{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Nattetråd {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Hvad tilbringer i aften med.
Jeg sidder på job, men mit job er jo lidt af en frihed så jeg står i køkkenet i nat og prøver dvs LCHF opskrifter af.

Samtidigt ryger alle mine tanker på mine børn, savner dem sQ når jeg er på job.

Især junior som pt er indlagt pga vægttab og sløvhed, ham tænker jeg rigtig meget på.

Håber der er nogle natte rævne oppe, det altid hyggeligt med lidt hg hygge om natten.

Min døn i pappas arme i dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nattetråd
  • #1   23. jul 2014 Årh, jeg håber snart han er ovenpå igen, kan forestille mig du må være vildt bekymret.

Jeg kan ikke sove. Min kæreste er i beredskabsstyrelsen, og har været ude til brande nærmest i døgndrift siden søndag eftermiddag. Hans telefon er samtidig gået i stykker så har kun hørt meget lidt fra ham.
    Han er nu på Falster til en stor brand på en losseplads - han elsker det men er efterhånden udmattet, og jeg er syg af bekymring, og tror ikke jeg kommer til at sove inden jeg hører fra ham i morgen at de er nået sikkert tilbage til kasernen.

• #2   23. jul 2014 Jo tak bekymring har man rigeligt af samt dårlig samvittighed over at ens prinsesser bliver passet endnu engang og man ikke er hos dem.

• #3   23. jul 2014 Det kan jeg godt forstå, det må være hårdt at have natarbejde når man har børn smiley

• #4   23. jul 2014 Kan forresten sagtens følge din bekymring, har stået i døren i mange år og da volden og våbenbrug eskalerede blev konen også ufattelig bekymret, måtte til sidst stoppe med at være dørmand da jeg ikke kunne nænne at gøre hende bekymret længere tros jeg elskede at stå dør. Gik i tidernes morgen også ud af forsvaret pga hendes bekymring. I min verden skal man i et forhold tilpasse sig hinanden, måske du skulle fortælle ham om din bekymring, så kan det være han bliver bedre til at holde dig informeret så din bekymring bliver mindsket.

Ingen siger han skal stoppe med det han elsker, det gjorde jeg men det var mine valg smiley

• #5   23. jul 2014 Jeg håber han hurtigt får det bedre, så i ikke skal være bekymrede. smiley

Min nevø havde fødselsdag i dag, så har fejret ham, selvom staklen lagde syg med ondt i ørene smiley men han VILLE han og spise tarteletter som vi havde lovet ham, så det kom han.
    Han blev 10 år den store knægt, det er slet ikke til at følge med mere.

Så har jeg været ude at gå en aftentur med Lucky og trænet ham i at være løs, han er faktisk ved at være skide dygtig, jeg tror han er ved at blive lidt mere voksen i hovedet, og er blevet ret god til at holde kontakten igen. Jeg tror dog stadig ikke at han høre en skid når der er noget mere spændende, så han er kun uden snor, når jeg ved jeg er alene med ham og "sikre" steder.

Så har vi fået lejlighed i dag, så jeg sidder og er ved at finde ud af alt det jeg skal nå at have styr på inden vi flytter til september, det er alligevel ikke så lang tid, selvom det føles sådan lige nu. Men bare sådan noget simpelt noget som at få købt nye hundetegn giver mig stres! smiley

Nu vil jeg snart i min seng og prøve på at sove, så jeg er frisk til at begynde at pakke og ordne ting i morgen..

• #6   23. jul 2014 Ja det er ikke let for som nattearbejder har du ikke barns sygedag så man kan enig aldrig være der for dem for når man kommer hjem skal der soves, jo så har du nogle timer når man vågner men det er langt fra det samme som hvis man kunne være der 100 procent

• #7   23. jul 2014 Lyder som en skøn dag, stort tillykke med lejligheden smiley

God bedring med din nevø, er han ørebarn ?

• #8   23. jul 2014 Det er rart at høre lidt fra "den anden side".
    Det er første gang han er ude rigtigt, og så vil heldet jo at hans telefon går i stykker og han derfor har meget svært ved at komme i kontakt med mig.
    Han ved jeg er bekymret, men jeg vil ikke belaste ham med det inden der er ro over situationen, og han har fået mere end 3-5 timers sammenhængende søvn.

Han er jo også under uddannelse, til november er han færdig dernede. Hans håb er at blive fuldtildsbrandmand - og jeg ved han ville egne sig sindssygt godt til det - men er ikke sikker på mine nerver ville holde til det. Men måske det bliver lettere?

Lige nu ser jeg frem til næste update, og så håber jeg se får lov at komme hjem snart. Skal til Jylland fredag til søndag så håber han kommer hjem torsdag, men det lød ikke sådan.

