{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

BØVS! {{forumTopicSubject}}

Hvor ER jeg dog glad for at jeg ikke længere bor ude på Skjoldhøj Kollegiet (Århus). Til gengæld arbejder jeg derude i køkkenet i ny og næ, og nogle gange skal jeg hjem om aftenen (så som i dag). IGEN var der en flok indvandrerdrenge der stod og brugte bus stoppe stedet til at hænge ud ved. Hvis de bare kunne lade folk være i fred, gjorde det ikke noget. Men nej, det kan de ikke. De SKAL liiige provokere og komme med tilråb af folk der skal med bussen. Nogle gange har de siddet inde i bussen og røget (Det er endestationen). Jeg er SÅÅÅÅ TRÆT af, at mange indvandrer drenge ikke bliver en SKID opdraget af deres forældre. De får så lang line, og de lærer ikke at respektere deres medmennesker. Nogle af disse forældre burde dælme på et opdragelseskursus inden de overhovedet får børn!!
Sorry - men jeg er altså VIRKELIG ved at være træt af den her opførsel! Vi har år 2013.... Det er altså på tide at det her på en eller anden måde bliver vendt til det positive. Kollegiet ligger tæt på Ghettoen i Gellerup, så jeg har oplevet det en del i min tid.

Har I andre herinde nogle lignende oplevelser??? Hvad kan man gøre for at vende dette, og for at få dem til at respektere deres medmennesker?? Eller er det for sent??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BØVS!
  • #1   5. apr 2013 Danskere er lige så forfærdelige

• #2   5. apr 2013 Det er muligt, men jeg har ikke set dem være lige så trælse som indvandrer drenge!

• #3   5. apr 2013 Jeg ser det hele tiden smiley

• #4   5. apr 2013 Hvor bor du henne JTK?

• #5   5. apr 2013 For en del år siden, boede vi med vores drenge, over for Urbanplanen på Amager. Den største dreng kom meget i kirken, han hyggede sig med de andre unge mennesker, der kom derovre. Pludselig begyndte der at stå en masse indvandrer drenge og ventede på dem når de kom ud, de var meget provokerende, og blev ved med at genere, vi forældre begyndte så at komme og hente vores teen age børn, men det prellede af på knægtene, de blev bare flere, så kom politiet når de unge skulle hjem, og til sidst endte det altså med at de fik det ud af det de kom for, nemlig både slåskamp politi og ambulance.
    Vi boede lige ud til vejen, hvor der på den anden side, stod et par mønt/kort telefon bokse, de blev flere gange om ugen, godt og grundigt, smadret, og det var IKKE etniske danskere, og jeg kunne blive ved, til sidst valgte vi altså at flytte, jeg turde ikke lade mine unger vokse op der.

• #6   5. apr 2013 Ja jeg kender det også Anne. Og min erfaring er også at indvandrer er de værste. Ikke at der ikke er nogle der opføre sig pænt og er velopdragne, for dem møder man også nogle af.

• #7   5. apr 2013 Bumble bee .: Sikke nogle idioter! Jeg har også boet i Urban planen. Og hvis det er telefonboksene ved indkørslen til Hattemagerstien du mener, ja så kan jeg fortælle at de ikke eksistere mere.

• #8   5. apr 2013 Ja det var dem, jeg tror faktisk at de blev taget ned, inden at vi flyttede, de sad også og solgte stoffer lige uden for vores soveværelses vindue, det ville politiet ikke engang gøre noget ved, da de sikkert var kørt, inden at de nåede frem.

• #9   5. apr 2013 F.eks. så i det her område, så er det sjældent at bus chaufførerne tør sige noget til en gruppe indvandrer gange hvis de sidder og provokerer i en bus. Det kan da ikke passe at det skal være sådan?? Hvad er der gået galt i vores integration? Og Stella.... jeg er enig. Det er bestemt ikke dem alle der er sådan. Desværre laver grupperne så meget ballade til tider, at man til tider glemmer dem der rent faktisk opfører sig ordentlig.

• #11   5. apr 2013 Minion, aber der køre bil? Cool!

