{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Min største drøm, og din {{forumTopicSubject}}

Min største drøm og noget jeg har tænkt over længe faktisk efter jeg fik en omgang stress og depression som jeg var nede med i to år, for at komme ovenpå igen, så jeg en masse søde film blandt andet disney og bare film der endte lykkeligt, fordi jeg var virkelig bange og især for død og ødelæggelse.....Troede selv jeg havde fået kræft fordi jeg hele tiden var snottet og jeg havde fået nogle "blå mærker" på benene som ikke ville gå væk igen, var møg bange for at gå til lægen hvis han nu fortalte mig om at det var den her forfærdelig sygdom jeg havde fået.. Men filmene hjalp mig videre.. blandt andet købte jeg en disney film med buddyerne i alaska .. den var rigtig god og jeg har altid elskeet naturen men filmen hjalp mig faktisk så meget at jeg fortalte alle jeg ville tage 3 måneder til Alaska og bare være mig selv..men det blev ikke helt så velmødt og havde heller ikke pengene men ja hvorfor ikke det skal nok komme 1 dag så drager jeg afsted og helst alene bare for at være 1 med naturen og se slædeløb og alt det der hører til ,
Men jeg kom faktisk til lægen og nej havde ikke kræft men blodsprængninger.. men hvor kan ens hjerne lege pus med en når man virkelig er nede.

Men hvad er jeres allerstørste drøm og er der en grund til denne drøm?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min største drøm, og din
  • #1   11. aug 2011 Hm min største drøm lige nu er at jeg klarer mig igennem fremtiden..
    Jeg må ærligt indrømme jeg er super bange for hvad fremtiden bringer i vores samfund! Jeg er så skide bange for ikke at kunne udforme mit liv som jeg vil have det, jeg er bange for at skulle stå uden arbejde efter at have uddannet mig i over 6 år, jeg er bange for at hvis jeg endelig får arbejde kræves der at jeg arbejder 50 timer om ugen for normal løn på 37 timer, dette er jeg så bange for at jeg kører helt ned på og ender med depression/angst som min mor...

Ja det kan godt være det lyder åndssvagt at skulle fundere over dette nu, men jeg er faktisk ret bange for hvad fremtiden byder. Så min største drøm er vel at både min kommende mand og jeg får velfungerende job og man derudfra kan bygge præcis den fremtid man ønsker.

• #2   11. aug 2011 Min største drøm er nok at komme til at bo på et nedlagt landbrug med en kat og en eller to irske ulvehunde eller DDB'er, og selvfølgelig en god mand smiley

• #3   11. aug 2011 Min største drøm lige nu er nok at starte på en frisk og få et nyt liv efter 10 år med folk jeg ikke brød mig om, men det kommer nok når jeg starter på gymnasiet på onsdag.

Kommentér på:
Min største drøm, og din

Annonce