{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Klynketråd.. {{forumTopicSubject}}

Beklager, men må lige aflaste alt min sorg..

Mit liv er noget værre rod for tiden. Jeg er snart færdig med gymnasiet og aner ikke hvad jeg skal foretage mig herefter. Jeg har galla på fredag, men stadig ingen gallakjole. Mit forhold til min gamle bedste veninde er ved at gå i opløsning og jeg savner min store afdøde bamsehund som jeg mistede for blot en måned siden. Trænger til en kæmpe trøstekrammer :-(..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klynketråd..
  • #1   20. apr 2012 Trøste kram sendt...husk at når der lukkes en dør, så åbnes der nye....

  • #2   20. apr 2012 Sender mange varme og positive trøste-krammer afsted....

  • #3   20. apr 2012 klynker lige med.
    Har en svigerfar, der er indlagt igen igen og en mand, der slås med en depression eller det, der er værre, slås selv med en skulder der ikke er helt ok ovenpå en operation og har derudover ingen kontakt med mine forældre.

    Nogen, der vil bytte???


  • #5   21. apr 2012 der er fine kjoler i f HM, man kan også leje kjoler, ellers tag noget på du ellers føler dig tilpas i..... min yngste blev det i sommer, hun er også lige røget uklar med bedste veninden, men gør dig selv en tjeneste.... få en hyggelig galla, koncentrer dig så om en god eksamen, den betyder mere for din fremtid end veninden gør, for der kommer nye i tiden fremover på enten arbejdspladser, på studie eller på rejser....

    Hvad vil du evt gerne, både nu her men også som helt voksen ???

    rejse, arbejde, studere eller en praktisk uddannelse... sæt dig ned og hyg dig med lidt planer for dig... der kommer alligevel en udskiftning i de næste år, så lad ikke det ødelægge hverken fest eller eksamen.... bliver det godt igen er det dejligt, gør det ikke kommer der andre...


  • #6   21. apr 2012 Du får lige et trøstenus herfra. Jeg husker godt hvordan det var at være ung og ikke vide hvad man skal tage sig til.
    Mht. kjole: smut i HM - de har så mange kjoler lige nu og de koster virkelig ikke alverden. Der skal du nok finde noget fint.
    Efter gymnasiet: Jamen hvad har du lyst til at lave? Måske du kunne arbejde ½ års tid og spare sammen til en rygsækrejse. Det kan måske få nogle ting på plads, og om ikke andet er det en oplevelse for livet og dannelse for sjælen. Du kunne også tage et år i militæret hvis det kunne være noget. Her tjener du penge, får venner for livet og lærer en masse om dig selv. Et højskoleophold kan også være sundt.
    Forholdet til veninden er det kun dig der kan afgøre om der skal kæmpes for det. Det er normalt at nogle venskaber i den alder ryger en tur. Der sker meget mentalt og nogle gange bevæger man sig i forskellige retninger - og det er der bare ikke noget at gøre ved. Men selvfølgelig er det trist smiley
    Tabet af bamsehunden er naturligvis en hård en - accepter sorgen. Den er naturlig og nødvendig. Giv dig lov til at græde din sorg ud, men undlad at svælge i det. Lav nogle ting der gør dig glad og husk på alle de gode stunder du havde med din hund.
    Masser af varme tanker herfra - det er hårdt at blive voksen, men det bliver lettere med tiden.


  • #7   21. apr 2012 Trøste-krammer til alle der har brug for det.. smiley

Kommentér på:
Klynketråd..

Annonce