362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Nattetråd.. Nattetråd..

Nå hvad laver i så her til aften/snart nat? smiley

Jeg ligger og ser lidt tv, stener lidt FB og er selvfølgelig på HG.. smiley

Ellers ligger jeg og er lidt nervøs for svaret på mine blodprøver imorgen.. Får svar på om jeg har allergi overfor hund, kat + en hulens masse andet..
Så kryds lige fingre for at der ikke er allergi for vapser og missekatte.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nattetråd..
  • #1   30. apr 2013 Og hvad har i brugt dagen på idag?

Jeg har brugt den sammen med familien, været inde og få tjekket mine piercinger i øret og få kortet stavene af.. Den ene stav blev dog pillet ud fordi den helede skævt og der var kommet en bule ved den, så hullet skal laves om igen om 2-4 uger..

Ellers bare lavet en masse positive ting, for at "glemme" at det er en trist dag idag (d. 30/04)..

• #2   30. apr 2013 Krydser fingre for dig smukke. smiley
    Det må være en af de værste domme at få. smiley
    Jeg ville have det elendigt hvis jeg blev allergisk overfor dyr, men ville så til gengæld leve på allergipiller resten af livet. smiley

Jeg sidder og spiser kold pizza, som jeg hentede hos naboen for et par timer siden. smiley
    Og så stener jeg fb, hg og tv'et kører i baggrunden.
    Samtidig med må jeg være lidt over hanhundene, da den lækre lille Mischa jo er yderst interessant, og Chico mener bare at hun er endnu mere spændende når hun knurrer af ham for at få fred. smiley
    Han er typen der helst vil have de tæver der "spiller kostbare" smiley

Og så overvejer jeg om jeg ikke snart burde gå i seng, regner med at sætte uret til hver 2. time, for at tjekke op på om der er hvalpe på vej. smiley

• #3   30. apr 2013 Jeg har været i skole, og så direkte fra skole og på en lang tur til Rødovre og hente Mischa hos internatet. smiley
    Så hele dagen er faktisk gået med det. smiley

• #4   30. apr 2013 Tusind tak søde.. smiley
    Den sidste uges ventetid på svar har været uendelig..
    Men ja, har jeg allergi, så bliver der også ædt allergipiller til den helt store guldmedalje.. smiley

Åhr, stakkels lille dame.. At de dumme drenge ikke vil lade hende være.. Fyyy de må skamme sig.. smiley

• #7   1. maj 2013 Hvad er der da galt med din Java Pernille?

• #8   1. maj 2013 Og tusind tak.. smiley

• #10   1. maj 2013 Krydser fingre og tæer. Jeg kan huske da jeg fik taget en indledende allergitest hvor jeg bare sad og stirrede på prikkerne på mine arme og tænkte "ikke hund og kat - ikke hund og kat" - gik heldigvis fri, men reagerede på al mulig andet så jeg fik den helt store test.

Ellers har jeg lavet så lidt som muligt i dag. Tager noget medicin hver uge som giver nogle trælse bivirkninger, men hvis jeg holder mig helt i ro så varer de som regel kun 24 timer. Lia synes dog jeg er møg kedelig. smiley

• #11   1. maj 2013 Har været hjemme hos mine forældre idag, de havde købt en masse action til min søn haha...larmende maskinpistol, ninjasæt med sværd, pile osv...
    Noget siger mig at vi ikke får fred de næste par dage haha smiley

Ellers har jeg ikke lavet noget...jo passet dyr, lavet fotos her sent til aften, og nu skal jeg have lidt at spise smiley

Bagefter går jeg nok kold til noget kongen af queens i tv smiley
    Hvis jeg kender mig selv ret....

• #12   1. maj 2013 Pernille- Åhh, det har jeg også prøvet.. Vildt belastende..

M. I - Tusind tak..
    Jeg har fået lavet en masse priktest før i tiden, men der viste den ikke hvad jeg var allergisk overfor, kun at jeg var allergisk overfor noget..
    Så nu håber jeg at blodprøverne kan fortælle hvad jeg evt er allergisk overfor.. smiley

Kat - Haha, er det ikke typisk bedsteforældre at give børnebørnene alt muligt der larmer? smiley
    Ved at både min stedfar og far vil gøre det den dag en af os unger får børn.. smiley

Rikke - Ejjjj ! Nu har jeg lyst til pandekager ! smiley

• #13   1. maj 2013 Rikke - NU syntes jeg altså at du er tarvelig ! Først pandekager, og så med is..
    Det er altså strengt når jeg ikke har handlet ind idag og tanken har lukket.. smiley

• #14   1. maj 2013 Forstår godt at det ikke er sjovt at gå og vente på sådan et svar. smiley

Ja, jeg har lidt ondt af hende. Og hun søger "dækning" hos mig hver gang de vil snuse til hende. smiley
    Og hun skal helst sidde hos mig konstant.
    En rigtig tryghedsnarkoman. smiley

Nu sidder jeg og overvejer om det mon efterhånden er blevet for sent at gå i seng når jeg skal op igen kl. 5.
    Men ved også at det bliver en lang dag igen i morgen.

