{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Flinke folk på stranden {{forumTopicSubject}}

Vi har igen tilbragt det meste af dagen på Jerup strand, til Rocky store fornøjelse.

Vi lægger os altid meget afsides, så Rocky kan få lov at rende krudtet af sig uden at genere de andre badegæster.

Vi møder så et ældre par, som er ude og gå tur og de lægger vejen forbi os. Jeg kalder Rocky til mig og dækker ham af ved min side, og han følger ihærdigt med i om de nu vil snakke.

Det vil de skam gerne og jeg giver lillemanden fri og straks pøler han hen for at sludre og lege.

Rocky er jo ikke helt fuldvoksen endnu, så han er kan jo være ret vild i hans velkomster, leg osv, og ofte bliver folk lidt overfusede selvom de selv har lagt op til leg.

Men det her ægtepar var helt vilde med ham. De havde ham med ud at bade, de legede med ham osv. Rocky rystede sig så de fik vand og sand overalt og de grinede bare og synes han var herlig. Han fik endda lov til at lave en triller på deres håndklæde efter han havde været i vandet.

Jeg synes simpelthen det er så herligt når folk er så imødekommende overfor ens egen hund. Og især når det er sådan en lille vildbasse som lillemanden.

Måtte lige dele min glæde over en dejlig dag ved stranden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flinke folk på stranden
Kommentér på:
Flinke folk på stranden

Annonce