• #9   23. jul 2014 Ok pøj pøj med hans uddannelse håber det bedste for ham og at hans drømme bliver fuldendt

• #10   23. jul 2014 Tak, det har bestemt været en helt fantastisk dag, min mor nød også at jeg pludselig var fuld af energi (har lagt syg i halvanden uge nu) så jeg fløj rundt og hjalp hende med det hele smiley

Det har jeg ingen ide om, egentligt tror jeg bare han er skide uheldig med ørene, for han har haft det før (Er ikke noget han døjer med hele tiden, som nogle børn) men denne gang var det vidst ikke det samme.
    men de er vidst generelt ikke så heldige derhjemme for tiden. Min yngste nevø på 1 år har mellemøres betændelse, den mellemste har vand?brok i pungen, den ældste har noget andet med ørene og min søster har lige haft halsbetændelse.. Men så kan vi da håbe at de så snart tager en laaaang pause fra sygdom, og så lige i ferien øv.. smiley

• #11   23. jul 2014 åh nej lille bæbse smiley god bedring med ham smiley
    - Her hjemme sidder jeg bare og nyder min kæreste for en gangs skyld er hjemme, så spiller vi lidt computer og ser hobbitten :D.
    resten af dagen har vi været nede ved mine svigerforældre og spise frokost og aftensmad - så alt i alt en hyggelig dag smiley

• #12   23. jul 2014 Av brok i punken lyder nasss

• #13   23. jul 2014 Mange tak smiley

• #14   23. jul 2014 Elsker denne sang fra Hobbitten

http://youtu.be/mllXxyHTzfg

• #15   23. jul 2014 han virker ikke til at være generet af det, men han skal opereres for det, så han skal nok komme til at mærke det.
    Men han må være ved at være vant til det, han er 5 år gammel, og har både fået fjernet polypper (staves?) og mandler, så mon ikke han tager det i stiv arm. smiley

• #16   23. jul 2014 Cooper den er også fantastisk smiley
    - herhjemme venter vi spændt på den sidste del af hobbitten - er dog noget skuffet over den ikke rigtig har fulgt bogen i anden del smiley - men derfor er filmen stadig god smiley

• #17   23. jul 2014 Har hverken set filmen eller læst bøgerne men musikken kan jeg lig hehe

• #18   23. jul 2014 Cooper, jeg håber, at din søn snart er frisk igen.

Petra, jeg håber, at du snart hører fra ham, så du slipper for at være bekymret.

My only, god bedring med nevøen.

Jeg har bare kedet mig det meste af dagen. Min mand vil ikke lade mig lave det store, for han er bange for, at jeg så skal få ondt i ryggen igen. I dag er første gang i 12 dage, at jeg ikke har meget ondt.

• #19   23. jul 2014 så er du gået glip af noget! smiley
    - De er virkelig gode og spændende, desværre er der bare for langt i mellem filmene smiley - så må du have hobbitten i tankerne næste gang i skal leje film smiley smiley

• #20   23. jul 2014 Ja det må jeg prøve. Men at læse en bog kan jeg ikke, falder i søvn inden anden side hehe

• #21   23. jul 2014 bogen er også noget langtrukken nogle steder, så hellere se filmen smiley

• #22   23. jul 2014 Hehe jamen så må de ses skal

• #23   23. jul 2014 Tak Susanne, jeg håber det også. Men jeg trøster mig selv med, at intet nyt er godt nyt. Og han er god og ganske fornuftig smiley

• #24   23. jul 2014 God bedring med lillemanden!

• #25   23. jul 2014 Tak

• #26   23. jul 2014 Jeg har ferie fra skole - og snupper lige endnu en 8-16 vagt. Har arbejdet siden søndag, skal lige arbejde i dag og i morgen - så er det weekend helt indtil søndag! Vi har ikke særlig meget at lave lige pt på grund af ferie, så ind i mellem føles tiden meget lang smiley

- god bedring med den lille!

• #27   23. jul 2014 Hehe god arbejdes lyst så hehe.
    Jeg er lige kommet hjem fra nat job og skal sove nu inden prinsesserne skal hentes

• #28   23. jul 2014 Jeg har simpelthen sovet elendigt, pgå mit knæ værker af hivlet til, samt Bent er en værre natteroder, han er værre en et par 5 årige tøser der skal have vand og tisse hele tiden smiley

Grunden skal nok lægges i at han er overgnavet på ryggen af klæger, de har taget et par solide haps, og det klør værre end myggestik smiley

• #29   23. jul 2014 Jeg sover helt fint i disse dage.
    Men har også arbejdet siden lørdag 15-22 hver eneste dag og mangler to vagter endnu. Er fuldstændig smadret, er slet ikke vant til at arbejde så mange timer om aftenen, havde det været fra om morgen, ville det være fint smiley

Kommentér på:
Nattetråd

Annonce