis de skal have en ungearbejder er det træls at ansætte en der bliver 18 år om en mån. Et billede er også godt på en ansøgning, og så en god og fængende overskrift.

  • #6   9. maj 2014 Husk at have et CV med hvis du har tidligere arbejdserfaring smiley
    Jeg vil dog sige at det er en af de bedre ansøgninger jeg har læst længe smiley
    Husk et billede, hvor der er fokus på DIG, ikke hvor der sker alt muligt i baggrunden eller andet. Helst sort/hvid.
    Vil du KUN sidde i kassen eller vil du også være interesseret i at lave andet i butikken? Dette er også relevant smiley Du skal også skrive hvis du har nogle fritids interesser som tager noget af din tid.


Kommentér på:
Ansøgning!? Hjælp

Annonce