Virkelig en lorte dag!!:( {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har lige været ved dyrlægen med Daddy, fordi han har gået og hostet i ca en uge nu. Og han havde fået en lille knop på hovedet so m han havde fået hul på....
Så der vi kommer derover så går Jacob(Dyrlægen) igang med at undersøge ham. Og så finder han kraftedme en knude lidt under hovedet i venstre side! Han fik sidst år fjernet en der sad næsten samme sted, og nu kommer der så en til!! Han sagde godt nok at han ikke troede det var en ondartet knude. Men han ved ikke noget om det endnu. Så nu skal han afsted i morgen tidlig for at få taget røntgen, også hvis de så finder noget i lungerne eller noget. Så er der ikke noget de kan gøre!
Jacob sagde at grunden til han hoster sådan kan være en luftvejs infektion... Det må bare ikke være noget der har med den knude at gøre!
Synes slet ikke jeg kan klare at tænke på det lige nu...
Er der nogle af jer der har prøvet at have en hund der har/har haft en knude??
Eller en hund der har gået og hostet??
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
Håber på det bedste!
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 989
Slå koldt vand i blodet selv om det er svært, og håb på det bedste for lille daddy
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Jeg håber det bedste for din hund - men desværre synes jeg det lyder meget bekendt.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Og skulle det vise sig at være en kræftknude, kan den godt være godartet, men skal selvfølgelig fjernes.
Jeg ville nok være mere nervøs, hvis den sad på kroppen ved f.eks. mælkekirtlerne.
Held og lykke i morgen!
PS: At en hund hoster, er ikke unormalt - Det gør vi jo også af og til.
Virkelig en lorte dag!!:(