{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Hvorfor opføre nogle mennesker sig sådan? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg kunne godt lige tænke mig jeres syn på noget.

Jeg havde engang en kæreste, som havde en pige i hans liv der af ukendt grund hadede mig fra starten af, hun gjorde faktisk ret meget i mine øjne for at ødelægge forholdet os.

- Nå men forholdet gik så i stykker da han valgte at være mig utro optil flere gange og gad bare ikke mere efter det var sket 3 gange.

Så begyndte jeg at være enormt meget herinde, og hyggede mig enormt meget, til den dag hvor jeg valgte at lave en tråd om det at slå op med en kæreste og føle sig forrådt, fordi han havde været utro mange gange. - Før denne tråd legede hende pigen lige pludselig min veninde herinde, og troede egentligt på det til at starte med, men havde brug for råd til at komme videre fra det forliste forhold og derfor lavede jeg den tråd, hvilket resulterede i at hun fandt den, og forsvarede selvfølgelig min eks, da det jo er hendes ven. Derudover blev hun meget personlig og svinede mig til på det groveste.

Dette er over 2 år siden, og dengang endte jeg med at slette min bruger herinde primært pga. hende og den måde hun forfulgte mig på.

Den dag idag prøver hun stadig at få folk til at hade mig ligeså snart muligheden er her. Hun har så sent som forleden været inde og finde mig på KG og svine mig til på min kats galleri, og sige at jeg er en lav person, og at jeg ødelægger mine dyr.
- Tøsen har ALDRIG mødt mig eller ved en fløjtende fis om hvordan mine dyr har det hos mig.

Ærligt så ved jeg ikke hvad jeg har gjort hende, som er SÅ slemt at hun har behov for at gøre dette.

Jeg har blokeret og filtreret hende alle de steder hun har kontaktet mig, men jeg står bare mega uforstående overfor hvorfor man har et behov for at opføre sig sådan overfor andre mennesker?

(Jeg havde bare lige brug for noget luft, synes det er enormt hårdt at nogle bare kan se sort på en og uden overhovedet at vide noget om hvordan man behandler sine dyr svine en til på dette punkt :/)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor opføre nogle mennesker sig sådan?
  • #1   20. mar 2013 Nej Charlotte folk kender dig ikke, men når du skriver som du gør så er du dælmene selv skyld i det billede folk får af dig herinde...
    Og du har selv lavet en tråd med katten...

ANYA hende skal du bare hoppe op og falde ned på, hun stopper når hun en dag fatter du ikke reagerer på hende mere...

• #2   20. mar 2013 Charlotte N - Nej det kan jeg overhovedet ikke. Du kan overhovedet ikke sammenligne det, da du vælger at skide højt og helligt på din kat på 9 mdr og nu giver den væk fordi den ikke kan med din nye hund, og derefter HENTER du en NY kat, på trods af du har problemer med den du har i forvejen, og at du så ikke kan finde ud af at bringe den nye kat ind i familien! FØJ!

Er det at pleje og passe sine dyr, når man smider dem på porten fordi den lige umiddelbart ikke kan med den nye spændende hund, og ikke vil kasterere den?
    Er det at passe og pleje sine dyr, når man tilføjer en ny kat/killing ind i et hus hvor der er problemer i forvejen, og en fertil hankat der er i stand til at være killinger, samt udsætte nye kat for enormt stress lige fra starten af?

Og nej jeg har ALDRIG svinet dig til, kun sagt du skulle holde dig til tøjbamser.

Anika - Tak, men det bare underligt at nogle folk faktisk gider at bruge sin tid på at tracke en ned, og svine en til pga. hendes ven som behandlede mig af lort.

• #4   20. mar 2013 Charlotte, hold dig til emnet og skriv en Pb i stedet så tråden ikke bliver ødelagt smiley
    Anya, jeg synes, det er virkelig synd for dig og ved slet ikke, hvad jeg ville skulle gøre. Har du kontaktet hende for at høre hvorfor?? Ellers ville jeg bare fortsat ignorere hende. Nogle mennesker kan man bare ikke nå ind til.

• #5   20. mar 2013 Aiko - Tak, det har jeg også tænkt mig, det ramte mig kun fordi jeg ikke var klar over hun var på KG også, så da jeg loggede ind lå der som skreven en pæn sviner. - Men det er også ordnet nu smiley

Ida - Nej aldeles ikke, hun begyndte dengang jeg talte meget lidt pænt om min eks fordi han var mig utro og det ødelagde mig meget, og hun holdte virkelig fast i at det var MIG der var problemet i forholdet. Allerede dengang blokerede jeg hende første gang, så tænker at hun bare er mobset over jeg har sat hendes ven/min eks i dårligt lys. Men altså har som sagt aldrig mødt hende og lever fint uden. Tog bare lige et mindre slag fordi jeg ikke havde tænkt over det på KG, men som sagt det er ordnet nu og kan komme videre igen smiley

• #7   20. mar 2013 Charlotte N: Hvad med lidt situationsfornemmelse? Denne tråd handler IKKE om dig!!

