{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Hund når man har kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Her er sagen:
Vi overvejer at anskaffe os vores første hund, eller det vil sige det er besluttet.

Men hvordan gør man det nemmest når der er kat i forvejen?
Der er to katte på ca 3 år.
Den ene tror vi ikke bliver et problem, den er ret overbærende.
Men den anden kat er ret nervøs af sig.

Hvordan intruducere man bedst de to parter for hinanden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund når man har kat
  • #2   29. jun 2013 Her har vi også lukket et lille rum af, hvor hunden ikke kan komme ind, for så kan kattene have deres mad mv. i fred og ro for hunden smiley

Vi har før haft et babygitter for, men nu har min mand selv lavet en låge.

• #3   29. jun 2013 Vi har lavet hylder på væggene til vores katte så de kan have deres mad/vand i fred. Den gamle kat på 4 år er intet problem med hunden, den siger fra, hunden får ikke et ben til jorden, det er faktisk værre med den kat vi har på 1½ år den er alt for overbærende og finder sig i for meget, hvilket resulterer i at hunden er lige voldsom nok ved den..
    Men lad dem selv finde ud af det, medmindre hunden er helt urimelig, det er det jeg har oplevet der er bedst i længden :o)

• #4   29. jun 2013 Følger lige med her. smiley
    Har selv 2 katte og får min lille hvalp om godt 7 uger.

• #5   29. jun 2013 Sørg for at katten har gemmesteder og steder i højden, hvor den kan se hunden/jer/stuen osv men ikke kan nåes.

Så kan den selv vælge at komme frem når hunden er faldet til ro, og giv mad adskildt, så de har ro til det og ikke stresser over at skulle skynde sig at æde det, inden den anden tar det.

Har kat, og fik hun for 4-5 mdr siden, og det er gået fint på denne måde, og de leger tit sammen smiley

Kommentér på:
Hund når man har kat

Annonce