541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hyggetråd :D Hyggetråd :D

God aften allesammen smiley

Laver lige en hyggetråd smiley

I kan snakke om lige hvad i har lyst til, og smide billeder ind hvis i vil dele med os andre smiley

Har i haft en god dag, og hvad har i fået dagen til at gå med? smiley
Og kan i holde varmen i lille kolde Danmark?.. Syntes god nok kulden bider idag.... Wruuuuhhh...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggetråd :D
  • #1   5. dec 2012 Hotdogs vil jeg bare lige sige..

(sådan ender hyggetråde ved denne tid alligevel *GGG*)

• #2   5. dec 2012 hihi ja vi blev pludselig glade for at byen her ikke er større, for så kunne vi bare gå ind og handle når nu bilen ikke har fået vinter sutter på og sneen pludselig kom i riiiigelige mængder.
    Så vi fik os en lille, lidt kold, gåtur ned til brugsen smiley

Lige et billede af vores udsigt fra FØR det for alvor begyndte smiley

profilbillede
  • #3   5. dec 2012 Jeg har malet badeværelse idag.. Aica har ligget og kigget på det meste af dagen og været sød og artig, lige indtil hun syntes hun skulle blande sig smiley ... Og så kommer man til at se sådan ud:

profilbillede
  • #4   5. dec 2012 Slapper af og venter på kæresten dukker op så vi kan ordne aftensmaden

den ene hund ligger på bordet ved siden af den bærbare og sove, den anden på gulvet ved siden af mig.

vi hapsede det her billede fra vores nattetur i går smiley

profilbillede
  • #5   5. dec 2012 Ja koldt er det i hvertfald!
    .. Tjoo har været med Nelly forbi doktor dyr, for 1-års tjek og vaccine(;
    Og Nelly fik super meget ros for pels, bevægelse og det hele, så jeg var bare glag og stolt! Selvom vi måtte grine lidt, da hun gav en KÆMPE koncert for hele klinikken, for det var altså kedeligt i længden! Det var lige så dyrelægerne måtte holde sig grinende for ørerne en gang imellem.. Men man er vel schæfer??
    Og så når man oven i købet, er teenage udgaven med en lille tålmodighed, og krudt i r****.. Men fint gik det(;
    Og nu slapper vi bare af i varmen, og lader op til en kold aften tur lidt senere(;

• #6   5. dec 2012 Har haft en meget travl dag på arbejde. Forstår slet ikke hvordan vi blev færdige til tiden smiley
    Så jeg er godt brugt. Har lige hygget mig med slik, cola og en god gammel far til fire film smiley

Og ja sådan her så det ud hvor vi bor, i dag ved 15 tiden smiley

profilbillede
  • #7   5. dec 2012 Så kan i da også lige få et billede med, fra den hyggelige tur vi gik inde dyrelægen(; når nu det er så mange andre fine billeder(:

profilbillede
  • #9   5. dec 2012 Uha jeg har været i gang med at koge klejner - både almindelige og norske så hele hytten stinker af grillbar smiley nu har jeg så lige puttet en forloren hare i ovnen så den duft er heldigvis ved at overtage smiley der er godt nok koldt uden for så der har også været gang i brændeovnen hele dagen - alt i alt dejligt med en fridag smiley

• #10   5. dec 2012 rikke

og så har du sendt en gave - husk det smiley

• #11   5. dec 2012 *F & Z * - Nå så du syntes også vinteren kom lige hurtigt nok? smiley Jeg nåede heller ikke at få vintersutterne på inden sneen kom, så måtte lige i sving med at smide dem på smiley

*C&N*-•den stolte ejer af en pungdjævel• - Godt at høre at der er andre end min hund der kan lave en masse spas, så dyrlægen skræld griner smiley Hehe Og rigtig flot schæfer! smiley

Anita Æ - Det lyder RÅ hyggeligt smiley Men det er da også velfortjent når i har haft så travlt smiley Og sikke meget sne i har der...

• #13   5. dec 2012 Rikke aka. rap-anden :- ) - En opvaskemaskine er uundværlig!!

• #14   5. dec 2012 Sidder på sofaen med dynen og slapper max af men hunden efter en dejlig dag smiley

Lejligheden er umulig at varme op, så Stearinlys er et must.. smiley

Go aften til jer alle smiley

• #15   5. dec 2012 Vi har været over grænsen efter dagligvarer, og alt imens vi stod i butikken, blev vi ringet op, at min far var kørt i grøften. Vi var så lige forbi hans bil, og da vi kom hjem, fik vi lige ordnet nogle praktiske ting.

Så fandt vi julepynten frem og er næsten færdig med at pynte.

Og så vandt min mand to billetter til Nordals festival i dag.

• #16   5. dec 2012 Holder i jul alligevel Susanne?:)

• #17   5. dec 2012 fik taget en masse gode billeder af Cody og jeg i dag, dette er bestemt mit ynglings :o)

profilbillede
  • #18   5. dec 2012 Jeg var til diætist i mandags, så nu kæmper jeg med at ændre mine kostvaner, og guuud hvor er det svært .. og helt ærlig,der er kun gået 2 dage ... Det ringe :D..

Så tog jeg en tur ned i byen med min hylende schæfer i går, og det gik over al forventning, så vi smuttede til slagteren og bestilte nogle ben til hende.. Hun sad endda pænt ude foran slagteren ... lidt store øjne, men sad pænt smiley ..

Nu venter jeg på der kommer julekalender.. fordi i år går jeg all in på julen! smiley

• #19   5. dec 2012 Jeg har gjort rent i hele huset og Pluto har ligget og sovet meget at dagen imens, lige indtil det blev aften, så farer han rundt i hele huset med sit pivedyr nøjagtig som han gør hver morgen smiley

profilbillede
  • #20   5. dec 2012 jeg har haft fri fra arbejde, så vi har trænet vores nye hund med at være renlig, hygget os med vores 6 katte, har været ude hos mine forældre og spise, er lige kommet hjem.

• #21   5. dec 2012 Rikke aka. rap-anden :- ) - Hooold uuud.... 10 dage endnu smiley Hehehe

• #22   5. dec 2012 Lille My, jooo det gør vi da vist, men jeg tror ikke, at vi får noget juletræ. Og de 7 nisser vi har, giver ikke voldsomt meget jul - men lidt.

• #23   5. dec 2012 Jeg julepynter og hvalpesikre lejligheden. Vi henter vores lille pige om kun 10 dage nu, så jeg er jo ved at sprænges af utålmodighed.
    Vi har været i kø flere steder, men har været utroligt uheldige med de kuld der kom. Et kuld med kun 1 levende hvalp, et kuld med kun hanner osv.
    Så endelig er det vores tur smiley

profilbillede
  • #25   5. dec 2012 Vi hygger også mens der sneer udenfor:)

profilbillede
  • #26   5. dec 2012 Vi har en trillebør;) den er bare ikke samlet og ligger på loftet;)

• #30   5. dec 2012 mike/vega

det er da træls for jer begge, men lyder til, i så heldigvis kan tage den med ro samme

god bedring til jer begge

Kommentér på:
Hyggetråd :D

Annonce