Anya: Kunne hun evt. have været jaloux over at han var sammen med dig og ikke hende? Piger kan være frygteligt onde ved hinanden, og specielt hvis den ene har noget den anden ikke kan få.

• #8   20. mar 2013 Hans-erik
    Under off topic kan man vel debattere hvad som helst

• #9   20. mar 2013 Anya
    Tror helt sikkert at hun selv var vil med din ex
    Sådan nogle mennesker er der bare ikke så meget at gøre ved desværre

• #10   20. mar 2013 Det lyder da bare som om, at hun er en rigtig gimpe. Der er desværre nogle, der kan tage ufattelig meget af ens energi. Tror desværre ikke, at der er så meget at du kan gøre så. Men synes det er ufatteligt at hun gider at bruge sin tid på det.

• #11   20. mar 2013 Hun lyder da som en rigtig hyggelig person smiley

Jeg kan virkelig godt forstå det rammer dig! Jeg har prøvet noget lignende, dog hvor hun var en voksen kvinde på 40+ og jeg var et barn på 13. Vil ikke uddybe yderligere i åbent forum, men det jeg vil frem til er, at jeg i dag har ondt af hende. Jeg har sgu ondt af, at hun havde et behov for at jorde et forsvarsløst barn for at hævde sig selv, for at føle sig stor og stærk og magtfuld. Så må man sgu have det dårligt med sig selv!

Prøv at tænke på samme måde om din plageånd. Hvor må det dog være trist at have så lidt indhold i sit liv, at man har et behov for at forfølge og tilsvine en person, man hverken kender eller har mødt. Ej men det er sgu da sørgeligt!

Kram herfra, håber hun dropper forfølgelsen af dig smiley

• #12   20. mar 2013 A&D og Ditte - Puuha det ved jeg godt nok ikke. Hun klagede tit over han aldrig havde tid til at se hende dengang, og mente os at det var mig der forbød ham det, men det da en mulighed.

Ida - Ja, jeg synes også det underligt, men klarer den jo nok. Jeg har et godt liv idag, men en dejlig kæreste og søde venner + jeg ved at de folk der skal vide det, VED at jeg behandler mine dyr fantastisk og er ansvarsfuld.

Pernille - Ja xD Altså jeg tænker det er lidt sørgeligt at hun stadig kan gøre det her 2 år efter og at hun stadig åbenbart har et behov for det, men som skreven har jeg det fint idag og ved at de mennesker der skal vide ting ved det smiley

Jeg takker dog for at det ikke er mig der er helt væk, kunne jo godt være xD Dog så jeg gerne at det der med filter fungerede begge veje. smiley

Hans- Erik : Ja det er et forum for vores dyr, men med alt respekt så har jeg lagt denne tråd under "Off-topic" og grunden til der er denne kategori er vel at man kan skrive om andet end dyrene ind i mellem? smiley

• #14   20. mar 2013 Hans-erik
    Nu er der jo altså en del andet man kan have brug for at snakke om end hund smiley

• #15   20. mar 2013 Hans-Erik - Ganske korrekt, men nu er det bare sådan at jeg ikke ejer en hund smiley Så derfor er det lidt svært bare at gøre det.

• #17   20. mar 2013 Hans-Erik - Hah, jo tak, planen er nu også at jeg får hund til sommer; Shetland sheepdog med tavle. Faktisk så burde de 2 tæver jeg har kig på nedkomme her i næste uge, så derfra skal mit fokus nok være flyttet helt over i en anden grøft smiley

• #19   20. mar 2013 Han-Erik - Jeg glæder mig os helt åndssvagt. Jeg har også god kontakt med begge opdrættere for at det bliver mest optimalt smiley

• #22   20. mar 2013 Hun lyder da syg? Jeg tænker, at den bedste kur er at ignorere hende totalt, aldrig nogensinde give hende svar eller opmærksomhed, så må hun vel blive træt af det på et eller andet tidspunkt.

• #23   20. mar 2013 Bente - Jeps. Jeg har også blokeret og filtreret over det hele nu. Så tænker at det er fint nu smiley Det eneste jeg skal huske er at tjekke hvem der laver tråde inden jeg skriver deri, så jeg ikke får noget blusset op, da filter desværre kun virker en vej.

• #25   20. mar 2013 Hans-Erik - Hvad?

• #26   20. mar 2013 Anya: Ja, det er nok en god idé - man har jo også hørt om fake-profiler.

Hans-Erik: Hvad snakker du om?

• #29   20. mar 2013 smiley

Kommentér på:
Hvorfor opføre nogle mennesker sig sådan?

Annonce