{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klynketråd
  • #2   22. jan 2013 Min eksamensopgave er virkelig noget lort smiley Og da jeg går og venter besked om min mor er alvorligt syg, så fatter jeg ikke en skid af det jeg læser fordi mine tanker bare ikke er her hos mig, men hos hende.... Lort.

    Og god bedring i øvrigt smiley


  • #3   22. jan 2013 True det lyder meget ala mit synker også piktråd smiley mine hunde er bare så dejlige slapper helt af og kræver intet af mig.

    Newborn åh nej held og lykke med din opgave og krydser fingre for din mor. Tusind tak smiley


  • #4   22. jan 2013 Ja tak!
    Jeg er lige blevet rask fra en grum influenza og så i går faldt jeg ned af kældertrappen og humpede rundt på arbejdet.
    I morges hvad gør jeg så??
    Nøjagtig det samme! Kurede ned af trappen på højre side og måtte blive hjemme med hævet ankel smiley
    Jeg håber bare den når at blive okay for jeg skal på skiferie i næste uge!

    Vi skal have sat noget skridsikkert gummi på eller sådan noget!

    God bedring til alle jer andre smiley


  • #5   22. jan 2013 " Synker piktråd " ..????..... hmmm.....*LOOOL*

  • #6   22. jan 2013 Haha nittib smiley
    jeg lagde først mærke til det da du gentog det
    Sådan er det når man læser uden briller, så går man glip af alt de sjove smiley


  • #7   22. jan 2013 Elisabeth av det lyder ikke godt smiley håber ikke det er alvorligt.

    Nittib Hehe jep det lyder vildt og har godt nok aldrig prøvet det men det beskrev det lige bedst. smiley


  • #8   22. jan 2013 Har lige undervist hele formiddagen med en knækket stemme og et stoppet hoved, og er absolut ikke ordentlig rask, nu har jeg lige en pause inden den står på møde i eftermiddag, efterfulgt at et kiropraktik besøg med Kaya smiley
    Og jeg vil bare ligge i min seng:(

    Jeg glæder mig dog til at høre hvad kiropraktoren siger!


  • #10   22. jan 2013 Har været syg siden lørdag aften, og det var først igår feberen satte ind. Suuuk! Nogle af jer andre syge hoveder, der ved hvor lang tid man er, om at blive rask efter en solid omgang influenza?

  • #11   22. jan 2013 Ej Gud fik lige taget brillerne på xD ja self pigtråd åh Gud sry xD

    Jeg har været syg siden søndag aften ;(


  • #13   22. jan 2013 Altså min influenza startede den 21. december og jeg kom helt over den i sidste uge. smiley

    Smutt og anton: Nej det håber jeg godt nok heller ikke.
    Lige nu ligger jeg med foden oppe og is på og så håber jeg at det bare var slaget der gjorde at den er hævet op.

    Og pigtråd staves med g.
    Det var derfor det var lidt sjovt for du havde skrevet pik tråd, he he smiley

    Jeg skriver selv nogle ret sjove ting til tider. Især når jeg ikke lige har brillerne på smiley


  • #15   22. jan 2013 ej ... Jeg skal altså skrive noget hurtigere, nu har du jo opdaget fejlen smiley

  • #17   22. jan 2013 Jeg er faktisk i godt humør.. Jeg stod op i morges kl. 6 med verdens dårligste humør, ked af det og orkede ingenting.. Kl. 6.30 finder jeg ud af at der er rykket rundt på mit skema i dag og jeg skal derfor først møde kl. 10.. Så tilbage i seng med mig og op kl. 8 i stedet og i væsentligt bedre humør..
    Jeg har fri allerede kl. 13.30 og kan tage hjem og hygge mig sammen med min kæreste som er hjemme i dag (han er væk 5 dage om ugen)..
    Fantastisk..
    Skulle jeg klynke lidt så er min farfar indlagt og det er ikke sikkert at han kommer hjem igen.. Han har uhelbredelig kræft i lungerne og er holdt op med at spise.. Det har taget noget hårdere på mig end jeg regnede med at det ville gøre.. Jeg mistede min farmor for halvandet år siden og tanken om at der bare slet ikke vil være noget i deres hjem fremover er hård..


  • #19   22. jan 2013 Ihhhh.... jeg vil da også have sådan nogen fine briller...... der gør at jeg staver bedre.
    Jeg var ikke klar over at det var brillernes skyld , at man staver piktråd / pigtråd forkert......... *LOOOL*..... smiley :D smiley


  • #20   22. jan 2013 Selvfølgelig er det brillernes skyld bitten smiley
    Vidste du ikke det??


  • #23   22. jan 2013 Jeg var så fantastisk dygtig at smadre foden ind i en håndvægt i går aftes, så sidder men en ret så medtaget fod. smiley

    Og oven i købet skulle jeg brænde min hånd i ovnen i morges - så tror jeg da vidst ikke dagen bliver bedre smiley hehehe


Kommentér på:
Klynketråd

Annonce