{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Hjælp til ansøgning {{forumTopicSubject}}

Hej

Sidder der nogle derude, som er super skarpe i at skrive ansøgninger smiley

Jeg er pt. kontorelev og er færdig her i august. Kontoret jeg er på nu, søger 1 fuldtids og 2 barselvikariater her fra juni.

Jeg mener jo selv, at jeg vil være oplagt, men har rigtig svært ved at skrive den, nu når jeg har været der i et år.

Nogle skarpe hoveder derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ansøgning
  • #1   18. apr 2016 Skriv hvorfor du mener du er egnet i jobansøgningen.

    Hvis du sender via alm post, så få sin kuvert til af virke spændende på en kreativ, men ikke børne-agtig måde smiley

    Det gælder om at være interessant på den rigtige måde.

    Og så selv vedlægge dit cv med relevante oplysninger smiley


  • #2   18. apr 2016 Jeg skal sende den til min nuværende chef via mail. Ved bare ikke om jeg skal lade som om, at hun "ikke" kender mig og skrive som til alle andre - eller om det skal kunne ses, at hun kender mig?? smiley

  • #3   18. apr 2016 Jeg ville ringe og spørge hvad hun foretrækker smiley Det kan være hun bare "kun" vil have dit cv når hun jo allerede kender dig smiley

    Ellers kan hun i telefonen sige om det er spild af tid smiley


  • #5   18. apr 2016 Husk at ansøgning skal vække deres interesse. hvorfor du søger stillingen, hvorfor du mener du skal have stillingen.Hvad du kan bidrage med til arbejdspladsen. skriv kort hvad dine kompetencer er (uddybe dem i CV), evt. hvis du har nogle områder inden for dit fag som interessere dig mere for og fortæl du gerne vil arbejde videre med de områder

    F.eks mit fag: jeg er tjener uddannet.
    Min store interesse er inden for vin verden. Jeg bruger derfor også gerne min fritid på at læse om vin. Et område der jo hele tiden udvikler sig og derfor ser jeg det også som en nødvendighed at blive ved med at følge med i den udvikling. På sigt har jeg har jeg en drøm om at bygge videre på min tjeneruddannelse med en sommelier uddannelse.


  • #6   19. apr 2016 Selvfølgelig skal du skrive den ud fra, at du kender afdelingen, og at de kender dig. Alt andet ville da være underligt

Kommentér på:
Hjælp til ansøgning

Annonce