{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Virkelig en lorte dag!!:( {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har lige været ved dyrlægen med Daddy, fordi han har gået og hostet i ca en uge nu. Og han havde fået en lille knop på hovedet so m han havde fået hul på....

Så der vi kommer derover så går Jacob(Dyrlægen) igang med at undersøge ham. Og så finder han kraftedme en knude lidt under hovedet i venstre side! smiley Han fik sidst år fjernet en der sad næsten samme sted, og nu kommer der så en til!! Han sagde godt nok at han ikke troede det var en ondartet knude. Men han ved ikke noget om det endnu. Så nu skal han afsted i morgen tidlig for at få taget røntgen, også hvis de så finder noget i lungerne eller noget. Så er der ikke noget de kan gøre! smiley

Jacob sagde at grunden til han hoster sådan kan være en luftvejs infektion... Det må bare ikke være noget der har med den knude at gøre!

Synes slet ikke jeg kan klare at tænke på det lige nu...

Er der nogle af jer der har prøvet at have en hund der har/har haft en knude??
Eller en hund der har gået og hostet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig en lorte dag!!:(
  • #1   6. jun 2013 Sådan som jeg har forstået det, overlever mange hunde vidst kræft.. Og mht hosten er der utrolig meget kennelhoste i omløb lige for tiden.. Om det har noget med din hund at gøre vides ikke, men jeg ved der er meget smiley

Håber på det bedste!

• #2   6. jun 2013 Vores gamle tæve har fået fjernet en knude på ryggen som faktisk var rimelig stor.. Tror ikke den var ondartet men der har ikke været noget siden :-)..
    Slå koldt vand i blodet selv om det er svært, og håb på det bedste for lille daddy smiley

• #3   6. jun 2013 Jeg har haft en korthår der fik en ret aggressiv form for hudkræft. Han var ca 3 - 4 år. Han fik fjernet den og levede lykkeligt til han blev 10 år. Og kræften kom aldrig igen. Min gamle jack russell tæve fik jævnligt fjernet knuder/vorter, uden problemer, hun blev 14 år. Så det skal nok gå med din hund også

• #4   6. jun 2013 Layney fik fjernet flere knuder i mælkekirtlerne. Så begyndte hun at hoste. Røntgen viste det havde spredt sig til lungerne...10 dage senere var det slut... smiley

Jeg håber det bedste for din hund - men desværre synes jeg det lyder meget bekendt. smiley

• #5   6. jun 2013 Der er altså hunde, der har tendens til jævnligt at danne fedtknuder og store vorter, uden det betyder noget ud over det kosmetiske.

Og skulle det vise sig at være en kræftknude, kan den godt være godartet, men skal selvfølgelig fjernes.

Jeg ville nok være mere nervøs, hvis den sad på kroppen ved f.eks. mælkekirtlerne.

Held og lykke i morgen!

PS: At en hund hoster, er ikke unormalt - Det gør vi jo også af og til.

Kommentér på:
Virkelig en lorte dag!!:(

Annonce