742 visninger
|
Oprettet:
Klynketråd.. {{forumTopicSubject}}
Beklager, men må lige aflaste alt min sorg..
Mit liv er noget værre rod for tiden. Jeg er snart færdig med gymnasiet og aner ikke hvad jeg skal foretage mig herefter. Jeg har galla på fredag, men stadig ingen gallakjole. Mit forhold til min gamle bedste veninde er ved at gå i opløsning og jeg savner min store afdøde bamsehund som jeg mistede for blot en måned siden. Trænger til en kæmpe trøstekrammer :-(..
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
Har en svigerfar, der er indlagt igen igen og en mand, der slås med en depression eller det, der er værre, slås selv med en skulder der ikke er helt ok ovenpå en operation og har derudover ingen kontakt med mine forældre.
Nogen, der vil bytte???
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Hvad vil du evt gerne, både nu her men også som helt voksen ???
rejse, arbejde, studere eller en praktisk uddannelse... sæt dig ned og hyg dig med lidt planer for dig... der kommer alligevel en udskiftning i de næste år, så lad ikke det ødelægge hverken fest eller eksamen.... bliver det godt igen er det dejligt, gør det ikke kommer der andre...
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 360
Mht. kjole: smut i HM - de har så mange kjoler lige nu og de koster virkelig ikke alverden. Der skal du nok finde noget fint.
Efter gymnasiet: Jamen hvad har du lyst til at lave? Måske du kunne arbejde ½ års tid og spare sammen til en rygsækrejse. Det kan måske få nogle ting på plads, og om ikke andet er det en oplevelse for livet og dannelse for sjælen. Du kunne også tage et år i militæret hvis det kunne være noget. Her tjener du penge, får venner for livet og lærer en masse om dig selv. Et højskoleophold kan også være sundt.
Forholdet til veninden er det kun dig der kan afgøre om der skal kæmpes for det. Det er normalt at nogle venskaber i den alder ryger en tur. Der sker meget mentalt og nogle gange bevæger man sig i forskellige retninger - og det er der bare ikke noget at gøre ved. Men selvfølgelig er det trist
Tabet af bamsehunden er naturligvis en hård en - accepter sorgen. Den er naturlig og nødvendig. Giv dig lov til at græde din sorg ud, men undlad at svælge i det. Lav nogle ting der gør dig glad og husk på alle de gode stunder du havde med din hund.
Masser af varme tanker herfra - det er hårdt at blive voksen, men det bliver lettere med tiden.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Klynketråd..