{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Min drøm {{forumTopicSubject}}

Der starter et nyt program på tv3 der hedder drømmen hvor folk kan skrive ind om deres største ønsker og mine største ønsker 1: er at komme ud og rejse til et rigtig handicapvenligt sted 2: at slippe for alle mine operationer. Men der står jo bedere man begrunder sin drøm/drømme jo større er chancen for at den/de går i opfyldelse. Så er mit spørgsmål hvordan begrunder jeg mine 2 STØRStE drømme bedst muligt?? Har i nogle forslag/kan i hjælpe mig??

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min drøm
  • #1   12. sep 2009 Hmm.. har du nogensinde oplevet at nogle "så ned på dig" fordi du er kørestolsbruger? hvis ja, så synes jeg du skal skrive at du gerne vil til et handicapvenligt sted, fordi nogen folk ikke ser på handicappede mennesker som ligeværdige med andre, og du kunne beskrive hvordan det er eller sådan noget, og at du derfor gerne vil et sted hen hvor du er sikker på folk vil behandle dig som alle andre selvom du er handicappet.
    Forstår rigtig godt dit ønske, hvis du altså har oplevet det sådan, for har selv en lillebror der er handicappet og jeg ville selv ønske, at de folk der ser sådan ned på handicappede ville indse at de er mennesker ligesom alle os andre der ikke bør behandles anderledes.

• #2   12. sep 2009 Katinka. Mange tak for svaret men nej der er aldrig nogen der har set ned på mig heldigvis:)

Er der ikke andre der vil komme med idéer??

• #3   12. sep 2009 Fortæl om hvilke lande du kunne tænke dig at besøge .. Er det storbyferie, safari, oplevelser, andet ..
    Fortæl om hvorfor det vil betyde så meget for at at komme ud og rejse til et handicapvenligt land.

Og det med operationerne er vel svært for tv3 at opfylde, da dine operationer måske er nødvendig for din levevilkår !

Kommentér på:
Min drøm

Annonce