{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nattetråd
  • #1   27. maj 2018 Jeg sover ikke helt endnu smiley
    Lige nu sidder jeg og kigger lidt på mobiler. Jeg er normalt slet ikke til det der afbetaling, men min mobil lever desværre nok ikke så længe mere og synes ikke pengene til en ny er der, selvom jeg ikke vil mene at jeg er krævende. jeg synes det er en jungle og virkelig dyrt hvis man ikke vil betale af i flere år, men sådan er det jo. så er spørgsmålet bare om jeg vil ofre de penge på at betale af på en mobil, eller om jeg skal leve med en virkelig dårlig en af slagsen noget tid og så sparer sammen.
    Det er virkelig et luksus problem smiley

• #2   27. maj 2018 Kender dilemmaet.

Man ved bare, at den er forældet før den er betalt ud hvis man gør det sådan. Men på den anden side, vil man jo ikke undvære en nogenlunde ordentlig telefon. Man bliver afhængig af Den!

• #3   27. maj 2018 Jeg er så småt på vej i seng efter en natmad - en rugbrød med lækker dansk tomat med purløg og en med nye danske kartofler, purløg, mayonnaise og ristede løg.. muuums smiley

Mht tlf har jeg flere gange købt brugt på bluecity.dk for at netop få det billigere og uden afbetaling.. har været glad for det smiley Især hvis man ikk behøver det nyeste nye er det rimelige priser..

• #4   27. maj 2018 Karina bestemt. Jeg er ligeglad med om den bliver forældet så længe den virker. Den jeg har nu er 3 år gammel. Og til den pris jeg gav havde jeg nok forventet at den holdt lidt længere, men det gør de jo nok bare ikke.. De er jo ikke dumme dem der laver dem smiley

Men det er mere det der med at have "gæld", som skal betales tilbage hver måned og i op til 3 år jeg ikke rigtig føler for. Jeg er vokset op med at man betaler tingene kontant, så jeg er ikke så god til bare at låne, hvilket jo sådan set er fint, når man ikke mangler en mobil lige NU smiley
    Har dog fundet en jeg kan betale af på et år, men det er også lang tid hvis den ikke er så god

• #5   27. maj 2018 Tak Pernille, du skrev lige imens jeg svarede smiley Jeg er ikke så god til at købe brugt, men vil da lige kigge.

• #6   27. maj 2018 Min mor købte en hvor den drillede lidt den fik de retur og ellers har der intet været.. Har virkelig været tilfreds og det er bedre end at købe privat da de giver garanti ligesom ved en ny smiley

• #7   27. maj 2018 Må hellere lige tilføje at dem de skriver er som ny eller næsten som ny er i VIRKELIG fin stand!! Der er dog kun lader med, dvs intet tilbehør eller brugsforvirring smiley Men til de priser kan jeg personligt godt leve med det..

• #8   27. maj 2018 Hmm.. Kan ikk sove :\ Og Mille sys selvfølgelig lejligheden skal bruges til at spise kødben og lege (læs bide mig i fingrene.. hun er gået i barndommen smiley )

• #10   27. maj 2018 Har fået hvilet lidt, det var tiltrængt. smiley smiley

Men er også blevet kaldt på et par gange i nat

• #12   27. maj 2018 1 time og 26 minutter her smiley smiley

Jeg glæder mig, så skal jeg hjem og have en lur

• #14   27. maj 2018 Arbejder 24 timers vagter hver fjerde dag. Det er også helt okay.

Det er rart med al den fritid!

• #16   28. maj 2018 Kig på den nye One+. Super telefon meget billigt

• #17   28. maj 2018 Tak Trine men jeg har fundet en, som vidst også var billigere, jeg kommer til at betale ca. 1500 kr i alt og så er den afbetalt på et år smiley fik et billigere abb, så samlet set giver jeg kun 20 kr mere i måneden end jeg plejer det er til at overkomme

Kommentér på:
Nattetråd

Annonce