{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Ubehagelig oplevelse i nattelivet {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele denne historie med jer, er stadig dybt chokeret!

I går skulle jeg ud at feste med to veninder og den enes ven. Lad os kalde dem veninde A og veninde B + ven.

Vi har festet og haft det super sjovt på et diskotek og vælger her efter at tage ned på en mere afslappet bar. Bordene på denne bar står meget tæt og er høje barborde med bænke langs væggene og barstole på modsatte side, så man kommer hurtigt i snak med dem der sidder ved siden af.

Min veninde A sidder ved siden af en ung fyr og de falder hurtigt i snak og han bliver ret irriterende, da han konstant spørger om veninde B's telefonnummer og nærmest fornærmet over at hun ikke vil give ham det. Han prøver på flere måder at få det, give sit til hende (vil ikke modtage) og vil snakke med hende på toilettet under "fire øjne" som han siger. Hun nægter igen.

Jeg tager her efter hjem fordi jeg er træt. Klokken er omkring 4:30.

Min veninde B's ven er med og snakker persisk og de unge fyre ved bordet ved siden af vores ved ikke at han kender veninde B da han lige er kommet fra et diskotek så han går hen og skåler med dem, hvor han overhører en samtale på arabisk, så han forstår kun lidt men noget med veninde B. Han spørger ind til det og lader som om de er "cool" eller hvad man siger. Og disse unge fyre begynder at snakke om at de vil voldtage veninde B, hvordan de vil følge efter hende, hive hende med og gruppevoldtage hende.

Så B's ven går selvfølgelig hen til hende og siger at nu skal de altså HJEM. Han følger både veninde A og B til døren, hvor de alle er ret skræmte men det kunne jo godt være en tom trussel i fuldskab, selv om det var noget mærkeligt noget at slynge ud.

Da jeg så sidder her til formiddag og ser nyhederne står der "Ung pige gruppevoldtaget i Vejle".

Jeg skal LIGE love for at jeg fik en klump i halsen.

Der er ikke offentliggjort noget mht. udseende, herkomst osv. så det er selvfølgelig slet ikke sikkert at det er dem, men sikke en tilfældighed.

Så nu er det slut med at gå hjem fra byen alene, fy føj.

Nå men hvad jeg ville med dette ved jeg ikke, nok bare ud med det.

Her er link til artikel omkring gruppevoldtægten:
http://vafo.dk/article/20130209/ARTIKLER/130209674

Syge mennesker er der nok af i vores verden :(!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig oplevelse i nattelivet
Kommentér på:
Ubehagelig oplevelse i nattelivet

Annonce