Virkelig en lorte dag. {{forumTopicSubject}}
Så er det vist min tur til at brokke mig over alverdens ting.
Allerførst så startede jeg på skole idag - til det havde jeg bestilt et buskort, efter et stykke tid var det ikke kommet - jeg ringede til dsb og de sagde at jeg var blevet godkendt osv ..... det kom stadig ikke, så i sidste uge ringede jeg igen, og der kunne de ikke finde mig - og jeg skulle bestille et nyt, men da jeg så vil bestille et nyt, så kan jeg se at jeg er godkendt .... wtf ????
Nu skal jeg have ringet til dem her senere, når der er strøm på hjemmetelefonen.
Nå, men så bliver min telefon spærret, så den kan jeg ikke bruge.
Så da jeg troede at det ikke kunne blive være, så skriver kæresten at vores konto er lukket.
Den var i minus, så det er jo egentlig logisk nok, men det er noget lort alligevel - jeg skal have 500 kr med i skole i morgen til uniform, og jeg skal bruge penge på transport, da buskortet jo ikke er kommet.
Så nu skal jeg have snakket med en stuedievejleder om hvad jeg så gør.
Udover det så på samme grundforløb som mig, starter en eks.
Jeg har ikke noget i mod eks-kærester, men ham her er virkelig en idiot, og ærlig talt så frygter jeg at han sætter et rygte igang om mig, han er lige typen til det- og kunne se at han kendte en masse mennesker på skolen.
Nu har kæresten bare at komme hjem og sige at de er vilde med ham på hans praktikplads, så han kan få fast arbejde der - ellers graver jeg mig simpelthen ned i haven herhjemme!
En ulykke kommer sjældent alene.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Lyder virkelig øv !
Mange gode tanker fra Mig - og til din kæreste !! Håber han får den praktik plads, det er jo virkelig svært i disse perioder - Om man er god til sit håndværk eller ej er arbejdet i nogle områder småt. !
Måske det ville hjælpe med en kort gå tur i regnen ? En kop the og et varmt tæppe? Et kyss på næsen af vufferen ?
Knus i hvert fald - og livet er jo en rutchebane - Op og ned - Men kun du kan bestemme om du vil sidde foran eller bagi - Eller om du vil styre !!
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Virkelig en lorte dag.