Naturen er ikke en skraldespand! {{forumTopicSubject}}
Jeg ser mig desværre nødsaget til at komme med en opsang til mine medmennesker. På den daglige morgentur i skoven, kunne jeg konstatere, at det viste billede desværre er yderst sandfærdigt. Jeg kom forbi en bålplads, og på denne bålplads var der en skraldespand med fin plads i. ALLIGEVEL flød der rundt omkring med dåser, flasker, plasticposer, pap fra weekendens skovsvin. Hvorfor skal det være så svært for nogen, at benytte sig af denne skraldespand??? Jeg synes det er en respektløs opførsel i naturen, bare at smide omkring sig med affald, og jeg blev så irriteret i dag at jeg tog mig tid til at rydde op efter skovsvinene. Det kan godt være at naturen ikke er dit hjem, men det er det for andre levende væsener, så vær venlig at huske jeres affald fremover! Også selvom I er fulde og ikke kan tænke så langt. På forhånd tak!
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 404
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
Kilde: http://www.dn.dk/Default.aspx?ID=200
Det ER noget svineri når folk ikke rydder op efter sig, jeg er absolut enig.
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 404
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.441
Men ja, der er for mange, der er for ligeglade med naturen.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Der ryger cigaretskodder ud af hænderne på den gående, når de handler i gågaderne...
Der ryger lige et tyggegummi, når man går tur med hunden i skoven...
Nogle gange undrer det mig, at man hidser sig sådan op over hundelort, når man ser, hvad vi ellers efterlader og som har meget større konsekvenser..
Hader det svineri som pesten og jeg synes det er dårlig moral - og elendig opdragelse.
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
De skraldespande der er, er sikret med låg, og det låg kan hverken ræv, krage eller andet en mennesker åbne, så jeg er enig med TS. Rigtig mange mennesker er nogle svin, der bare er ligeglade og smider deres affald.
Jeg har gjort meget ud af at lære min bonussøn, at man ikke smider affald i naturen. At man hellere skal tage sit affald med hjem end at smide det, hvis man ikke lige kommer forbi en skraldespand.
Det kan så også pisse mig rigtig meget af, når folk bruger min cykelkurv som affaldsspand, når min cykel står parkeret ved stationen
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
En anden ting jeg overvejer hvordan jeg kan få bugt med, er de rygere, der bare smider deres tændte cigaretter fra sig, lige inden de skal med en bus. Hvorfor kan de ikke finde ud af at slukke den? I det mindste træde på den??
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det forstår jeg ikke - god måde at lave reklamer på og ufattelig effektiv i forhold til at holde skodder fra naturen. (Skodder er ufattelig lang tid om at forgå, og der bliver smidt ubegribeligt store mængder af dem)
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
Jeg ryger selv, og smider faktisk (7-9-13) aldrig skodder på jorden. Jeg slukker dem og putter skoddet i min lomme og putter dem i en skraldespand når jeg ser en.
Naturen er ikke en skraldespand!