• #14   5. apr 2013 *GG*

• #15   5. apr 2013 Jeg kan godt blive lidt bange, når jeg skal gå forbi sådan en flok drenge. Især hvis de ser ud som bøller ("gangster tøj" og andet skater tøj, selvom jeg godt selv kan gå i noget af det).

Jeg er heldigvis ikke en af de lækreste personer, så de siger aldrig noget alligevel. Men til mange andre unge piger. Så det kan godt betale sig, at være total kedelig uden make up, buttet, og 4 forskellige hårfarver. hihi.

Det er synd for de mennesker, der opfører sig ordenligt ..

• #17   5. apr 2013 Det kunne være jeg skulle farve mig mørkhåret igen. Jeg er mellemblond, og alligevel oplever jeg deres tilråb i ny og næ. Pisse belastende. Selv jeg er halv buttet smiley

• #18   5. apr 2013 Det er nu ikke kun indvandre drenge der er sådan..
    Jeg har selv været sådan en rod, og jeg er altså hverken dreng eller indvandre.. smiley

(Ja jeg har været en rigtig rod, en af drengene)

• #19   6. apr 2013 @ TS ... lige en bibemærkning ... området bag Skjoldhøjkollegiet og over mod True er nu ellers blevet det dejligste område at gå med hund i : )

Men ja ellers er det træls man ikke kan respektere sine med mennesker ...

• #20   6. apr 2013 Hanne M: ja..... det er det skønneste område, og der går jeg tit ture smiley :) Som jeg sagde til mine forældre da jeg flyttede fra Skjoldhøjkollegiet: Det eneste jeg ville savne derude ville være skoven smiley

• #21   6. apr 2013 Ok ... det gør jeg da også ..... kommer du i hundeskoven der ??

• #22   6. apr 2013 Hanne M: Ja... der er jeg kommet tit, og besøger i ny og næ den flok der mødes der kl. 16.30/17.00 smiley De har sagt at jeg gerne må komme forbi - selv i denne periode hvor jeg ikke har hund smiley Det er hyggeligt at hilse på dem og deres hunde smiley

• #23   6. apr 2013 En del af hundene har været både Basse og Bullers venner gennem tiderne smiley

• #24   6. apr 2013 Ja, jeg har osse oplevet at blive svinet til på det groveste af nogle udlændinge.
    Jeg har aldrig prøvet at blive svinet til af etniske danskere.

Så sent som i tirsdag, da vi var på glatbanekørsel under mit kursus, så havde en af de meget unge udlændinge skruet så højt op for radioen i sin bil, så det var svært for ham at høre noget.
    Som en henkastet bemærkning siger jeg til en ad de andre kursister: Vi følger sgu da bare diskovognen.
    10 min senere holdte vi et andet sted og han kom "flyvende" over til mig og mit køretøj og skreg mig ind i hovedet, at jeg skulle fandme ikke stå og bagtale ham og svine ham til, sådan et forbandet klamt danskersvin, som jeg er. Kiggede jeg på ham igen, så skulle han nok sørge for at det var det sidste, jeg gjorde...

Godt så - jokes er da i hvert fald noget, de ikke forstår. 2 andre udlændinge sprang faktisk imellem os, for ellers havde han sgu knaldet mig ned, så gal var han... De 2 andre synes godt nok osse at han overreagerede, men fik ham talt ned igen.
    Som vi andre kursister nu omtaler ham: Ham den hysteriske... smiley
    Så jo, oplever det faktisk af og til og det er ret belastende.

• #25   6. apr 2013 Seriøs Anne : ) det er den flok jeg går med så meget som muligt ..... har du set mig ?? den eneste med 2 skotter : )

Basse det er min "svigersøn" ... Ipsen min yngste elsker ham, så meget at hele flokken griner af hende, og vi mobbes lidt ... på den gode måde ...
    Når han kommer glemme hun alle ... hun hopper m´lm hans ben, står op af ham og slikker han mundvige, ruller sig rundt på ryggen for ham, og er i det hele taget helt væk ....