Og så tror jeg at de små "popper" ud meget meget snart. Der er ihvertfald begyndt at komme en lille bitte smule slim ud bagpå Mischa.
    Så hvis ikke det bliver i nat, bliver det muligvis i morgen når jeg er i skole. Håber dog at det bliver i løbet af natten, så jeg er der hvis der bliver noget. smiley

• #15   1. maj 2013 Haha jo det er mega typisk smiley emmen selve larmen har jeg egentlig intet imod, men det at skulle spille død konstant de næste par dage, det kan godt blive hårdt i længden hahaha smiley

Men han fik også lækkert tøj og nogle politibiler så det vejer det lige op hahah

• #16   1. maj 2013 Du kunne godt sende noget herhjem.. Haha.. smiley

Bare sådan lige hurtigt med brevdue.. smiley

• #17   1. maj 2013 Tazz - Pjat, du kan da sagtens nå at snuppe 4 timers søvn.. smiley
    Krydser fingre for at du er hjemme når de små kommer til verden..

Nææh, det er super nederen.. Men nu er det endelig imorgen.. smiley
    Tror bare at jeg sidder musse stille og begynder at græde hvis jeg får af vide at jeg har allergi.. Kan desværre ikke løbe ud af lokalet, da jeg skal have akupunktur imorgen, så det vil nok ikke være så godt hvis jeg løber med kroppen fuld af nåle.. *GG* smiley

Kat - Haha, ja spille død.. Det er ret sjovt de første par gange..

• #18   1. maj 2013 Ja, det regner jeg også med at gøre. smiley
    Og så lige op nogle gange i løbet af natten for at tjekke op på hende. smiley
    Jeg håber også at jeg er hjemme når de kommer. Men regner nu heller ikke med at være i skole hele dagen i morgen, har bare en aftale med psykologen som jeg nok hellere må overholde.

Forstår dig skam godt.
    Det kunne da ellers være et kønt syn med en løbende nålepude. smiley

Nu har Mischa lånt "drengenes" kæmpe kurv, indtil jeg lige får bygget en hvalpegård, men så er vi da sikret hvis de små kommer i løbet af natten. smiley
    Og det ser altså ud til at være meget snart at der sker noget.

profilbillede
  • #19   1. maj 2013 Rikke - Du er bare så DÅM !! *GG* smiley

Tazz - Nøj hvor er hun stor.. En lille fodbold ligner hun.. smiley
    Hvis det er så prøv at tage hendes temp..

• #20   1. maj 2013 Jeg har lige fået af vide af kæresten af udlejer nedenunder siger der erspøgelser, så nu kan jeg ikke sove. Tak kæreste -.-"

Ellers har jeg bare været hjemme, Maggie havde det SÅ dårligt i går, men idag er der nærmest intet, så vi har bare hygget rundt smiley
    Jeg hjalp også underboen lidt med hendes flytning. Hun skille have lejligheden ren og klar til udlejer her til aften, men hendes roomie var skredet fra hele rengøringen, og havde fjernet sine ting mens hun var på arbejde.

Håber at du får gode svar på prøven smiley

• #22   1. maj 2013 Calule - Det var da tarveligt af kæresten at sige sådan noget.. Og så lige på den her tid af døgnet..

Og tusind tak, håber jeg også.. smiley

• #23   1. maj 2013 Lyder hyggeligt Abo.. smiley

• #24   1. maj 2013 Nå de damer..

Nu kan mine øjne saft susmer ikke holde sig oppe meget længere..
    I må sove rigtig godt og drømme sødt når i kommer dertil..

Nat nat smiley

Og Tazz, smid mig lige en sms hvis der sker noget.. smiley

• #25   1. maj 2013 Ja, hun er enormt stor synes jeg. smiley
    Hun er lige gået til ro, så vil ikke begynde at irritere hende med et termometer nu. smiley
    Men venter spændt. smiley

Ej, hvor ondt af din kæreste Calule. Sådan noget kan han ikke være bekendt.

Abomination: Det lyder super hyggeligt. smiley

• #26   1. maj 2013 Du må også sove godt og drømme sødt sveske.
    Jeg vil også kravle under dynen, nu hvor der er ro på hundene.

Skal nok lige skrive hvis der sker noget i nat. smiley

Nat nat alle sammen, må i alle få en behagelig nattesøvn. smiley

• #28   1. maj 2013 Ja det synes jeg også. Det var underboens udlejer der sagde det, tror slet ikke han reflekterede over at han sagde det. Puha smiley

Kommentér på:
Nattetråd..

Annonce