{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Hvorfor opføre min hund sig sådan??? :) {{forumTopicSubject}}

Vi har en dejlig lille han-mops herhjemme på lidt over 2,5 år.
Han har her den sidste måneds tid været TOTAL morglad. Lige som han var den første måned vi havde ham. Han kan slet ikke slappe ordentligt af. Hver gang jeg skal noget, så LØBER han efter mig. Og hver gang vi har haft ham ude i haven for at tisse, så LØBER han ind. Han løber rundt til alt. Har seriøst fået krudt i røven. Mere end han havde i forvejen.
Han er glad og godt tilpas ellers, har ikke ondt nogle steder eller noget. Men man skulle tro han havde fået en pille smiley
Jeg er gravid i 5mdr. Ved ikke om det kan have noget med sagen at gøre. At han kan mærke der sker noget herhjemme allerede nu, som er nyt.
Ellers ved jeg ikke om det er fordi han er ved at blive voksen:) og han kan mærke hvis hun-hunde er i løbetid??
Mangler bare gode råd. Er ved at blive lettere irriteret på ham !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor opføre min hund sig sådan??? :)
  • #1   17. nov 2011 Altså han kan i hvert fld lugte løbske tæver , det kan min alleredet og han er 8 mdr. Det andet ved jeg desværre ikke noget om ..

• #2   17. nov 2011 Det er bare sjovt det først er kommet nu smiley det med tæverne. For han har aldrig været så overgearet som det her før.. Og når jeg sidder i sofaen eller andre steder, skal han helst sidde oven på mine fødder eller bare sidde og kigge på mig smiley Gad vide om han er forelsket ;-)??

• #3   17. nov 2011 Min dreng på 8 mdr. render mig stadig i røven , hvilket er en smule træls synes jeg. og det er alt fra hvis jeg går i køkken eller ud for at ryge. Han skal hele tiden være i mit nærværd. Jeg er begyndt at sige til ham at han skal gå over at ligge sig hvis jeg eks, laver mad, Jeg GIDER ikke at han render mellem mine ben hele tiden smiley

• #4   17. nov 2011 Det gør begge mine også.....( hvis de får lov )... og de er 4 og 5 år......... men jeg har lært dem ....." BLIV DER "...... og når jeg ikke vil have dem med rundt i huset eller ud i køkkenet....... siger jeg bare ..." BLIV DER ".....og så bliver de hvor de er.
    Det er smart at lære dem det.....:o)

• #5   17. nov 2011 Det kunne være jeg skulle til at være lidt mere streng så smiley Men det der irritere mig mest, det er måden han gør det på. Hvis han ligger under bordet og sover/slapper af, og jeg så rejser mig fra stolen, så farer han op, løber rundt som om jeg lige havde sagt til ham at vi skulle ud at gå eller sådan noget. Sådan helt overgearet. Skal lige siges at vi altså lufter ham som vi skal smiley På det punkt bliver han ikke forsømt smiley

• #6   17. nov 2011 Han er bare glad..... og når " moar " rejser sig..... så skal der sikkert ske noget godt ..... ha ha ....... kender det :o)

• #7   17. nov 2011 Åh jamen smiley med de ekstra hormoner jeg har i kroppen, så bliver jeg vidst alt for let irriteret.. smiley Vi har prøvet med at min kæreste kalder og lokker med alt mulig leg og sjov, men den kigger bare på ham og går efter mig i stedet.. Lille magnet..

Kommentér på:
Hvorfor opføre min hund sig sådan??? :)

Annonce