Har du hund nu og kommer der .... i weekenden skal jeg til københavn så der kommer vi ikke ...

Men ja det er den gruppe jeg glædeligt refererer til herinde når trådene er om de mange der har dårlige erfaringer med hundeskove, for det har jeg ihvertfald ikke ...

• #26   6. apr 2013 Hanne M: Ej hvor sjovt smiley Jeg har ikke været der mens vinteren har stået på, da jeg ikke kan lide at gå i skoven når det er mørkt. Men jeg har tænkt mig at besøge dem i næste uge smiley Jeg har desværre ikke hund nu. Ham måtte jeg sige farvel til i 2010, men jeg savner at at have hund, og så er hundeskoven et godt sted at besøge i ny og næ smiley Jeg tror ikke jeg har set dig der endnu. Men har heller ikke været der længe pga. den lange vinter. Vil da lige holde øje næste gang jeg kommer smiley

• #27   6. apr 2013 Amager :).

Jeg har også været en af bøllerne engang..

• #28   6. apr 2013 H.H Kratluskeren: Hold da op... det var da en grim oplevelse du havde der. Og ja - det er netop deres temperament jeg bestemt ikke bryder mig om. Jeg sad engang i den gamle 15'er med en veninde. Vi sad bagerst i bussen, og ved siden af os sad en dreng med langt lyst hår som sad og læste. På den anden side var der en flok indvandrer drenge på en 10-13 år. De begyndte at sidde og chikanere ham drengen. Kastede papirskugler over på ham osv. Han bad dem pænt om at lade være men de blev ved. Jeg sad og blev mere og mere hidsig, og til sidst kunne jeg ikke lade være med at sige noget. Jeg rejste mig prompte op og sagde: NU HOLDER I FANDME OP!!!! Det var ikke lige så gennemtænkt, og det resulterede i, at de rækkede tunge af mig, og var mega provokerende overfor mig også. Til sidst rejste min veninde sig så op og på en eller anden måde fik hun dem til at holde sin mund. Hun sagde bagefter, at hun bad om forældrenes tlf nummer så hun kunne ringe og fortælle dem om hvordan deres børn opførte sig. Heldigvis skulle vi af efter det. Men for faen altså..... hvorfor skal de have lov til at styre så meget? I den retning er vi danskere altså temmelig vattede.

• #29   6. apr 2013 Jeg oplever det samme når jeg bevæger mig rundt i kbh... havde jeg råbt Fede kælling efter deres mor som de gjorde ad mig, var jeg sikkert ikke sluppet uden røvfuld. Men når man kun bevæger sig rundt i store flokke ka man jo osse sagtens klare sig. ..

• #30   6. apr 2013 Jeg oplever desværre her i Horsens at indvandrerne er et kæmpe problem!
    Jeg boede engang i Ghettoen i Horsens, og her blev jeg forfulgt om aftenen når jeg luftede Trille, jeg blev kaldt ting som "luder, kælling, so og danskerfisse" osv. Jeg blev lovet både tæsk og voldtægt af diverse indvandre grupper.
    Jeg opleve små indvandre piger på 8-10 år der mobbede min lillesøster på legepladsen.
    Små drenge der sparkede bolde efter min hund, truede med at sparke hende.. (ja det var så kun indtil jeg slap hende løs og sagde "ta dem Trille", så var de over alle bjerge)
    Jeg har senere oplevet ting som fx en indvandre der holder i et kryds og blinker ikke, så jeg går over, da han så vælger at dreje til højre (stadig uden at blinke) Så han var ved at meje mig ned, og hvem var det der igen blev kaldt diverse ting? Ja surprise, mig...
    Jeg arbejder på en tankstation, hvor jeg altså også oplever at mange udlændingefyre er de mest høflige.
    Jeg har boet mange forskellige steder her i Horsens, jeg oplever mest at dansk drenge er bedre til at holde deres kriminalitet for dem selv, mens indvandre drengene helst skal lade tingene gå ud over alle os andre.

Kommentér på:
BØVS!

Annonce