{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Puh ha en dag {{forumTopicSubject}}

Wow et helvede af en dag!

Two Face ville i går aftes ikke spise op - det er flere år siden jeg har været udsat for at hun ikke ville spise. Var dog ikke voldsomt bekymret.
I nat var hun så ude og kaste op, og fy for den hvor det lugtede.
Igen her til morgen kastede hun op, og igen omkring middag.
Og så gik det ellers stærkt.
Hun var utilpas, og havde ondt i maven, det var jeg ikke i tvivl om. Ringede til dyrlægen, der desværre først havde en tid kl 16.

Så gik jeg ud med hende - og fy for den... Hun kunne næsten ikke holde balancen, og jeg ringede igen til dyrlægen, og kunne heldigvis komme med hende akut!

Ved dyrlægen blev der taget blodprøve, som viste at hun sandsynligvis havde en tumor i enten milt eller lever.
Med milten har de stor succes med at fjerne den hvis ikke det har spredt sig, hvor leveren ikke kan fjernes.

Vi valgte at de skulle åbne og se, og hvis de troede på et positivt udfald, skulle de operere,


Dyrlægen ringer efter under ½time - og ja, der er tumor i milten. Det er bare ikke den der er problemet!

Et stykke ben har perforeret mavesækken, og der er sevet diverse væsker derfra med bughulebetændelse til følge. Om de skal prøve at redde hende? Succesraten er 6-7 ud af 10 der overlever, da infektionen kan være svær at slå ned. Vi bliver enige om at prøve.


De har nu ringet, hun er ude af narkosen, og det er forløbet succesfuldt. Benstykket er fjernet, hun er skyllet, milten er fjernet - og så må de næste 14dage vise om hun overlever det.


Fy for satan hvor er det hårdt - vi har fået lov til at komme ud og kigge til hende i aften, og så kan vi forhåbentlig få lov at få hende med hjem i morgen til middag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puh ha en dag
Kommentér på:
Puh ha en dag

Annonce