{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.290 visninger | Oprettet:

Brugt bil til max 10.000 - hvilken model? {{forumTopicSubject}}

Vores Fiat punto fra 94 gik i dag desværre ikke igennem syn, og der skal laves så mange ting, at det simpelthen ikke kan betale sig smiley

Så nu må vi ud og finde en "ny" bil. Den må helst ikke koste mere end 10.000 kr, og meget gerne mindre. Den skal kun kunne køre et års tid endnu, da min kæreste der er udlært, og så ville vi få råd til at finansiere end ny bil. Men vi ser selvfølgelig helst at den gerne må holde til mindst sommeren 2014, så vi kan få sparet lidt op også. Men det kan man jo selvfølgelig aldrig vide med brugte biler, de kan jo gå i smadder 1 måned efter køb, og det er blandt andet også derfor det skal være under 10.000, da vi ikke skal have kasko på den.

Jeg har altid haft i hovedet, at en Golf er en bil som holder godt, og man ser dem jo også tit på vejene, dem fra starten af 90érne og opefter.

Men er der andre mærker vi kan kigge efter? Vi kan selvfølgelig aldrig vide os sikker, men jeg tænker at der må være nogle mærker der er kendt for at holde længere og bedre end andre mærker smiley

Vi har begge ikke meget forstand på biler, så derfor håber jeg at der er nogle af jer, som ved bare en smule mere, hehe ;o)

BilHandel - Find billige brugte biler
BilHandel finder du et kæmpe udvalg af billige brugte biler. Tjek de mange forskellige modeller ud og gør et godt køb.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt bil til max 10.000 - hvilken model?
Kommentér på:
Brugt bil til max 10.000 - hvilken model?

Annonce