overfaldet 2 gange på godt en månede . {{forumTopicSubject}}
ja mig og lucky er flittige brugere af en skov i hune , hvor der kommer mange flinke hunde og mennesker hvor der enten er snor eller 100 kontrol ..
men men men idag var der endnu en hanhund som sprang på lucky , lucky sidder på plads ved siden af mig hvor jeg har ham i selen , da jeg så kan se på hunden som kommer forfra går direkte mod os med en ejer 15 meter efter som kalder et par gange men hunden er (døv) at den er ude på noget andet en leg og stiller mig så ind foran lucky og truer den anden hund væk eller siger hårdt den skal gå og skubber den , men den fløj direkte i min hund som selvfølgelig ikke finder sig i det .. det eneste manden havde at sige var cato det har du sku godt af , og nå ja du skal bare sparke cato så stopper han vel , øh nej selvfølgelig sparker jeg ikke hårdt og brutalt på hverken min eller hans hund , da manden kommer tæt på lucky flygter han fordi han er bange for fremmede og slåskampen stopper og manden sparker så sin hund 5- 7 gange og siger den bare kan lære det .. hvorfor i halvede tror nogle folk at hunden vil slås for sjov , og at det hjælper at sparke den , jeg valgte så at blive lidt for at se om han gjorde yderligere , men ikke hvad jeg kunne se , han var noget hård ved hunden men han slog den ikke , ihvertfald ikke da jeg så det. . det der undre mig er at manden jo godt vidste at hunden ville slås hverken før eller efter kom hunden i snor , og hunden hørte ikke en skid , jeg bliver så farm over at folk ikke tænker på min hunds relationer til andre hunde . og ja jeg kunne bare lade være og gå i hundeskov .
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 599 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.938
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 242
overfaldet 2 gange på godt en månede .