{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Købe brugt bil {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg vil gerne købe en brugt bil til en 15.000-20.000 kr ca.. Det skal være en rimelig økonomisk lille bil, bare med plads til os, evt et barn på et tidspunktog så et lille bur til hunden.. Behøver ikke være det helt vilde plads i den..

Hvilke mærker skal vi Kigge efter som er økonomiske at køre i til den pris?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe brugt bil
  • #1   5. jan 2013 Opel

• #3   5. jan 2013 Uden tvivl vw

• #5   5. jan 2013 Ta' at undersøg hvad det koster jer at forsikre... Nu er vi vist også yngre end jer - men præmien var steget intet mindre end 3000,- fordi vi valgte at skifte bil. Noget med autoprotokol... Så en billig bil i indkøb er ikke nødvendigvis den billigste på lang sigt smiley

• #8   5. jan 2013 Hvad ligger til grund for at i ikke vil bruge mere på en NY bil eller nyere brugt.?? de penge i har kan bruges på udbetaling til en ny "mini" bil som vil koste jer i omegnen af 1000kr i måneden i afbetaling. dertil skal selvfølgelig regnes forsikring og brændstof.
    Jeg kan personligt anbefale en Fiat panda "classic" til at dække jeres behov. kig på en fra 09 og frem. vi har en selv her i husholdningen og der kan vi nemt være 2 voksne og 2 hunde i bag. vi har haft vores siden 09 og den skal til sit første syn nu her i februar, eneste omkostninger der har været er bremser og olie, som er normal vedligehold samt forsikring og brændstof.... vores er en 1,2 benziner som i vores varetægt, til nu har kørt i snit 19,7km/l siden den var ny.... og den er ikke altid blevet kørt pænt( læs: Jeg kender dens nøjagtige topfart) ..

• #9   5. jan 2013 Jeg vil også foreslå VW, de falder dog ikke ligeså meget i værdi som andre brugte biler så de koster måske lidt mere.
    Men jeg vil også foreslå at købe en ny bil i stedet. Vi købte i sommers en pegeot 206 fra 2000, som kørte fantastisk ... Det varede ved i en måned og så var ALT galt. Da besluttede vi at vi var færdige med gamle biler, så vi tog ud for at kigge på en ny VW UP, men endte med en Polo bluemotion fra '11 i stedet. Vi måtte lægge 30.000 i udbetaling og giver 1700 i måneden i afbetaling på billån. Vi tanker for 800 hver måned, da bilen køre ca. 30 km på literen. Vi SPARER 500 kr hver måned på at have en ny bil, i forhold til vores gamle bil, så jeg vil til hver en tid anbefale at undersøge mulighederne for at købe nyt fremfor brugt smiley

• #12   5. jan 2013 @TS, det der er svært med brugt bil og økonomisk bil er at, det først er de sidste par år man er begyndt at fokusere på det økonomiske, og det gør at de rimeligt økonomiske biler ikke er nede i det pris niveau i søger endnu....

Mht minibiler så synes jeg de til jeres behov lyder en tand for små...

Så gå efter en i prisklassen i bedst mulig stand, få den evt gennemgået hos FDM, og så må I nok gå lidt på kompromis med økonomien

• #13   6. jan 2013 Astra F stc er super. Vi har to her i huset. Den ene køre 18 km/l (1,6i 8V med 100 hk) og den anden 15km/l (2,0 16V med godt 140hk) Begge to benziner. Vi har faktisk også en astra g stc. Men nej de fejler sku aldrig noget. Det er rigtigt at 8V'erne er mere holdbare end 16V, dog har vi ikke haft problemer med vores. Men undtagelsen bekræfter jo reglen som man siger.

Kommentér på:
Købe brugt bil

Annonce