{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ansøgning?
  • #1   12. apr 2011 Hov den er her.. smiley

    Vedr. stillingen som kontorelev hos Totalforsvarsregion Fyn, Syd- og Sønderjylland, Odense Kaserne.


    Jeg søger hermed stillingen som kontorelev hos jer.

    Jeg er en frisk og positiv ung kvinde på 26 år. Jeg deler et hus sammen med min bedste ven, samt vores i alt 3 hunde. Vi bor i Vissenbjerg ca. 15 km. fra Odense.

    Jeg har altid været meget god til faget Dansk, og fik i Folkeskolen såvel som på Handelsskolen topkarakterer i retstavning.

    Noget jeg lægger stor vægt på er loyalitet og engagement. Jeg er ikke typen der gør noget halvt, og jeg er meget ansvarsbevidst og pligtopfyldende.
    Derudover er det vigtigt for mig at være en del af et godt arbejdsmiljø, både socialt og fagligt. Det er vigtigt for mig at kunne sige ”Lækkert, så er det mandag og en ny arbejdsuge venter” i stedet for ”Åh nej, en ny arbejdsuge truer”.

    Jeg har en del venner, samt familie der gør/har gjort karriere i Hæren, og jeg har så længe jeg kan huske været dybt fascineret af Forsvaret som helhed.
    Jeg har altid gerne villet i militæret, men det satte mit knæ desværre en stopper for.
    Derfor mener jeg at stillingen hos jer ville være perfekt for mig. Blandingen af at kunne bruge mine evner indenfor faget dansk, samt at være en del af Forsvaret, lyder i mine øjne som noget nær det perfekte job.

    Jeg håber meget på at høre fra jer, og skulle i have spørgsmål til ovenstående kan jeg altid kontaktes på tlf. 53200057.

    Mvh. Maria Agner


  • #2   12. apr 2011 Dette afsnit: "Jeg har en del venner, samt familie der gør/har gjort karriere i Hæren....." Ville jeg sætte meget længere op i ansøgningen! Måske under afsnittet med alder, bopæl osv.

    Arbejdsgiveren skal læse mange ansøgninger og hvis ikke de første linjer fanger læser han/hun måske slet ikke resten. Det afsnit viser at du er meget interesseret i denne specifikke stilling!


  • #3   12. apr 2011 Tusind tak Trine smiley Fantastisk!!

  • #4   13. apr 2011 Og så må jeg lgie korrigere - "jer" skrives IKKE med stort smiley Dansk skal heller ikke skrives med stort... Der er også en del kommafejl i Trines tekst ;o)

    (link fjernet)

    Maria, sender dig en korrigeret tekst via pb smiley


  • #5   13. apr 2011 Og så skriver jeg selv forkert - ha ha - "lige" skulle der selvfølgelg stå smiley

  • #6   13. apr 2011 Jer er IKKE med stort. Det er flere årtier siden det blev ændret til jer.

  • #7   13. apr 2011 Udelad "hos" er i første afsnit. Det har du jo allerede skrevet, at du søger jobbet og ansøgningen er stilet til rette sted.

    Sorry, men jeg har hjulpet mange med at skrive ansøgninger, og mange er blevet til at de fik jobbet. Så lidt ved jeg da om det.


  • #8   13. apr 2011 Der er også for mange steder der står "Jer". De ved jo godt at det er dem du skriver til.

    Har du brug for hjælp, kan jeg sende en kopi af min ansøgning fra da jeg søgte det job jeg sidder i nu.

    Held og lykke.


  • #9   13. apr 2011 Lige på falderebet:

    Jeg ville aldrig indlede en ansøgning med:
    "Vedrørende stillingen som kontorelev hos Totalforsvarsregion Fyn, Syd – og Sønderjylland, Odense Kaserne.

    Det er med stor interesse og glæde at jeg har set Jeres stillingsannonce i ….. Derfor tillader jeg mig hermed at søge stillingen som kontorelev hos Jer."

    Det er så kedeligt og der er 10000 standartansøgninger, der starter på den måde.
    Jeg ville helt klart finde på en mere direkte og personlig indledning, så de ikke var i tvivl om, at jeg havde målrettet hele ansøgningen til dem - og KUN dem! smiley



  • #11   13. apr 2011 Gizmofytten, send mig en PB med din mailadresse, så sender jeg noget til dig i aften.

  • #12   13. apr 2011 Trine, det gør vi jo alle sammen. Det er jo også svært at gætte sig til hvordan modtager ønsker en ansøgning skal være. Det er altid et sats.

  • #13   13. apr 2011 Maria: Jeg ville tage imod Gittes tilbud, hvis jeg var dig - jeg har slet ikke forholdt mig til indholdet i ansøgningen, men jeg må medgive, at det foreslåede vil komme til at ligne de 500 andre ansøgninger, de modtager ;o)

  • #14   13. apr 2011 Til jer der har skrevet PB'er til mig, så vil jeg lige sige at jeg har sendt e-mails til jer. Håber I kan bare bruge noget af mit input.

  • #16   13. apr 2011 Velbekomme Gizmofytten.

Kommentér på:
Hjælp til ansøgning?

Annonce