Ens drøm med sin hund? Ens drøm med sin hund?
Mange har jo hunde for et formål, nogen for ren hygge, andre med drømme om at hunden skal vinde i dvs ting eller blive en super brugshund.
Vil derfor høre jer til hvad jeres drømme med jeres hunde er. Hvis så fremt i har opnået det i ville hvad var det så.
Min drøm med Cooper er at gøre ham til Dansk champion. Og derefter få en flot placering ved Crufts
http://m.youtube.com/#/watch?v=CdwGyw64sdA&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DCdwGyw64sdA
Vil om nogle år også gerne oprette min egen kennel med den fantastiske staffordshire bull terrier race
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 748
Jeg købte min Grå Schæfer med drømmen om at skulle træne hende, ikke på et højt niveau men så hun er en god familiehund og lystre, ville gerne gå lidt spor.
Sidenhen er mit OCD og angst blusset op på fuld hammer og pt. går mine tanker på om Freja skal have en ny familie hvis ikke mit OCD og angst bliver bedre, hvilket jeg er i behandling for nu.
Phillip G. Forresten en yderst smuk hund du har
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Og så vil det også være rart, hvis de kan lave noget fornuftigt i IPO. Det arbejdes der ihærdigt på og vi får se, hvor langt det rækker.
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.420
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.546
hehe det er nok lidt vilde planer og drømme men det skal nok lykkes.
tak for din kommentar om Cooper.
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 77 Svar: 7.999
Jeg håber også hun på et tidspunkt får det sidste cert., så hun bliver dansk champion, det ville gøre min 13-årige søn umådelig stolt, det er ham, der handler hende på udstilling og han gør det en hel del bedre end jeg selv
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
Min yngste bliver desværre nok aldrig den arvtager til tronen som jeg havde håbet, men hun er tilgengæld en fantastisk hund, som fungerer med alt og alle og er en glæde at have med rundt. Agility synes hun såmænd er sjovt nok, men hun har ikke den samme drift som den ældste...
Heldigvis er min ældste hund endnu ikke 5 år, så jeg har lidt tid endnu inden jeg behøver at tænke i banerne at skaffe mig endnu en hund der kan løbe agility på topplan...
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.546
okt 2012
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 195
Men vi går til hundetræning og er begyndt at snuse til lydigheds prøverne og det trækker lidt i mig, så drømmen er nok at kunne være med der
Og som du ved Philip så udstiller vi jo også,- meeeen det er op ad bakke med en blå,- men jeg synes det er sjovt at udstille og nyder at vise min pige frem selvom hun har én ¨forkert¨farve
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Når enten begge mine banditter ikke er her mere, eller som minimum den ene af dem (ja ja, der er maaaaaange år til endnu).. Jamen så kommer der en ny race ind i mit liv.. Og hvilke drømme jeg så får med den, ja det vil tiden vise..
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 832
Hvis Saphira kunne opnår en SL til udstilling, så er alle mine udstillingsdrømme faktisk opfyldt omkring hende. Jeg er helt grøn i det, men nu har hun begge gange fået en rød og jeg er så stolt af hende. Toppen ville være at hun fik SL og hvad hun derefter vinder har jeg ingen forhåbninger om, da vi ofte er oppe mod nogle meget proffe handlere.
Agility drømmer jeg også om og måske noget rally, men pt. sidder jeg fast i den kedelige SU klemme, så vi må se om nogle år. Der er Saphira så 4 år, så mestre og DM vindere bliver vi nok aldrig.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Jeg havde tanker om Dogdancing, LP og udstiling. Jeg må dog erkende min flid ikke holder til træning, så efter et par videregående hold i LP, er vi ikke kommet videre i den verden. Udstilling må jeg også erkende at min hund er en VG-kvalitet. Så vi deltager når tid og økonomien tillader hygge-udstilling.
Har startet kennel og trukket et enkelt kuld på Mynte - her var håbet en tæve hvalp, som ville være af egen avl og som skulle klare sig bedre i udstilingsringen end Mym.
Asger: Havde ingen drøm om ham faktisk.. Han var ligesom den hvalp der endte med at være til overs.. Havde jo drømt om en tæve til udstilling og avl - det fik jeg ikke.. Men fik en skøn skøn knægt, som klart er bedre end sin mor i eksteriør. Så vi udstiller ind i mellem. Dog for hyggens skyld. Han er som sin mor af ok kvalitet, så enkelt kuld eller to er ok, men skal ikke stå som avlshan.. (Det er dog også først aktuelt at se på om nogle år).
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.280
Og den drøm har jeg fået opfyldt. Jeg har verdens dejligste hyggefis, som smelter hjerter rundt omkring - både hos børn og voksne.
Så er det bare et plus, at hun er tændt på at træne, og det vil vi selvfølgelig gå videre med. Så drømmen udvider sig måske lidt
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Med min lille, som endnu kun er 8 måneder, drømmer jeg om at få en skøn lille maskot, der vil kunne følge mig og være med mange steder. Og så havde jeg håbet på, at kunne lave noget agility med hende. Så nu leder vi efter et godt træningssted til det. Imidlertid nyder vi at gå nogle gode ture i skoven, og at træne lidt med klikker
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 399
Derudover, ville jeg også gerne udstille hende lidt. Dette har vi aldrig gjort os i før. Det er indtil videre gået over al forventning
I kommende weekend håber jeg, at hun tager sit andet juniorcert, så hun bliver junior champion. I må gerne krydse fingre.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.296
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Umildbart sagde udstilling og brugshundetræning mig ikke det vilde.
Men i kontrakten skrev vi under på at hun skulle udstilles to gange, og det fangede mig rigtig meget da hun fik en god placering og beskrivelse. Dog opdagede vi senere hun manglede en tand, så det sluttede der.
Jeg gik til hvalpe træning, lydighed med hende. Der lærte jeg en masse nye menneske af kende som også have rottweiler og derefter tog det en drejning som gjorde jeg pludselig syntes lydighedstræning var top spændende, og eftersom jeg havde en virkelig genial hund til den slags var det bare det jeg ville.
Jeg kunne godt ønske mig at stille hende til en lydighedsprøve eller flere en dag, men er ikke så god til det med at skulle stille til konkurrencer, bliver så nervøs. Men nu må vi se om det måske sker en dag
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
Derudover havde jeg en drøm om at få en agilityhund.....det skete så ikke......
Ens drøm med sin hund?