{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klynketråd
  • #1   22. jan 2009 Nix... har to børn på hver skød som har influenza så det batter...
    Har næsten ikke sovet i nat - og ser dobbelt... så skulle nok bare gå i seng ;o)


  • #2   22. jan 2009 Trist, jeg er ved at oversvømme i snot papir.
    men håber dine børn bliver raske.


  • #3   22. jan 2009 nei , har hjernerystelse og smerter i nakken , så jeg klarer ikke å sitte op så meget... ligger kun i sengen og er ved å kede mig ihjel... latterlig bilist som kørte i min kørebane rett før en sving...

    så underhold mig hehe


  • #4   22. jan 2009 jeg vil gerne være med ..

    jeg sidder og har ondt i armen, efter 2. forsøg på at fjerne min p-stav - denne gang lykkedes det gudskelov..
    men .. der skulle graves dybt i armen for at fange dem .. så her sidder jeg.. bedøvelsen er aftaget, og nu gør det SMERTE !!!!!!!!! :o( PPIIIIIV!


  • #5   22. jan 2009 Selvfølgelig - de skal nok blive kvikke igen...

    Den ene er 10 og den anden 7... så der er blevet kigget på dvd hele dagen... Mor her har serviceret drengene med sodavand, is, halstabletter, varm mælk med honning, dvd, næse lommetørklæder og historier griner er helt mast nu... de sover begge trygt nu og jeg skulle også bare hoppe i køjen for måske det blir endnu en nat hvor jeg pudser næser og henter saftevand... ;o)


  • #6   22. jan 2009 oorh i har det næsten værre end mig.. KLYNK!
    ja dumme billist!, har helt ondt af dig.

    chilli gider heller ikke at underholde mig:( han piv sover snork!


  • #7   22. jan 2009 Elsker sgu rollen som MOR :o)

  • #8   22. jan 2009 Hehe .. min mormor har også nusset rundt om hele dagen tihi, det dejligt smiley

    nogle med gode ider til underholdning?


  • #9   22. jan 2009 Sidder og prøver på at finde ud af hvad jeg vil, samtidig med at jeg har mistet halvdelen af min sangstemme pga. en operation for struma i mandags. Håber bestemt på at den kommer igen, men ligenu er det lidt træls ikke at have den, for jeg har så meget lyst til at synge :o( Det er surt at gå fra at være 2. sopran og til kun at kunne synge 1 enkel oktav :o( snøft!

  • #10   22. jan 2009 Jeg joiner lige!
    Sidder i flytterod til op over begge ører. Skal ha flyttet et læs fra nørresundby til brønderslev i morgen, et læs fra brønderslev til langholt lørdag, og et dobbeltlæs til aarhus på søndag.
    Samtidig med kolapser alle fremtidsplaner- min kæreste skulle bo i min storebrors tomme hus her i brønderslev indtil sommer og så sku han med mig ned til aarhus og læse videre. Nu kan han ikke bo hos min bror men må pendle fra aarhus til Hjørring for at gå i skole, og han kan ikke skifte uddannelse alligevel. Vi håber på at han kan flytte til Silkeborg men det er oss uvist. Hvis ikke han kan dét, må han droppe sin uddannelse.
    Samtidig er der en trilliard ting som skal ordnes- og en stor lejlighed der skal rengøres og males! Jeg taber snart håret stress!!


  • Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #11   22. jan 2009 Har været på arbejde siden kl. 07:00...
    Og nu har jeg snart FRRIIIIIII !!!!!!!!!!!
    Indtil i morgen kl. 07:00..........


  • #12   22. jan 2009 Anne P : rigtig trist, hvis man virkelig brander for at synge
    Julie P : puha det lyder helt indviklet, og trist hvis han også skal droppe uddanelsen, smiley

    nu vil jeg klynke igen, jeg har snart ikke set min kæreste i 8 måneder ..

    Jojo : så er det godt at jeg er arbejdsløs hehe


  • #13   22. jan 2009 Kristina k: jeg har organiseret og tænkt, spekuleret og været bekymret så meget den sidste måned at jeg er fuldstændig kulret. Det hele var endelig faldet på plads og nu her på falderebet så styrter hele korthuset bare sammen!

  • #14   22. jan 2009 Sascha : arh sådan nogle Halv teenage drenge, der er ikke noget værre end det virkelig, giv dem en sovepille alle sammen, og sig at det er en vitamin pille med jorbær smag :b haha

  • #15   22. jan 2009 Julie P : ja. i har jo sikkert brugt rigtig lang tid på at tænke det igennem og organisere, uden grund så ;s

  • #16   22. jan 2009 jeg har halsbetændelse -- og møg keder mig -- og sover nu også det meste af tiden -- når mine hunde altså ikke lige opfører sig som lopper og vælter hele huset.. er også ved at få ørepine

  • #17   22. jan 2009 Hehe lopper ;-D jeg har propper i ørene så kan kun høre halt..

  • #18   22. jan 2009 JA! arh kan du ikke brokke dig hos nogen? chef eller lign? .. jeg ville virkelig være en sur bitch hvis jeg var dig, hehe.. det nytter ikke engang at snakke pænt til sådan nogle fulderikker, tsk. Mænd!!!!!!! ;b

  • #19   22. jan 2009 Heheh, arh tror sagtens du kan, hvis de irretere dig nok hehe.. men det syntes jeg ihvertfald at du burde, og vis dem at du ikke er en man skal lave løjer med, haha

  • #20   22. jan 2009 Nøøøj..... hvor har jeg ondt af jer....... sidder næsten og skammer mig.

    Jeg har det fint....fejler ikke noget.... har fået gjort rent i hele huset i går og i dag.....Alt dufter af sæbe og skyllemiddel.....
    Har renset mit akvarie.. ( helt i bund )...... og været i byen og købe nogle flere fisk....... jeg har ordnet fugle.....

    Har været en hyggelig tur men hundene... ( leget med naboernes hunde ).......så nu sidder jeg med tændte stearinlys.... og hygger mig på HG..... og spiser chokolader og drikker Cola.... ryger en smøg..... og hundene er gået i seng.......

    Så jeg kan kun være tilfreds......... men jeg føler med jer... og håber i får det bedre allesammen..... ♥♥♥...:O)


  • #21   22. jan 2009
    *NITTIB* *Lasse*&*Nanna * : hvor er du dog sød, tak smiley gid jeg var dig, gider ikke være syg mere iiih



  • #22   22. jan 2009 Jow..... jeg har en ting jeg ikke kan lide........ mit lille barnebarn på 3 år... skal ind og have taget mandler i morgen........DET er jeg ikke glad for....
    Men jeg regner med , det går godt.....og det GØR det.... :O)
    Hendes bror på 4 år , fik taget dem sidste år.... og det gik perfekt.... :O)


Kommentér på:
Klynketråd

Annonce